|
חברה צריך עצה (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Dj Black-Dragon |
חבוב...תקשיב לי ותקשיב לי טוב!
אם היא באמת עושה לך את זה ואתה רוצה משהו איתה אז לך אליה ודבר איתה ישר ולעיניין
חבל שתמרח את זה סתם
אם היא עושה לך את זה אז תנסה אין לך מה להפסיד.. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Dj Black-Dragon
חבוב...תקשיב לי ותקשיב לי טוב!
אם היא באמת עושה לך את זה ואתה רוצה משהו איתה אז לך אליה ודבר איתה ישר ולעיניין
חבל שתמרח את זה סתם
אם היא עושה לך את זה אז תנסה אין לך מה להפסיד.. |
אשכרה אחי...
מה יש לך כבר להפסיד
מקסימום אם היא לא תרצה אפשר לחשוב... כולה יודניקית |
|
|
| Sniper |
סעממק איזה באסה היום כל מקום שהייתי ראיתי אותה אם זה בקפטריה אם זה בחניה אם זה במחששה אם זה בשיכבה אבל הזין זה שהיא כל הזמן עם חברותת שיואוווו זה מעצבן ואני מה זה שונא תחברות שלהה בעע ד"א חברות שלה זה אלו שהיו בת יצחק, וכל שאר המסיבות שלא לגיל שלהם
אבל היא לא כזאת היא חמודה מתוקה כזאתי |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by Sniper
טוב ככה זה הולך אני בכיתה יב עכשיו יש אצלנו אחת מכיתה י' שניראת מה זה חמודההההההה כזאת מתוקההההה חבל על הזמן
הבעיה שאין לי מושג איך לגשת אליה כאילו נגיד הייתי רואה אותה במסיבה פנאני
אבל כאילו זה בביצפרר וזה מה זה בעיה... לא יודע בקיצר
כי בד"כ אני ישר ניגש לעניין וזהו אבל הפעם אין לי מושג מה לעשות
SO
HELP!!!!!!!!!:conf: :conf: :conf: :conf: :conf: |
טוב שמע אחי אני למדתי בדרך הקשה שדבר כזה לא הולך בהקיפין אז חבל לך על הזמן אתה חייב ללכת על כול הקופה או שפשוט אתה מוותר ועם אתה רוצה אותה אז לך עלייה אין לך ברירה אחרת אלא ללכת אליה ישיר ולדבר איתהה תתגבר על הפחד הזה |
|
|
| oDrori |
ורי סימפל אחי.
במידה והיא קלאברית, והם כולם קלאבריות בתנאים מתאימים, סדר לה ולעוד כמה חברות (סתם כדי להסיר חשש) כניסה למסיבה של גדולים. הם יתנפלו על זה כמו כלום וכבר היא חצי חייבת לך. במסיבה מתישהו היא נפרדת מחברות וזה גם קצת פחות מביך אז תתחיל לרקוד איתה... |
|
|
| DjNumShum |
| נו דוד שלו יש התפתחויות בגזרה? |
|
|
| DjNumShum |
וזה דווקא הזכיר לי קטע עכשיו
שהייתי בקיץ בקלאב מד היה כזה ערב שהיה לוח כל אחד הדביק על עצמו מדבקה עם מספר על הלוח היה כל המספרים
אם ראית מישהו שנדלקת עליו אז היית כותב לו פתק ושם לא על הלוח
אז ככה התחלנו לשלוח לכל אחת שנראית טוב שהיא הדבר הכי סקסי שראיתי בחיים שלי ולא הייתי רוצה לפספף את ההזדמנות והייתי רוצה להיות איתה
בנות שבחיים שלך לא דיברת איתן כתבת להן שנראה לך שאתה אוהב אותם וזה לא קרה לך אף פעם חחח וכל הסתומות אוכלות את זה
עכשיו למוסר ההשכל מכל הסיפור
אם אתה מתבייש לדבר איתה
שלח לה פתק או משהו
תבקש מחברה שלה להביא לה
כמה שזה נשמע פלצני
בנות מתות על זה זה מראה שאתה רומנטי ורגיש
חולותתתתתת על זה
2 פתקים והרגליים כבר פתוחות סמוך עליי |
|
|
| DjChook |
מישהי פעם כתבה לי מכתב ארוך
חחח
אותי זה אישית משעשע
אבל לכתוב מכתבים רולז |
|
|
| Sniper |
חחחחחחח יש לי ארגזז של נעליים מפוצץץץץץץץץץץץץץ מיכתבים חחח מכל המינים מכל הסוגים שאני רשמתי שרשמו לי (גם מביצפר) חחח
ונאמ שאמ אני חולה אני בבית ככה שאני לא רואה אותה או משו |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Sniper
ונאמ שאמ אני חולה אני בבית ככה שאני לא רואה אותה או משו |
תרגיש טוב....
וואלה מכתב זה משו טוב...
אני אישית לא כותב משו... אבל אם אתה כותב יפה ויש לך את זה אז תרשום זה יכול להיות אחלה רעיון... |
|
|
| Sniper |
שאני יראה אותה אני יקח אותה לצד וידבר איתההה
אני יגיד לה תשמעי חמודה
את מאוד מוצאת חן בעיני בלה בלה בלה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
ונאמ שאמ אני חולה אני בבית ככה שאני לא רואה אותה או משו |
אתה חולה ואתה ער ב 9 חצי בבוקר?!
אתה גם חולה נפש לא רק חולה :) |
|
|
|
|