|
Wat wordt de zomer klapperrrrrrr van het jaar? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
| Hehe Sensation wordt de flopper van het jaar, maar ik weet zeker dat je dat bedoelde. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Hehe Sensation wordt de flopper van het jaar, maar ik weet zeker dat je dat bedoelde. |
ja, dat heb je slim gezien, ben toch wel benieuwd naar de reacties die ik had gehad als ik het echt had gemeend maja
Kben weer pleite, ik moet een levensbeschouwing-werkstuk maken:(:(:(:(:(:(:(:(:mad::mad:
en morgen LSD (Laatste Schooldag eindexamenkandidaten) en dat word lachen zeker met dit weer:D:D |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Blik
ja, dat heb je slim gezien, ben toch wel benieuwd naar de reacties die ik had gehad als ik het echt had gemeend maja
Kben weer pleite, ik moet een levensbeschouwing-werkstuk maken:(:(:(:(:(:(:(:(:mad::mad:
en morgen LSD (Laatste Schooldag eindexamenkandidaten) en dat word lachen zeker met dit weer:D:D |
Ja, ook op de ware TA-school moeten werkstukken gemaakt worden...Ik moet ook verder aan mijn Levensbeschouwing-scriptie :(...zucht |
|
|
| Dj Lex |
Levensbeschouwing scriptie? Moet je dan zeggen wat je je hele leven hebt zitten doen ofzo? Gaar is dat zeg.
Mzzl |
|
|
| tango |
He! Deze thread gaat over de komende zomer, graag dus niet over scriptie's ed praten! Moet er niet aan denken zeg!
grtz,
TNG |
|
|
| Dj Lex |
Oh ja sorry werd ff afgeleid, Dat nummer van Sylver klinkt ook wel lekker commercieel. Zag hem vanavond bij theo op tv, maar hoe ie precies heet weet ik niet
Ameno van Dj Quicksilver heeft een beetje dezelfde opbouw als die commerciele liedjes van Picotto, dus zou dat ook wel een hitje kunnen worden en natuurlijk proximus van picotto
Mzzl |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Oh ja sorry werd ff afgeleid, Dat nummer van Sylver klinkt ook wel lekker commercieel. Zag hem vanavond bij theo op tv, maar hoe ie precies heet weet ik niet
Ameno van Dj Quicksilver heeft een beetje dezelfde opbouw als die commerciele liedjes van Picotto, dus zou dat ook wel een hitje kunnen worden en natuurlijk proximus van picotto
Mzzl |
liedje van Sylver dat je hebt gehoord is Turn The Tide
en Ameno word denk ik DE zomerhit, is wel commercieel nummertje |
|
|
| moogwai |
Turn the Tide (de CJ Stone remix is zeker vet) ??? Is wel al erg oud al... Skin is ook al uit terwijl de opvolger Forever In Love ook al staat te wachten.
Sound De-zign - Happiness (Coast to Coast Mix) gaat flink knallen... zeker een topnummer. Ook de nieuwe G-Spott en Justin K. & DJ K-Mixx - Northern Lights gaan het goed doen denk ik :D |
|
|
| Sumaya |
Volgens mij stellen wij hier nu al de hele CD samen die deze zomer gaat uitkomen :D
Het zijn allemaal egt lekkere nummers!!! |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by moogwai
Turn the Tide (de CJ Stone remix is zeker vet) ??? Is wel al erg oud al... Skin is ook al uit terwijl de opvolger Forever In Love ook al staat te wachten.
|
Turn the tide is hun eerste nummer geweest. Toen heette ze ook nog Liquid feat. Sylvie (zij is trouwens echt lekker).
Die is van vorig jaar zomer. Skin is ook allang weer uit de charts verdwenen. Forever in love staat al weer 4 weken in de Belgische charts (13).
Greetz |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Robvef
Turn the tide is hun eerste nummer geweest. Toen heette ze ook nog Liquid feat. Sylvie (zij is trouwens echt lekker).
Die is van vorig jaar zomer. Skin is ook allang weer uit de charts verdwenen. Forever in love staat al weer 4 weken in de Belgische charts (13).
Greetz |
Ja zeker een lekker chickie hoor...
en ik denk inderdaad dat G-spot weer hoge ogen gaat gooien met NRG....klinkt een beetje zoals MELO G |
|
|
| Dj Lex |
Jaja wij hebben gewoon de volgende TMF cd al ff samengesteld.
Dat weifie uit die clip van Sylver - Turn the tide ziet er ze4ker niet verkeerd uit nee.
Mzzl :D:D:D:D:D:D |
|
|
|
|