return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
היי אני חדש פה (pg. 4)
View this Thread in Original format
Tarantula
quote:
Originally posted by arik
לעזעזל איך עשית את האותיות הקטנות WOMEN:)??????


ששששששש.... לא מספרת ולא מספרת.. חי חי :D :D :tongue3
arik
quote:
Originally posted by MasterP
שמח להכיר אותך גבר איפה אתה משרת?
ואם בסיירת אז למי אתה מכין קפה ומתי?

לומר לך תאמת
אם אני מכין קפה זה לאצמי
גם יש תה
ופרנץ ונילה
אבל תדע לך שזה אבקת חלב
30 אחוז שומן
וגם הרבה סוכר
ממש לא בריא
ומאד משמין
יש גפ קפה אבל זה ממש מר
הזכרתי כבר שהכל חינם?
ויש גם אוכל
וכל מיני
אבל אם לדבר ברצינות יש לי את הג'וב הכי טוב לג'ובניקים
כל יום אני בצהריים בבית
ומי שלא טוב לו אם זה יכול מיצידי לתת לי את ה
FTP שלו
בקשה:nervous:
arik
quote:
Originally posted by Tarantula
ששששששש.... לא מספרת ולא מספרת.. חי חי :D :D :tongue3

אל תדאגי יש לי דרכים להוציא את זה ממך
את עוד תגלי לי

נראה לי:conf:
arik
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אופס... נפלט לי שאתה נהג... בטעות אחי
אני לא יגיד עוד פעם שאתה נהג בוס... הרי זה לג'ובניקים בלי חיים
אז מעכשיו לא אומרים יותר שאתה נהג וזהו
דרך אגב... רציתי לשאול אותך... על איזה אוטו אתה מסיע את כולם??

IMPREZA WRX STI
ואני כמעט ולא נוהג
דרך אגב היום נסעתי לכוכב יאיר ושחזרתי בכביש חוצה ישראל
מסעתי על 150
אבל לא לספר יש פה אולי שוטרים
DjChook
אתה לא יודע שאלונה מדורניקית
ואריאל משטרה צבאית, באמת ?

בכל מקרה

יש או
TURBO WRX
או
TURBO STI

שניהם ביחד זה כמו להגיד

Golf 1.6 V6 :) :)
Tarantula
quote:
Originally posted by arik
אל תדאגי יש לי דרכים להוציא את זה ממך
את עוד תגלי לי

נראה לי:conf:


חחחחחח....
ננווווו.... נראה אותך שובר אותייי :D :D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by arik
אל תדאגי יש לי דרכים להוציא את זה ממך
את עוד תגלי לי

נראה לי:conf:


אפשר לחשוב מה זה לכתוב קטן...

quote:
Originally posted by arik
IMPREZA WRX STI
ואני כמעט ולא נוהג
דרך אגב היום נסעתי לכוכב יאיר ושחזרתי בכביש חוצה ישראל
מסעתי על 150
אבל לא לספר יש פה אולי שוטרים


חשבתי אולי אתה מסיע עם הקליאו ספורט שלך...

דרך אגב... ראיתי סובארו שנת 86
xt turbo
כזה דבר חייתי... יש מצב היא לוקחת את הקליאו שלך
חבר שלי אמר היא עושה 7 שניות ככה מ 0 ל-100
אוטו אדיר!!!!
ולא נראה במיוחד כמו סובארו פשע למרות שזה כן
MasterP
הגולף 95 שלי לוקחת את כולכם ברוורס
:happy2: :happy2: :happy2:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MasterP
הגולף 95 שלי לוקחת את כולכם ברוורס
:happy2: :happy2: :happy2:


לא אותי... אני לקחתי כבר את הג'אסטי של אריק בנסיעה רגילה
אז למה נראה לך שברוורס תצליח לקחת אותי??

ואלונה... אז לימדתי אותך משהו... אפשר לחשוב :)
Tarantula
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אפשר לחשוב מה זה לכתוב קטן...


אוווףףף איתך, מה אתה הורס לי?! עכשיו הוא ידע שלא רק אני יכולה...:rolleyes: :D

Tarantula
quote:
Originally posted by Hell_Copter

ואלונה... אז לימדתי אותך משהו... אפשר לחשוב :)


ההאממ... האאאממ....
סליחה?:D :wtf:
arik
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אפשר לחשוב מה זה לכתוב קטן...



חשבתי אולי אתה מסיע עם הקליאו ספורט שלך...

דרך אגב... ראיתי סובארו שנת 86
xt turbo
כזה דבר חייתי... יש מצב היא לוקחת את הקליאו שלך
חבר שלי אמר היא עושה 7 שניות ככה מ 0 ל-100
אוטו אדיר!!!!
ולא נראה במיוחד כמו סובארו פשע למרות שזה כן

אז היא משופרת מהתחת
רוצה שאני ישפר ככה את הקליאו ונראה מי פותח על מי
:)
מה הקטע לא הבנתי
גם אם תשפר כמו שצריך ג'סטי היא תיקח את הקליאו

ואם מה שאתה אומר לי לא משופר למרות שקשה לי להאמין
אז זה אוטו מרוצים
או משהו כזה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement