return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Wat wordt de zomer klapperrrrrrr van het jaar? (pg. 5)
View this Thread in Original format
Dj Lex
Hehe Sensation wordt de flopper van het jaar, maar ik weet zeker dat je dat bedoelde.
Blik
quote:
Originally posted by Dj Lex
Hehe Sensation wordt de flopper van het jaar, maar ik weet zeker dat je dat bedoelde.


ja, dat heb je slim gezien, ben toch wel benieuwd naar de reacties die ik had gehad als ik het echt had gemeend maja

Kben weer pleite, ik moet een levensbeschouwing-werkstuk maken:(:(:(:(:(:(:(:(:mad::mad:
en morgen LSD (Laatste Schooldag eindexamenkandidaten) en dat word lachen zeker met dit weer:D:D
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Blik


ja, dat heb je slim gezien, ben toch wel benieuwd naar de reacties die ik had gehad als ik het echt had gemeend maja

Kben weer pleite, ik moet een levensbeschouwing-werkstuk maken:(:(:(:(:(:(:(:(:mad::mad:
en morgen LSD (Laatste Schooldag eindexamenkandidaten) en dat word lachen zeker met dit weer:D:D


Ja, ook op de ware TA-school moeten werkstukken gemaakt worden...Ik moet ook verder aan mijn Levensbeschouwing-scriptie :(...zucht
Dj Lex
Levensbeschouwing scriptie? Moet je dan zeggen wat je je hele leven hebt zitten doen ofzo? Gaar is dat zeg.

Mzzl
tango
He! Deze thread gaat over de komende zomer, graag dus niet over scriptie's ed praten! Moet er niet aan denken zeg!

grtz,
TNG
Dj Lex
Oh ja sorry werd ff afgeleid, Dat nummer van Sylver klinkt ook wel lekker commercieel. Zag hem vanavond bij theo op tv, maar hoe ie precies heet weet ik niet

Ameno van Dj Quicksilver heeft een beetje dezelfde opbouw als die commerciele liedjes van Picotto, dus zou dat ook wel een hitje kunnen worden en natuurlijk proximus van picotto

Mzzl
Blik
quote:
Originally posted by Dj Lex
Oh ja sorry werd ff afgeleid, Dat nummer van Sylver klinkt ook wel lekker commercieel. Zag hem vanavond bij theo op tv, maar hoe ie precies heet weet ik niet

Ameno van Dj Quicksilver heeft een beetje dezelfde opbouw als die commerciele liedjes van Picotto, dus zou dat ook wel een hitje kunnen worden en natuurlijk proximus van picotto

Mzzl


liedje van Sylver dat je hebt gehoord is Turn The Tide

en Ameno word denk ik DE zomerhit, is wel commercieel nummertje
moogwai
Turn the Tide (de CJ Stone remix is zeker vet) ??? Is wel al erg oud al... Skin is ook al uit terwijl de opvolger Forever In Love ook al staat te wachten.

Sound De-zign - Happiness (Coast to Coast Mix) gaat flink knallen... zeker een topnummer. Ook de nieuwe G-Spott en Justin K. & DJ K-Mixx - Northern Lights gaan het goed doen denk ik :D
Sumaya
Volgens mij stellen wij hier nu al de hele CD samen die deze zomer gaat uitkomen :D

Het zijn allemaal egt lekkere nummers!!!
Robvef
quote:
Originally posted by moogwai
Turn the Tide (de CJ Stone remix is zeker vet) ??? Is wel al erg oud al... Skin is ook al uit terwijl de opvolger Forever In Love ook al staat te wachten.


Turn the tide is hun eerste nummer geweest. Toen heette ze ook nog Liquid feat. Sylvie (zij is trouwens echt lekker).
Die is van vorig jaar zomer. Skin is ook allang weer uit de charts verdwenen. Forever in love staat al weer 4 weken in de Belgische charts (13).

Greetz

Akira
quote:
Originally posted by Robvef


Turn the tide is hun eerste nummer geweest. Toen heette ze ook nog Liquid feat. Sylvie (zij is trouwens echt lekker).
Die is van vorig jaar zomer. Skin is ook allang weer uit de charts verdwenen. Forever in love staat al weer 4 weken in de Belgische charts (13).

Greetz


Ja zeker een lekker chickie hoor...

en ik denk inderdaad dat G-spot weer hoge ogen gaat gooien met NRG....klinkt een beetje zoals MELO G
Dj Lex
Jaja wij hebben gewoon de volgende TMF cd al ff samengesteld.

Dat weifie uit die clip van Sylver - Turn the tide ziet er ze4ker niet verkeerd uit nee.

Mzzl :D:D:D:D:D:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement