return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
חברה צריך עצה (pg. 5)
View this Thread in Original format
Sniper
נאמ שאמ אל תדבר בבקשה בכלליות:P
יש דברים שלא מספרים
nimrod levi
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
חחחחחחחח

זה מהסרט הזה עם הקמרון דיאז


לא זה מאמריקן פאי
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by DjNumShum
אם הרעיונות שאנשים נותנים פה אני לא מתפלא שכולם פה בתולים
:D


אחחחחחחחח זה היה מתחת לחגורה
לא יפה



חחחחח

אתה יכול להוציא אותי מהרשימה
:D
DjNumShum
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
חחחחח

אתה יכול להוציא אותי מהרשימה
:D



יאללה רק חיכיתי שתקפוץ
MoSH_MaN
אצל מי יבש בזמן האחרון?!!!

שתוק!!

:D

צוחק אחי יהיה בסדר

בוא לביקור ביובל
חחח
Hell_Copter
quote:
Originally posted by coby
לך אליה תגיד לה

suck me beautiful

והיא שלך ..


גם כן... עוד אחד
DjNumShum
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אצל מי יבש בזמן האחרון?!!!

שתוק!!

:D

צוחק אחי יהיה בסדר

בוא לביקור ביובל
חחח


אתה יודע שאם אני אבוא אני יצטרך לפרק אותך מכות באותה הזדמנות :D
אז לא כדאי
עכשיו תבוא תגיד איזה סוססססססס אתה ושאתה מתאמן כבר חודשיים במכון כושר
MoSH_MaN
אני מתאמן יותר מחודשיים

תן לי לעלות איזה תמונה או שתיים

עכשיו כולם מתחילים לעשות לי איזה סוס וכל זה

ואפילו אחד התחיל איתי באינטנרט ושאל אותי אם הוא יכול לגעת לי בריבועים בבטן....:nervous:
DjNumShum
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אני מתאמן יותר מחודשיים

תן לי לעלות איזה תמונה או שתיים

עכשיו כולם מתחילים לעשות לי איזה סוס וכל זה

ואפילו אחד התחיל איתי באינטנרט ושאל אותי אם הוא יכול לגעת לי בריבועים בבטן....:nervous:


ריבועים לא ריבועים שתי כאפות ובעיטה ואתה מקופל על הריצפה בוכה
נכון? :D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjNumShum
ריבועים לא ריבועים שתי כאפות ובעיטה ואתה מקופל על הריצפה בוכה
נכון? :D


ראסמי אחי
אני אומר לך ממה שיש עליו שהוא שווה לתחת :D
וואו איזה כלי אתה מוש... כבר חודשיים שלמים בחדר כושר... אפשר לגעת בך גם?
או שתרצה שקל במקום??

MoSH_MaN
quote:
Originally posted by DjNumShum
ריבועים לא ריבועים שתי כאפות ובעיטה ואתה מקופל על הריצפה בוכה
נכון? :D




פחחח רוצה לשים על זה כסף

אני דווקא מאלה שלא נכנעים ויכולים לחטוף הרבה
DjNumShum
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
פחחח רוצה לשים על זה כסף

אני דווקא מאלה שלא נכנעים ויכולים לחטוף הרבה



בוא נשים על זה כסף אבל אני לא יגרום לך לבכות לא יפה
בוא נשים כסף על זה שאתה תהיה על הריצפה ותגיד דיי אני נכנע
:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement