|
Wat wordt de zomer klapperrrrrrr van het jaar? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Robvef
Bartezz wel en die nieuwe Rank 1 ook wel. Maar La Passion van Gigi D'Agostino niet meer. Die heeft al weer een nieuw nummer uit. Vage clip zit er bij trouwens. Heeft iets met fitness te maken. Oh wel, we zullen het wel merken. |
De nieuwe Gigi is 1,2,3 Super... Lijkt een beetje op Bla Bla Bla.. en dat wat arabische geluiden er doorheen en er wordt de hele tijd geluld... one, two, three "bla bla bla".. une, deux, trois "bla bla bla"... erg vaag nummer. |
|
|
| drZymo |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
je vergeet er een: Zombie Nation - Kernkraft 400
Enne...ik denk trouwens dat de grootste zomerklapper Flesh (tiesto remix) van Jan Johnson wordt... |
Yup BT feat Jan Johnston - Flesh [DJ Tiesto Remix] lijkt mij ook een grote kansmaker.
En mischien
Faithless - We Come 1
de nieuwe van DJ Jean (d8 datie Lift Me Up zou heten), deze schijnt weer lekker commercieel te zijn :)
Bartezz denk ik niet want die is nu al te populair. Dan issie alweer te vaak gedraaid en kent iedereen hem wel. |
|
|
| MetzZ_!! |
Oke...als je het hebt over DE zomerklapper van het jaar, dan moet je natuurlijk wel heel errug commercieel denken he... Zoek het meer in de richting van Impala People - Viva Maxima ofzo. Als Copycat - 2.2.2.2 wordt uitgebracht dan zal dat ook wel geheid een hit zijn, al is het alleen maar om de sample van House Of Pain...
Ik denk dat DE klapper nog niet is uitgebracht... [en als er dan toch een plaat een klapper moet worden laat het dan asjeblieft de 'Rollo+ Sister Bliss remix' zijn van We Come 1. (Vooral vanaf minuutje 03.00) maar dat zal niet zo zijn denk ik]
Over Barthezz: een goeie plaat staat meestal zo'n 13, 14 weken in de top 40. Over 13 weken zitten we zo in Juli, dus de klapperrrr zal het net niet worden... Helemaal omdat 'ie nu al uitgebracht is.
Ik denk dat de Safri Duo een hele goeie kans heeft met The Clubber als die wordt uitgebracht en tja... Jody Bernal zal ook wel met 1 of andere Que-si-a-la-Bailarmados plaat komen die heel Nederland massaal gaat kopen...
Maareuh... wanneer begint het mooie weer eigenlijk? |
|
|
| Robvef |
op dit moment achijnt hier in Utrecht de zon --> 10.21 en als ik bij het weersvooruitzichten kijk, dan zie ik dat het nog beter wordt.
Maar weer terug naar het topic --> Moeten we Jody Bernal echt meerekenen bij de zomerklappers of houden we het alleen bij trance.
Mzzl |
|
|
| tango |
Laten we het maar op trance houden, alhoewel club ook nog mag. (want we hadden vorig jaar een paar vette zomer club-hits)
grtz,
TNG |
|
|
| MetzZ_!! |
| quote: | Originally posted by tango
Laten we het maar op trance houden, alhoewel club ook nog mag. (want we hadden vorig jaar een paar vette zomer club-hits)
grtz,
TNG |
Welke waren dat dan?? 'kKan het me niet meer herinneren...
B-tje slecht geheugen hierzo |
|
|
| MetzZ_!! |
| Never Mind... heb het al zien staan... |
|
|
| raoel |
het is dan wel niet echt trance maar wel iets wat er op lijkt. In ieder geval wordt dit de hit van het jaar:
DJ Scotty - Holi-holiday
Persoonlijk vindt ik het wel een leuk nummer maar ja wat de trance hit van het jaar wordt? ik hou het op
G-spot - NRG
zeker als ze nog een versie uitbrengen waar wat meer vocals inzitten die goed mee te zingen zijn |
|
|
| Opti |
Heb net N.R.G. van G spot gedownload
Zééééker een lekker nummer:) |
|
|
| tango |
Is een vet cheesy nummer man......Maarja, zou wel een topper kunnen worden in de commerciele clubs ja....
grtz,
TNG |
|
|
| MetzZ_!! |
| quote: | Originally posted by raoel
Persoonlijk vindt ik het wel een leuk nummer maar ja wat de trance hit van het jaar wordt? ik hou het op
G-spot - NRG
zeker als ze nog een versie uitbrengen waar wat meer vocals inzitten die goed mee te zingen zijn |
Als het dan maar niet zulke vocals zijn als in II Symbols, want dat was echt Verschrikkelijk! |
|
|
| Blik |
jongens, de klapper van het jaar word zeker Sensation:D:p
haha LOL |
|
|
|
|