return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Wat wordt de zomer klapperrrrrrr van het jaar? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dj Lex
quote:
Originally posted by Remy D
Delerium - Innocente (Dj Tiësto remix) gaat het denk ik maken.


Dat is inderdaad een heel lekker nummertje, maar als ie al gereleased wordt weet ik niet of het een hit wordt. Ik denk het niet.

Laterzzzz
Akira
ik denk inderdaad bartez en die van rank 1 suck is a life dat deze twee zomerhitjes gaan worden :)
cyberia
Taiko/silence ,heb het deze week in de winkels zien ligge,kverschoot mij rot!:)
Bellie
quote:
Originally posted by cyberia
Taiko/silence ,heb het deze week in de winkels zien ligge,kverschoot mij rot!:)



GVD dat meen je niet.TYFUS!!!!!
Dit begint echt uit de hand te lopen man.Ieder trancenr gaat commercieel ofzo!!Echt NEP!!

GREETZ!!
Jukx
Ik ga ook voor Rank 1 - Such Is Life.
En wel om deze redenen:
01. Het is een episch trancenummer met een behoorlijke hitpotentie. Voor een breed publiek toegankelijk.
02. Het is de theme-song voor Sensation.

Maargoed, we zien het wel!
michiel
static revenger - happy people

of hebben we het echt over top 40 plaatjes? of over ibiza etc-knallers???

later

michiel
moogwai
Ik denk dat de grootste zomerklapper nog moet uitkomen... maar wat waren alweer de zomerklappers van vorig jaar ??

Darude - Sandstorm, Storm - Time To Burn, Black Legend - You See The Trouble, Cygnus X - Superstings (Rank 1 Remix) ehhh welke nog meer?

Komodo al?
Akira
quote:
Originally posted by moogwai
Ik denk dat de grootste zomerklapper nog moet uitkomen... maar wat waren alweer de zomerklappers van vorig jaar ??

Darude - Sandstorm, Storm - Time To Burn, Black Legend - You See The Trouble, Cygnus X - Superstings (Rank 1 Remix) ehhh welke nog meer?

Komodo al?


dat waren inderdaad de toppers...
6th gate Dance with the devil was op vakantie een hit....
Opti
je vergeet er een: Zombie Nation - Kernkraft 400

Enne...ik denk trouwens dat de grootste zomerklapper Flesh (tiesto remix) van Jan Johnson wordt...
moogwai
quote:
Originally posted by Akira


dat waren inderdaad de toppers...
6th gate Dance with the devil was op vakantie een hit....


Ja in Salou heb ik gehoort, maar ik kan het me niet herinneren dat deze veel gedraait is in Llorret waar ik was.

Jukx
quote:
Originally posted by moogwai
Ik denk dat de grootste zomerklapper nog moet uitkomen... maar wat waren alweer de zomerklappers van vorig jaar ??

Darude - Sandstorm, Storm - Time To Burn, Black Legend - You See The Trouble, Cygnus X - Superstings (Rank 1 Remix) ehhh welke nog meer?

Komodo al?


..denk dat we Komodo eerder een winterklapper kunnen noemen! :D
michiel
quote:
Originally posted by moogwai


heb ik gehoort


heeeeeeeeeeeeeeeeeeeee kap ff man cyril! nou al dronken ?? :D:D:D

enne..........northern lights heeft toch ook wel 'hitpotentie' (wat een kutwoord) ??

later

michiel
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement