return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
klassiska ringsignaler till mobben???
View this Thread in Original format
Amnezia
Har letat länge nu efter nån soft signal man kan tänkas ha på mobben som inte är nått trams som nått ställe påstår e trance å så e det typ låtar från A-teens å scooter...

har letat efter Cafe del mar, en polare hade den men har tappat den å minns inte var han hittat den....

ere nån som vet var man kan skaffa cafe del mar som rington??? mer klassiskt kan det ju nästan inte bli....:rolleyes:

hilfe plz.......
dbl
Cafe Del Mar
Aendy
Cafe del Mar i polyfonisk version
Glorie
oj oj, vilka resurser d finns här

själv har ja ayla - liebe
Aendy
Jag har Fragma - Toca´s miracle som profilsignal när det är tjejer som ringer... "I need a miracle!"
reveal
jag hade inspector gadget på min gamla :toothless
på min nya har jag inte pallat byta :p
Glorie
haha, fan va häftigt....

eller neeee...kan du ändra så att telefonen vet att d e tjejer som ringer?? :p nee nu luras du allt... :p

eller du menar kanske tjejer i din "telefonbok"?
Aendy
quote:
Originally posted by Glorie

Precis... oddsen att tjejer jag inte känner sedan tidigare skulle ringa upp mig är i det närmsta obefintliga... ungefär som oddsen för att de som känner mig skulle göra det :)
reveal
quote:
haha, fan va häftigt....

eller neeee...kan du ändra så att telefonen vet att d e tjejer som ringer?? :p nee nu luras du allt... :p

visste du inte att alla tjejer har en speciell kombination i sitt nummer så att man kan se att det är en tjej?

j/k :crazy:
dbl
quote:
haha, fan va häftigt....

hehe.. skulle vara ganska ballt om den visste det, men jag e rätt säker på att han menar tjejer i telefonboken..

själv kör jag med zelda... men det börjar bli dags att byta tror jag.. måste bara hitta nån bra

Vizay
men ni e ju inte hardcore...fuskar genom å gå in på hemsidor å sånt....jag gör alla mina trancesignaler själv istället....mycke bättre :D

just nu har jag: Rank 1 - Passage to the unknown

nästa blir nog urban train eller desire...har inte riktigt besstämt mig ännu.....iofs, kanske tom blir catch med kosheen :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement