|
היי אני חדש פה (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
חחחחחחחחחחחחחחח
מורן אתה שרוט אחי
מה נסגר איתך???? :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| oDrori |
מורן צריכים להסתערב עלייך פעם הבאה:crazy:
ברוך הבא לפורום גלעד, אני עודד ואני קיבוצניק (אבל בגמילה)... מגעש, יש סיכוי שנפגשנו מתישהו בשומר הצעיר? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחחחח
מורן אתה שרוט אחי
מה נסגר איתך???? :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
אחי אני לא יודע אני בדיוק שומע
בפעם המיליון ואחת את
TATU - ALL THE THINGS SHE SAID
ואני גומר פה
לפיזמון כבר התרגלתי אבל אלוהים יודע איך בבתים שבין לבין
הם מגיעות לטונים האלה
יא אללה זה כאילו מישהוא דוחף לה אצבע
לכוס והורג אותה שם !!! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by oDrori
מורן צריכים להסתערב עלייך פעם הבאה:crazy:
ברוך הבא לפורום גלעד, אני עודד ואני קיבוצניק (אבל בגמילה)... |
אלק בגמילה !!!
ראינו איך אתה גר אשכרה בתוך הרפת שם !
חבר'ה הוא אשכרה גר מטר מהרפת !
והפרות חשבו שאריאל אלוהים !
איזה צחוקים היה יא אללה ...
קיצר בכל זאת ביית יפה עודד למרות הריח ... |
|
|
| MasterP |
אחח איך עדיין אין לי את הטראק
אבל בכל אופן מורן אתה שרוט לגמרי
נראה לי הצבא משפיע עליך קשה
טוב נראה לי זה משפיע על כולם אם מקפיצים אותם ליומיים בשטחים
בכל אופן ראיתי שאתה במינוס חזק
אז אולי כל חברי הפורום יתרמו כסף
שתוכל סוף סוף ללכת לטיפול? |
|
|
| DjChook |
אוקיי,,,,
U r about to witness a post... By one of ILTA's B-I-G-G-E-S-T sArUt !
:) Happpppy Happppppy :)
פקח אני פורקקקק סחורהההה
(סליחה, הדיסק של קוקו עלה לי לראש)
קיצר, אני חן, או צ'וק
מרמת גן, ורוב האנשים המעניינים פה
(בלי אלעד, בלי רותם, בלי אורן, אל תעלבו מי שלא רשמתי)
ביקרו אצלי וראו אותי באחד הימים היותר לחוצים...
חחח רועי יודע למה וכמה, חחח
אז קיצר,
WOOOOOOOOOOOT
עכשיו הכלללל בסדר, וחזרתי להיות
SritAddict :) |
|
|
| oDrori |
| סבלנות מורן, שבועיים שלושה ומפנים תרפת מהקיבוץ, ואז יש לי בית יפה סוף פסוק |
|
|
| MasterP |
צא איתי גבר אחי...
גם אני מזרחי (סילסול כבד)
nice to meet you.
my name is i-vana. i-vanna hump-a-lot
do you know how we keep warm in russia? |
|
|
| AnthemFreak |
ברוך הבא אחי!!!!!!
אני בטוח שתהנה פה בפורום!!
קוראים לי שירן טל
(המלך)
וזהו!!!:) |
|
|
| Hell_Copter |
ברוך הבא אח שלי
אני המוד השלישי והאחרון פה...
קוראים אותה מימה... אבל קוראים לי מימי... קוראים אותה מימה... אבל קוראים לי מימי... מימה!!!!
azar azar?! |
|
|
| Tarantula |
חחחחחחח.....
מה המצב גבר????!!??:D :D :crazy: :crazy: :happy2:
ברוך הבא לפורום של השרוטים!@??#?$:D :D ;) :happy2: :crazy:
אני קוראים לי אלונה נעים מאוד..:D :D :D
וחן........ נעלבתי.. מאוד! :confused: |
|
|
|
|