|
חברה צריך עצה (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
חחחחחחח פשוט הייתי אצל הרופא בשמונה ומשו ולא היה לי כוח לחזור לישון
אז אני כאן משוטט לי |
|
|
| Scorchio |
טוב אלעד אם תגיד לה ככה תקבל זיבי לפרצוף
תגשש
יענו תסתכל עלייה בבית ספר
מידי פעם שלח ככה מבטים ואז יום אחד בוא אלייה ותגיד לה
"מה המצב אני אלעד"
ומשם יתגלגל העסק |
|
|
| Sniper |
פנאנייי תאמת שמבטים יש כבר ימבה זמן:P
רק צריך לגשת אליהה |
|
|
| SiLvErSkY |
מייבי אי קן הלפ היר...
אני מכיר תבנות מ-יוד...
את רובם לפחות.. אז אם תחושב שאני יכול לעזור דבר איתי :o
בהצלחה |
|
|
| nesher |
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
מכתבים זה מסוכן רצח
היא יכולה לצחוק עליך, אם היא סנובית כזאתי
לשמור את זה, ולהראות את זה בכל השכבה שלך, תעשה לך פאדיחות לא כדי
זה סיכון
;) |
|
|
| Sniper |
חבר שלי מכיר אותה:P
לא יודע אם גל אבל חבר אחר
בקיצר הוא אמר שהיא רוקדת גם סלסהה
איפה אריאל שילמד אותי!?@???? חחח
ממממ והוא אמר שמחר הוא יזרוק מילה או 2
פנאניינינינייי:tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2 |
|
|
| DjNumShum |
אם לא הייתי מתגייס עוד שבוע וחצי הייתי הולך לסלסה
חברס תלכו כולם לסלסה אתם לא מאמין איזה כוסיות זה מביא ועזבו ילדות בנות 13
אפשר להרים גם ככה בנות 25 כל הסטודנטיות בקטע
וזה גם כיף |
|
|
| coby |
לך אליה תגיד לה
suck me beautiful
והיא שלך .. |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by coby
לך אליה תגיד לה
suck me beautiful
והיא שלך .. |
חחחחחחחח |
|
|
| DjNumShum |
אם הרעיונות שאנשים נותנים פה אני לא מתפלא שכולם פה בתולים
:D
אחחחחחחחח זה היה מתחת לחגורה
לא יפה |
|
|
| MoSH_MaN |
חחחחחחחח
זה מהסרט הזה עם הקמרון דיאז |
|
|
|
|