return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
I. R. L (pg. 2)
View this Thread in Original format
Proximus
Doter
Endre

sen kanske någon mer.. who knows.. who cares. :D
AnD
har inte träffat någon. såg "nästan" mind på långholmen men det blev inte så... kanske ser några av er när/om endre spelar på svaj kanske. eller nåt
Endre
quote:
Originally posted by AnD
har inte träffat någon. såg "nästan" mind på långholmen men det blev inte så... kanske ser några av er när/om endre spelar på svaj kanske. eller nåt

men det är väl klart som fan att du kommer träffa lite folk :D
Dj_ExOn
Har inte träffat en käft här inne! :haha:
x-dream
quote:
Originally posted by Dj_ExOn
Har inte träffat en käft här inne! :haha:

Då är vi två då da....Inte träffat någon alls....För ta tag i detta asap.....
robstar
quote:
Originally posted by x-dream
Då är vi två då da....Inte träffat någon alls....För ta tag i detta asap.....

nu e vi 3! ;)
dbl
quote:
Originally posted by robstar
nu e vi 3! ;)

4.. iallafall vad jag vet
Glorie
hahaha, ta å träffas dåårååå :)
ShyTrance
Jag har bara träffat hysterix... ska försöka gå tilll svaj, men vet ej om jag kan....skolan ni vet =/
dj_hysterix
quote:
Originally posted by ShyTrance
Jag har bara träffat hysterix... ska försöka gå tilll svaj, men vet ej om jag kan....skolan ni vet =/

ta me läxorna till caféet o träffa nya människor...nåt jag kanske kommer göra :D

Endre

hmmm...hur kan ni veta era läxor en månad framåt? :D
ShyTrance
quote:
Originally posted by Endre

hmmm...hur kan ni veta era läxor en månad framåt? :D

Ja duu.. du vet inte hur vår skola é ;) vi har läxor i princip varje dag.. :( men jag ska försöka gå dit som sagt :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Privacy Statement