|
חברה צריך עצה (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| AnthemFreak |
יש לי רעיון
אבל הוא די מפגר!!!
תן לחבר שלך איזה 20 שקל תגיד לו ::: אתה רואה את זאתי??!? שים לה רגל ופשוט תמשיך ללכת בלי להגיד כלום!!!
ורק במקרה אתה תהיה בסביבה כדי לעזור לה לקום
ואז תשאל אותה את בסדר?? ותשחק אותה תמים:: יענו אתה לא מכיר אותה!
באיזה כיתה את? איך קוראים לך ואז תכירו ואז לאט לאט ואולי זה יקרה!!!
סתם אחי אין לי ממש רעיונות!!!
סתם שעמם לי..
אבל בוא נגיד שאם אין לה חבר ואם אתה לא מכוער לאלה רוב הסיכויים שלא תהיה לך בעיה אם תיגש אליה!!!!!!
ואני יודע איך זה למה אני בכיתה י'... כל הילדות המכוערות מהכיתה שלי מתלהבות שיש להם חבר גדול!!!
זה צריך להיות שטויות בשבילך:rolleyes: |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
יש לי רעיון
אבל הוא די מפגר!!!
תן לחבר שלך איזה 20 שקל תגיד לו ::: אתה רואה את זאתי??!? שים לה רגל ופשוט תמשיך ללכת בלי להגיד כלום!!!
ורק במקרה אתה תהיה בסביבה כדי לעזור לה לקום
ואז תשאל אותה את בסדר?? ותשחק אותה תמים:: יענו אתה לא מכיר אותה!
באיזה כיתה את? איך קוראים לך ואז תכירו ואז לאט לאט ואולי זה יקרה!!!
|
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ח
איזה מצחיק אתה תאמין לי...!!!
מה שחבר ישים לה רגל?
שים לה אתה אם כבר רגל
ואז תתחיל לדבר איתה...
חחחחח
הרגת אותי עכשיו...
ולמה לתת לחבר 20 שקל?
מה נסגר איתך אחי? |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by DjChook
תגיד לה
"רוצה להיות עם גבר אמיתיייי ולא הילדים שיש לך בשכבה"
וזה הכלללל |
כן זה ישבה את ליבה
:happy2: |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by NaOren
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ח
איזה מצחיק אתה תאמין לי...!!!
מה שחבר ישים לה רגל?
שים לה אתה אם כבר רגל
ואז תתחיל לדבר איתה...
חחחחח
הרגת אותי עכשיו...
ולמה לתת לחבר 20 שקל?
מה נסגר איתך אחי? |
שמע אחי!!
אם חבר שלך בא ועושה לך שים רגל להיא!!
אז מה היית עושה את זה??? זה לא נעים!!! אבל כשמדובר בכסף זה כבר משהו אחר!!!!!!
....
ואם אני ישים לה רגל לא נראה לי שהיא תרצה לדבר איתי ממש!!:rolleyes: |
|
|
| Sniper |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה מצחיקולים!!! בקיצר ניראה לי אני צריך פה עצה של אלונה!! חח
או שאני ילך על הגישה הישירה ללכת אליה להגיד לה בואי שניה הצידה.. להגיד לה שמעי שמתי עלייך עין ואם אפשר לקבל תמיספר טלפון אז את תעשי לי את היום.:]]
מקסימום מקבלים דחייה |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
שמע אחי!!
אם חבר שלך בא ועושה לך שים רגל להיא!!
אז מה היית עושה את זה??? זה לא נעים!!! אבל כשמדובר בכסף זה כבר משהו אחר!!!!!!
....
ואם אני ישים לה רגל לא נראה לי שהיא תרצה לדבר איתי ממש!!:rolleyes: |
אה למה...
א. אני לא אקח כסף מחברים שלי
ב. למה היא תיקח את זה בצחוק... פשוט צריך להגיד לה יוואו מצטער, ועוד לחמודה כמוך...
( משהו כזה ) |
|
|
| DjNumShum |
חייחחייחחיחיחי איזה רעיונות מצחיקים יש לכם עלק שים לה רגל ותתחיל לדבר איתה פחחחחחחחחחחחח
למה שלא תשים לה איזה מסובבת לפנים ואז תבוא לבקר אותה בטיפול נמרץ ותתחיל לדבר איתה
חייייייייייחיייייייייייי |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
חייחחייחחיחיחי איזה רעיונות מצחיקים יש לכם עלק שים לה רגל ותתחיל לדבר איתה פחחחחחחחחחחחח
למה שלא תשים לה איזה מסובבת לפנים ואז תבוא לבקר אותה בטיפול נמרץ ותתחיל לדבר איתה
חייייייייייחיייייייייייי |
ראסמי |
|
|
| DjNumShum |
יאללה אחשלי גש דבר איתה אין לך מה להפסיד
מי שמתבייש מתייבש
כמה שזה קשה וזה יאללה תפוס אומץ יום אחד פשוט תבוא אליה או נגיד היא תעבור לידך תעשה לי פססססססססס בואי שניה תשמעי שמתי לב אלייך כבר כמה זמן ואת מה זה מוצאת חן בעיני ורציתי לדעת אם את פנויה
הדרך הכי פשוטה והכי טובה |
|
|
| Sniper |
אני בד"כ עושה ככה אבל פשוט הפעם קשה לי להגיד כזה דבר
יכול להיות ביגלל שהיא קטנה או משו |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Sniper
איזה מצחיקולים!!! בקיצר ניראה לי אני צריך פה עצה של אלונה!! חח
או שאני ילך על הגישה הישירה ללכת אליה להגיד לה בואי שניה הצידה.. להגיד לה שמעי שמתי עלייך עין ואם אפשר לקבל תמיספר טלפון אז את תעשי לי את היום.:]]
מקסימום מקבלים דחייה |
חחחחח....
צודק לגמרי, נסה להיות בהפסקות בסביבה שלה,(אם היא לא מהחנג'וט האלה שנשארות בכיתה בהפסקות):)
ותקרב אליה הגישה הכי טובה, ישר ולעניין..
:D :happy2: |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
יאללה אחשלי גש דבר איתה אין לך מה להפסיד
מי שמתבייש מתייבש
כמה שזה קשה וזה יאללה תפוס אומץ יום אחד פשוט תבוא אליה או נגיד היא תעבור לידך תעשה לי פססססססססס בואי שניה תשמעי שמתי לב אלייך כבר כמה זמן ואת מה זה מוצאת חן בעיני ורציתי לדעת אם את פנויה
הדרך הכי פשוטה והכי טובה |
ראסמייייייייייייייייייייייייייייייייי!
זה מה שאני תמיד עושה, או באמת לנסות לסדר את זה דרך ידידות שלך שהם חברות שלה...
אקיצר, ישר ולעניין |
|
|
|
|