|
Wat wordt de zomer klapperrrrrrr van het jaar? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Remy D
Delerium - Innocente (Dj Tiësto remix) gaat het denk ik maken. |
Dat is inderdaad een heel lekker nummertje, maar als ie al gereleased wordt weet ik niet of het een hit wordt. Ik denk het niet.
Laterzzzz |
|
|
| Akira |
| ik denk inderdaad bartez en die van rank 1 suck is a life dat deze twee zomerhitjes gaan worden :) |
|
|
| cyberia |
| Taiko/silence ,heb het deze week in de winkels zien ligge,kverschoot mij rot!:) |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by cyberia
Taiko/silence ,heb het deze week in de winkels zien ligge,kverschoot mij rot!:) |
GVD dat meen je niet.TYFUS!!!!!
Dit begint echt uit de hand te lopen man.Ieder trancenr gaat commercieel ofzo!!Echt NEP!! 
GREETZ!! |
|
|
| Jukx |
Ik ga ook voor Rank 1 - Such Is Life.
En wel om deze redenen:
01. Het is een episch trancenummer met een behoorlijke hitpotentie. Voor een breed publiek toegankelijk.
02. Het is de theme-song voor Sensation.
Maargoed, we zien het wel! |
|
|
| michiel |
static revenger - happy people
of hebben we het echt over top 40 plaatjes? of over ibiza etc-knallers???
later
michiel |
|
|
| moogwai |
Ik denk dat de grootste zomerklapper nog moet uitkomen... maar wat waren alweer de zomerklappers van vorig jaar ??
Darude - Sandstorm, Storm - Time To Burn, Black Legend - You See The Trouble, Cygnus X - Superstings (Rank 1 Remix) ehhh welke nog meer?
Komodo al? |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by moogwai
Ik denk dat de grootste zomerklapper nog moet uitkomen... maar wat waren alweer de zomerklappers van vorig jaar ??
Darude - Sandstorm, Storm - Time To Burn, Black Legend - You See The Trouble, Cygnus X - Superstings (Rank 1 Remix) ehhh welke nog meer?
Komodo al? |
dat waren inderdaad de toppers...
6th gate Dance with the devil was op vakantie een hit.... |
|
|
| Opti |
je vergeet er een: Zombie Nation - Kernkraft 400
Enne...ik denk trouwens dat de grootste zomerklapper Flesh (tiesto remix) van Jan Johnson wordt... |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Akira
dat waren inderdaad de toppers...
6th gate Dance with the devil was op vakantie een hit.... |
Ja in Salou heb ik gehoort, maar ik kan het me niet herinneren dat deze veel gedraait is in Llorret waar ik was. |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by moogwai
Ik denk dat de grootste zomerklapper nog moet uitkomen... maar wat waren alweer de zomerklappers van vorig jaar ??
Darude - Sandstorm, Storm - Time To Burn, Black Legend - You See The Trouble, Cygnus X - Superstings (Rank 1 Remix) ehhh welke nog meer?
Komodo al? |
..denk dat we Komodo eerder een winterklapper kunnen noemen! :D |
|
|
| michiel |
| quote: | Originally posted by moogwai
heb ik gehoort |
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeee kap ff man cyril! nou al dronken ?? :D:D:D
enne..........northern lights heeft toch ook wel 'hitpotentie' (wat een kutwoord) ??
later
michiel |
|
|
|
|