return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
I. R. L (pg. 9)
View this Thread in Original format
Dj_Irish
quote:
Originally posted by mindshooter
hmm men var det inte på voyage 1 som du somna vid bordet? Jag minns iaf att jag träffade Irish i kulturkammaren och det var inte på TC Gathering...minns inte vilken Voyage som va där....men då sov du väl inte?

Det var på Voyage II du träffade mig Mindshooter. Den kvällen glömmer jag inte i första taget :p
St_Andrew
Eftersom jag var på Midway har jag nog träffat ganska många av er men jag har ingen aning om hur ni ser ut, och eftersom jag knappt var medlem då så hade jag ännu mindre aning...

Hmmmm när jag tänker efter har jag nästan snackat med steve, eller min kompis gjorde det några sekunder och jag stod brevid. Hihi...
Glorie
quote:
Originally posted by St_Andrew
Eftersom jag var på Midway har jag nog träffat ganska många av er men jag har ingen aning om hur ni ser ut, och eftersom jag knappt var medlem då så hade jag ännu mindre aning...

Hmmmm när jag tänker efter har jag nästan snackat med steve, eller min kompis gjorde det några sekunder och jag stod brevid. Hihi...

tssssss... å så sa du ingenting? alla e så blyga, ja förstår inte.. om det skulle va fel person så gör ju inte det nånting.. då säger man bara..."aha, ja tog fel då" :)
St_Andrew
quote:
Originally posted by Glorie
tssssss... å så sa du ingenting? alla e så blyga, ja förstår inte.. om det skulle va fel person så gör ju inte det nånting.. då säger man bara..."aha, ja tog fel då" :)

Jo om jag bara hade vetat vem han var så =)
blev medlem typ dan innan Midway o var knappt inne nått då och visste inte vilka några var... Hade sagt någe om det var nu när jag vet vilka ganska många är! tror jag iaf.. hehe
WoberT
quote:
Originally posted by mindshooter
hmm men var det inte på voyage 1 som du somna vid bordet? Jag minns iaf att jag träffade Irish i kulturkammaren och det var inte på TC Gathering...minns inte vilken Voyage som va där....men då sov du väl inte?

det va då jag satt o sov ja.. ;).. 2:an alltså.. fick smaka av mintus mintu.. ójävlar vad det slog.. en kombination av trötthet o fylla slog in så jag somnade.. =) .. men jag va igång innan o stampade lite
mindshooter
Steve
Vizay
Endre
dbl
AC
Glorie
dioxys
DJ_Irish
Airbase
WoberT
Gurgel
parham
jake
P4z
Impulse
tjockis
Gurgel
desphyxia
Fairlayt
Trance_Christer
Zamson
dj_hysterix
shytrance
sipowits
Gaby
Aendy
X-dream
SWE_Trance
Lonne
Kraith
[nils]
WhiteRussian
dbl
inte helt säker, men tror jag har träffat
Trance_Christer och
impulse också...

vilket isåfall gör det till

mindshooter
vizay
stävä
sipobitch
aendy
zamson
dj irish
gaby
Dioxys
trance_christer
impulse

men dock inte helt säker.... vet att jag har träffat fler än dem förra iallafall.. kommer bara inte ihåg vilka
dj_hysterix
Mind: finns det någon du _INTE_ har träffat ?! :eyes:
reveal
quote:
Originally posted by dj_hysterix
Mind: finns det någon du _INTE_ har träffat ?! :eyes:

det är få förunnat att träffa mig :p
Aendy
quote:
Originally posted by reveal

Jag har ju tom assisterat dig... eller nä just det... du envisas ju med att bränna alla frilägen jag ger dig.

Dj_Irish
quote:
Originally posted by reveal

Haha, jag tycker att man kan inte gå på en enda fest utan att träffa dig nuförtiden :p
reveal
quote:
Originally posted by Dj_Irish
Haha, jag tycker att man kan inte gå på en enda fest utan att träffa dig nuförtiden :p

se dig som speciellt utvald att få se mig eller nåt :stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Privacy Statement