return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
חברה צריך עצה (pg. 2)
View this Thread in Original format
AnthemFreak
יש לי רעיון
אבל הוא די מפגר!!!
תן לחבר שלך איזה 20 שקל תגיד לו ::: אתה רואה את זאתי??!? שים לה רגל ופשוט תמשיך ללכת בלי להגיד כלום!!!
ורק במקרה אתה תהיה בסביבה כדי לעזור לה לקום
ואז תשאל אותה את בסדר?? ותשחק אותה תמים:: יענו אתה לא מכיר אותה!
באיזה כיתה את? איך קוראים לך ואז תכירו ואז לאט לאט ואולי זה יקרה!!!
סתם אחי אין לי ממש רעיונות!!!
סתם שעמם לי..
אבל בוא נגיד שאם אין לה חבר ואם אתה לא מכוער לאלה רוב הסיכויים שלא תהיה לך בעיה אם תיגש אליה!!!!!!
ואני יודע איך זה למה אני בכיתה י'... כל הילדות המכוערות מהכיתה שלי מתלהבות שיש להם חבר גדול!!!
זה צריך להיות שטויות בשבילך:rolleyes:
NaOren
quote:
Originally posted by AnthemFreak
יש לי רעיון
אבל הוא די מפגר!!!
תן לחבר שלך איזה 20 שקל תגיד לו ::: אתה רואה את זאתי??!? שים לה רגל ופשוט תמשיך ללכת בלי להגיד כלום!!!
ורק במקרה אתה תהיה בסביבה כדי לעזור לה לקום
ואז תשאל אותה את בסדר?? ותשחק אותה תמים:: יענו אתה לא מכיר אותה!
באיזה כיתה את? איך קוראים לך ואז תכירו ואז לאט לאט ואולי זה יקרה!!!


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ח

איזה מצחיק אתה תאמין לי...!!!

מה שחבר ישים לה רגל?
שים לה אתה אם כבר רגל
ואז תתחיל לדבר איתה...

חחחחח
הרגת אותי עכשיו...


ולמה לתת לחבר 20 שקל?
מה נסגר איתך אחי?
nimrod levi
quote:
Originally posted by DjChook


תגיד לה

"רוצה להיות עם גבר אמיתיייי ולא הילדים שיש לך בשכבה"

וזה הכלללל


כן זה ישבה את ליבה
:happy2:
AnthemFreak
quote:
Originally posted by NaOren
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ח

איזה מצחיק אתה תאמין לי...!!!

מה שחבר ישים לה רגל?
שים לה אתה אם כבר רגל
ואז תתחיל לדבר איתה...

חחחחח
הרגת אותי עכשיו...


ולמה לתת לחבר 20 שקל?
מה נסגר איתך אחי?

שמע אחי!!
אם חבר שלך בא ועושה לך שים רגל להיא!!
אז מה היית עושה את זה??? זה לא נעים!!! אבל כשמדובר בכסף זה כבר משהו אחר!!!!!!

....
ואם אני ישים לה רגל לא נראה לי שהיא תרצה לדבר איתי ממש!!:rolleyes:
Sniper
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

איזה מצחיקולים!!! בקיצר ניראה לי אני צריך פה עצה של אלונה!! חח
או שאני ילך על הגישה הישירה ללכת אליה להגיד לה בואי שניה הצידה.. להגיד לה שמעי שמתי עלייך עין ואם אפשר לקבל תמיספר טלפון אז את תעשי לי את היום.:]]

מקסימום מקבלים דחייה
NaOren
quote:
Originally posted by AnthemFreak
שמע אחי!!
אם חבר שלך בא ועושה לך שים רגל להיא!!
אז מה היית עושה את זה??? זה לא נעים!!! אבל כשמדובר בכסף זה כבר משהו אחר!!!!!!

....
ואם אני ישים לה רגל לא נראה לי שהיא תרצה לדבר איתי ממש!!:rolleyes:


אה למה...
א. אני לא אקח כסף מחברים שלי
ב. למה היא תיקח את זה בצחוק... פשוט צריך להגיד לה יוואו מצטער, ועוד לחמודה כמוך...
( משהו כזה )
DjNumShum
חייחחייחחיחיחי איזה רעיונות מצחיקים יש לכם עלק שים לה רגל ותתחיל לדבר איתה פחחחחחחחחחחחח
למה שלא תשים לה איזה מסובבת לפנים ואז תבוא לבקר אותה בטיפול נמרץ ותתחיל לדבר איתה
חייייייייייחיייייייייייי
Sniper
quote:
Originally posted by DjNumShum
חייחחייחחיחיחי איזה רעיונות מצחיקים יש לכם עלק שים לה רגל ותתחיל לדבר איתה פחחחחחחחחחחחח
למה שלא תשים לה איזה מסובבת לפנים ואז תבוא לבקר אותה בטיפול נמרץ ותתחיל לדבר איתה
חייייייייייחיייייייייייי


ראסמי
DjNumShum
יאללה אחשלי גש דבר איתה אין לך מה להפסיד
מי שמתבייש מתייבש

כמה שזה קשה וזה יאללה תפוס אומץ יום אחד פשוט תבוא אליה או נגיד היא תעבור לידך תעשה לי פססססססססס בואי שניה תשמעי שמתי לב אלייך כבר כמה זמן ואת מה זה מוצאת חן בעיני ורציתי לדעת אם את פנויה

הדרך הכי פשוטה והכי טובה
Sniper
אני בד"כ עושה ככה אבל פשוט הפעם קשה לי להגיד כזה דבר
יכול להיות ביגלל שהיא קטנה או משו

Tarantula
quote:
Originally posted by Sniper


איזה מצחיקולים!!! בקיצר ניראה לי אני צריך פה עצה של אלונה!! חח
או שאני ילך על הגישה הישירה ללכת אליה להגיד לה בואי שניה הצידה.. להגיד לה שמעי שמתי עלייך עין ואם אפשר לקבל תמיספר טלפון אז את תעשי לי את היום.:]]

מקסימום מקבלים דחייה


חחחחח....
צודק לגמרי, נסה להיות בהפסקות בסביבה שלה,(אם היא לא מהחנג'וט האלה שנשארות בכיתה בהפסקות):)
ותקרב אליה הגישה הכי טובה, ישר ולעניין..
:D :happy2:
eXeTik
quote:
Originally posted by DjNumShum
יאללה אחשלי גש דבר איתה אין לך מה להפסיד
מי שמתבייש מתייבש

כמה שזה קשה וזה יאללה תפוס אומץ יום אחד פשוט תבוא אליה או נגיד היא תעבור לידך תעשה לי פססססססססס בואי שניה תשמעי שמתי לב אלייך כבר כמה זמן ואת מה זה מוצאת חן בעיני ורציתי לדעת אם את פנויה

הדרך הכי פשוטה והכי טובה


ראסמייייייייייייייייייייייייייייייייי!
זה מה שאני תמיד עושה, או באמת לנסות לסדר את זה דרך ידידות שלך שהם חברות שלה...
אקיצר, ישר ולעניין
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement