return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Wat wordt de zomer klapperrrrrrr van het jaar? (pg. 3)
View this Thread in Original format
moogwai
quote:
Originally posted by Optimus Trance
je vergeet er een: Zombie Nation - Kernkraft 400



Oh ja die was ik vergeten :)

Ik noem Sandstorm, Kernkraft 400 & Time To Burn altijd de "grote" drie van de zomer..



quote:
Originally posted by michiel


heeeeeeeeeeeeeeeeeeeee kap ff man cyril! nou al dronken ?? :D:D:D



Heee... het is weekend !!! Dan ben ik altijd hersendood :D :D
TranceFool
quote:
Originally posted by michiel


heeeeeeeeeeeeeeeeeeeee kap ff man cyril! nou al dronken ?? :D:D:D

enne..........northern lights heeft toch ook wel 'hitpotentie' (wat een kutwoord) ??

later

michiel

weet jij of Northern Lights uit is op vinyl (misschien hele domme vraag)???????
Een vriend van mij is namelijk bijna jarig en is helemaal gek van het nummer(net als ik). Dus die wil ik voor zn verjaardag geven.

Latuurrzzz....
tango
ik heb hem te koop gezien op een engelse site van een record shop. Dan zal hij ook wel in nederland uit zijn denk ik.

GRTz,
TNG
basvh
Ik denk dat het nog te vroeg is om de klaper van de zomer aan te wijzen.


Al vind ik die van g-spott wel kicke, oke hij is zeker wel commercieel.

Als Gouryella een nieuwe zou uitbrengen dat zou helemaal mooi zijn, alle andere Gouryellas zijn klassiekers geworden.
magrec
quote:
Originally posted by basvh
Ik denk dat het nog te vroeg is om de klaper van de zomer aan te wijzen.


Al vind ik die van g-spott wel kicke, oke hij is zeker wel commercieel.

Als Gouryella een nieuwe zou uitbrengen dat zou helemaal mooi zijn, alle andere Gouryellas zijn klassiekers geworden.


ja die nieuwe van g-spott - nrg die klinkt zo plat maar wel lekker.
dat zou best weleens een klapper worden.

grtz magrec
TranceFool
quote:
Originally posted by tango
ik heb hem te koop gezien op een engelse site van een record shop. Dan zal hij ook wel in nederland uit zijn denk ik.

GRTz,
TNG

OK, bedankt dan ga ik eens ff zoeken.

Latuurrrzzz....
eXos
quote:
Originally posted by Dwingo
Ik denk dat Jody Bernal in Juni wel weer een plaatje de top 40 in stampt dat daar blijft staan tot eind Augustus

;)

maar je bedoelde trance muziek natuurlijk...

Ik denk Barthezz - On the move. Die plaat heeft zijn commerciele weg nu wel gevonden


HA hA lol, maar ik ben het wel met je eens...
Mysteric
tja barthezz natuurlijk, en la passion ook nog een beetje
Robvef
Bartezz wel en die nieuwe Rank 1 ook wel. Maar La Passion van Gigi D'Agostino niet meer. Die heeft al weer een nieuw nummer uit. Vage clip zit er bij trouwens. Heeft iets met fitness te maken. Oh wel, we zullen het wel merken.
Dj Lex
En vision van Mario Pui??? Misschien weet het ook niet. Had Barthezzz al gezegd, omdat haast zeker is. Alleen die clip he.

Laters

tango
Tja, maar wat denken jullie dat de meest gedraaide plaat wordt dit jaar in de discotheken van ibiza,mallorca,salou,etc.

grtz,
TNG
TranceFool
Ik denk dat Justin K & DJ K Mixx - Northern Lights misschien ook wel knallen. Hij staat nu ook op Desire, dan wordt ie gelijk een stukkie bekender.
Ik liet em pas horen aan vrienden aan mij, die vinden trance wel aardige muziek (uuhhhmmm), maar zij vonden het ook een onwijs strak nummer. Niet dat dat zoveel zegt, maar ik bedoel dat ik overal onwijs vette positieve reacties hoor. Dus misschien wordt Northern Lights ook wel een knaller??!!!

Latuurrzzz......
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement