return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
היי אני חדש פה (pg. 2)
View this Thread in Original format
HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחחחח
מורן אתה שרוט אחי


מה נסגר איתך???? :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
oDrori
מורן צריכים להסתערב עלייך פעם הבאה:crazy:

ברוך הבא לפורום גלעד, אני עודד ואני קיבוצניק (אבל בגמילה)... מגעש, יש סיכוי שנפגשנו מתישהו בשומר הצעיר?
luckystrike
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחחחח
מורן אתה שרוט אחי


מה נסגר איתך???? :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:



אחי אני לא יודע אני בדיוק שומע
בפעם המיליון ואחת את
TATU - ALL THE THINGS SHE SAID

ואני גומר פה
לפיזמון כבר התרגלתי אבל אלוהים יודע איך בבתים שבין לבין
הם מגיעות לטונים האלה
יא אללה זה כאילו מישהוא דוחף לה אצבע
לכוס והורג אותה שם !!!
luckystrike
quote:
Originally posted by oDrori
מורן צריכים להסתערב עלייך פעם הבאה:crazy:

ברוך הבא לפורום גלעד, אני עודד ואני קיבוצניק (אבל בגמילה)...


אלק בגמילה !!!
ראינו איך אתה גר אשכרה בתוך הרפת שם !

חבר'ה הוא אשכרה גר מטר מהרפת !
והפרות חשבו שאריאל אלוהים !

איזה צחוקים היה יא אללה ...

קיצר בכל זאת ביית יפה עודד למרות הריח ...
MasterP
אחח איך עדיין אין לי את הטראק

אבל בכל אופן מורן אתה שרוט לגמרי
נראה לי הצבא משפיע עליך קשה
טוב נראה לי זה משפיע על כולם אם מקפיצים אותם ליומיים בשטחים

בכל אופן ראיתי שאתה במינוס חזק
אז אולי כל חברי הפורום יתרמו כסף
שתוכל סוף סוף ללכת לטיפול?
DjChook
אוקיי,,,,
U r about to witness a post... By one of ILTA's B-I-G-G-E-S-T sArUt !

:) Happpppy Happppppy :)

פקח אני פורקקקק סחורהההה

(סליחה, הדיסק של קוקו עלה לי לראש)

קיצר, אני חן, או צ'וק

מרמת גן, ורוב האנשים המעניינים פה
(בלי אלעד, בלי רותם, בלי אורן, אל תעלבו מי שלא רשמתי)

ביקרו אצלי וראו אותי באחד הימים היותר לחוצים...
חחח רועי יודע למה וכמה, חחח

אז קיצר,

WOOOOOOOOOOOT

עכשיו הכלללל בסדר, וחזרתי להיות
SritAddict :)
oDrori
סבלנות מורן, שבועיים שלושה ומפנים תרפת מהקיבוץ, ואז יש לי בית יפה סוף פסוק
MasterP
צא איתי גבר אחי...
גם אני מזרחי (סילסול כבד)

nice to meet you.
my name is i-vana. i-vanna hump-a-lot
do you know how we keep warm in russia?
DjChook
אדססי !
AnthemFreak
ברוך הבא אחי!!!!!!
אני בטוח שתהנה פה בפורום!!
קוראים לי שירן טל
(המלך)
וזהו!!!:)

Hell_Copter
ברוך הבא אח שלי
אני המוד השלישי והאחרון פה...
קוראים אותה מימה... אבל קוראים לי מימי... קוראים אותה מימה... אבל קוראים לי מימי... מימה!!!!

azar azar?!
Tarantula
חחחחחחח.....
מה המצב גבר????!!??:D :D :crazy: :crazy: :happy2:
ברוך הבא לפורום של השרוטים!@??#?$:D :D ;) :happy2: :crazy:

אני קוראים לי אלונה נעים מאוד..:D :D :D





וחן........ נעלבתי.. מאוד! :confused:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement