return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
חברה צריך עצה (pg. 3)
View this Thread in Original format
Dj Black-Dragon
חבוב...תקשיב לי ותקשיב לי טוב!
אם היא באמת עושה לך את זה ואתה רוצה משהו איתה אז לך אליה ודבר איתה ישר ולעיניין
חבל שתמרח את זה סתם

אם היא עושה לך את זה אז תנסה אין לך מה להפסיד..
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Dj Black-Dragon
חבוב...תקשיב לי ותקשיב לי טוב!
אם היא באמת עושה לך את זה ואתה רוצה משהו איתה אז לך אליה ודבר איתה ישר ולעיניין
חבל שתמרח את זה סתם

אם היא עושה לך את זה אז תנסה אין לך מה להפסיד..


אשכרה אחי...
מה יש לך כבר להפסיד
מקסימום אם היא לא תרצה אפשר לחשוב... כולה יודניקית
Sniper
סעממק איזה באסה היום כל מקום שהייתי ראיתי אותה אם זה בקפטריה אם זה בחניה אם זה במחששה אם זה בשיכבה אבל הזין זה שהיא כל הזמן עם חברותת שיואוווו זה מעצבן ואני מה זה שונא תחברות שלהה בעע ד"א חברות שלה זה אלו שהיו בת יצחק, וכל שאר המסיבות שלא לגיל שלהם
אבל היא לא כזאת היא חמודה מתוקה כזאתי
itamarsan
quote:
Originally posted by Sniper
טוב ככה זה הולך אני בכיתה יב עכשיו יש אצלנו אחת מכיתה י' שניראת מה זה חמודההההההה כזאת מתוקההההה חבל על הזמן

הבעיה שאין לי מושג איך לגשת אליה כאילו נגיד הייתי רואה אותה במסיבה פנאני
אבל כאילו זה בביצפרר וזה מה זה בעיה... לא יודע בקיצר
כי בד"כ אני ישר ניגש לעניין וזהו אבל הפעם אין לי מושג מה לעשות
SO
HELP!!!!!!!!!:conf: :conf: :conf: :conf: :conf:

טוב שמע אחי אני למדתי בדרך הקשה שדבר כזה לא הולך בהקיפין אז חבל לך על הזמן אתה חייב ללכת על כול הקופה או שפשוט אתה מוותר ועם אתה רוצה אותה אז לך עלייה אין לך ברירה אחרת אלא ללכת אליה ישיר ולדבר איתהה תתגבר על הפחד הזה
oDrori
ורי סימפל אחי.
במידה והיא קלאברית, והם כולם קלאבריות בתנאים מתאימים, סדר לה ולעוד כמה חברות (סתם כדי להסיר חשש) כניסה למסיבה של גדולים. הם יתנפלו על זה כמו כלום וכבר היא חצי חייבת לך. במסיבה מתישהו היא נפרדת מחברות וזה גם קצת פחות מביך אז תתחיל לרקוד איתה...
DjNumShum
נו דוד שלו יש התפתחויות בגזרה?
DjNumShum
וזה דווקא הזכיר לי קטע עכשיו
שהייתי בקיץ בקלאב מד היה כזה ערב שהיה לוח כל אחד הדביק על עצמו מדבקה עם מספר על הלוח היה כל המספרים
אם ראית מישהו שנדלקת עליו אז היית כותב לו פתק ושם לא על הלוח
אז ככה התחלנו לשלוח לכל אחת שנראית טוב שהיא הדבר הכי סקסי שראיתי בחיים שלי ולא הייתי רוצה לפספף את ההזדמנות והייתי רוצה להיות איתה
בנות שבחיים שלך לא דיברת איתן כתבת להן שנראה לך שאתה אוהב אותם וזה לא קרה לך אף פעם חחח וכל הסתומות אוכלות את זה

עכשיו למוסר ההשכל מכל הסיפור
אם אתה מתבייש לדבר איתה
שלח לה פתק או משהו
תבקש מחברה שלה להביא לה
כמה שזה נשמע פלצני
בנות מתות על זה זה מראה שאתה רומנטי ורגיש
חולותתתתתת על זה
2 פתקים והרגליים כבר פתוחות סמוך עליי
DjChook
מישהי פעם כתבה לי מכתב ארוך
חחח

אותי זה אישית משעשע
אבל לכתוב מכתבים רולז
Sniper
חחחחחחח יש לי ארגזז של נעליים מפוצץץץץץץץץץץץץץ מיכתבים חחח מכל המינים מכל הסוגים שאני רשמתי שרשמו לי (גם מביצפר) חחח

ונאמ שאמ אני חולה אני בבית ככה שאני לא רואה אותה או משו
NaOren
quote:
Originally posted by Sniper

ונאמ שאמ אני חולה אני בבית ככה שאני לא רואה אותה או משו


תרגיש טוב....


וואלה מכתב זה משו טוב...

אני אישית לא כותב משו... אבל אם אתה כותב יפה ויש לך את זה אז תרשום זה יכול להיות אחלה רעיון...

Sniper
שאני יראה אותה אני יקח אותה לצד וידבר איתההה
אני יגיד לה תשמעי חמודה
את מאוד מוצאת חן בעיני בלה בלה בלה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
ונאמ שאמ אני חולה אני בבית ככה שאני לא רואה אותה או משו


אתה חולה ואתה ער ב 9 חצי בבוקר?!
אתה גם חולה נפש לא רק חולה :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement