|
klassiska ringsignaler till mobben???
|
View this Thread in Original format
| Amnezia |
Har letat länge nu efter nån soft signal man kan tänkas ha på mobben som inte är nått trams som nått ställe påstår e trance å så e det typ låtar från A-teens å scooter...
har letat efter Cafe del mar, en polare hade den men har tappat den å minns inte var han hittat den....
ere nån som vet var man kan skaffa cafe del mar som rington??? mer klassiskt kan det ju nästan inte bli....:rolleyes:
hilfe plz....... |
|
|
| Glorie |
oj oj, vilka resurser d finns här
själv har ja ayla - liebe |
|
|
| Aendy |
| Jag har Fragma - Toca´s miracle som profilsignal när det är tjejer som ringer... "I need a miracle!" |
|
|
| reveal |
jag hade inspector gadget på min gamla :toothless
på min nya har jag inte pallat byta :p |
|
|
| Glorie |
haha, fan va häftigt....
eller neeee...kan du ändra så att telefonen vet att d e tjejer som ringer?? :p nee nu luras du allt... :p
eller du menar kanske tjejer i din "telefonbok"? |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Glorie
Precis... oddsen att tjejer jag inte känner sedan tidigare skulle ringa upp mig är i det närmsta obefintliga... ungefär som oddsen för att de som känner mig skulle göra det :) |
|
|
| reveal |
haha, fan va häftigt....
eller neeee...kan du ändra så att telefonen vet att d e tjejer som ringer?? :p nee nu luras du allt... :p
visste du inte att alla tjejer har en speciell kombination i sitt nummer så att man kan se att det är en tjej?
j/k :crazy: |
|
|
| dbl |
haha, fan va häftigt....
hehe.. skulle vara ganska ballt om den visste det, men jag e rätt säker på att han menar tjejer i telefonboken..
själv kör jag med zelda... men det börjar bli dags att byta tror jag.. måste bara hitta nån bra |
|
|
| Vizay |
men ni e ju inte hardcore...fuskar genom å gå in på hemsidor å sånt....jag gör alla mina trancesignaler själv istället....mycke bättre :D
just nu har jag: Rank 1 - Passage to the unknown
nästa blir nog urban train eller desire...har inte riktigt besstämt mig ännu.....iofs, kanske tom blir catch med kosheen :D |
|
|
|
|