|
היי אני חדש פה (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
סבלנות מורן, שבועיים שלושה ומפנים תרפת מהקיבוץ, ואז יש לי בית יפה סוף פסוק |
אתה חי בהכחשה אחי... ובאופטימיות גמורה
face it... you're a toast!!!!
או בתרגום חופשי תפנים... אתה טוסט :D
וחן...היא נעלבה... מאוד :confused: |
|
|
| MasterP |
טוב האא חן איך אני יגיד את זה
הכל בסדר?
ואלונה מה את עושה ימי חמישי שישי?
אני ימי חמישי בטרמינל וימי שישי באשדות יעקב
אז אם בא לך נוכל להיפגש
למיני מפגש
ILTAs |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MasterP
טוב האא חן איך אני יגיד את זה
הכל בסדר?
|
זה היה בשביל האישה |
|
|
| arik |
מה קורה גבר אני אריק
התגייסתי כבר לסיירת מטכל
אני בקושי בבית בגלל זה
אבל שטויות חיים
בכל מקרה אם מישהו מציק לך תגיד לי
פשוט אני הקמתי את האתר
אז לא תיהיה לי בעיה :)
:happy2: |
|
|
| Tarantula |
מממוווואאאאאאאאאאההההההההההההההההה
בשבילך חן:)
וואלה אפשר לעשות איזה מפגש.. אני באה לפעמים לטרמינל...
יווווואאאווו... סוף סוף מישהו קצת יותר קרוב אליי@!@#$$%:D :D :D :crazy: :happy2: :haha: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by arik
מה קורה גבר אני אריק
התגייסתי כבר לסיירת מטכל
אני בקושי בבית בגלל זה
אבל שטויות חיים |
אתה רוצה להגיד לי שאתה הנהג בוס של מפקדים מסיירת מטכ"ל עכשיו??
וכן באמת אתה כבר בקושי בבית... מה זה צריך להיות חוזר ב 5 כל יום במקום ב 4?!?!?! בושה וכלימה!!! :thepirate |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by Tarantula
חחחחחחח.....
מה המצב גבר????!!??:D :D :crazy: :crazy: :happy2:
ברוך הבא לפורום של השרוטים!@??#?$:D :D ;) :happy2: :crazy:
אני קוראים לי אלונה נעים מאוד..:D :D :D
וחן........ נעלבתי.. מאוד! :confused: |
לעזעזל איך עשית את האותיות הקטנות WOMEN:)?????? |
|
|
| DjChook |
חחח ראסמי איך שראיתי אותו הייתי בטוח הוא קרבי
ואז הוא התחיל לדבר :) |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by arik
מה קורה גבר אני אריק
התגייסתי כבר לסיירת מטכל
אני בקושי בבית בגלל זה
אבל שטויות חיים
בכל מקרה אם מישהו מציק לך תגיד לי
פשוט אני הקמתי את האתר
אז לא תיהיה לי בעיה :)
:happy2: |
שמח להכיר אותך גבר איפה אתה משרת?
ואם בסיירת אז למי אתה מכין קפה ומתי? |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אתה רוצה להגיד לי שאתה הנהג בוס של מפקדים מסיירת מטכ"ל עכשיו??
|
אתה ראית את המילה נהג כי אני לא ראיתי אותה
התכוונתי שאני לוחם קרבי סודי ביותר ביחידה מובחרת בסיירת מטכל
נהג זה לג'ובניקים בלי חיים!!!:sadgreen: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by arik
אתה ראית את המילה נהג כי אני לא ראיתי אותה
התכוונתי שאני לוחם קרבי סודי ביותר ביחידה מובחרת בסיירת מטכל
נהג זה לג'ובניקים בלי חיים!!!:sadgreen: |
אופס... נפלט לי שאתה נהג... בטעות אחי
אני לא יגיד עוד פעם שאתה נהג בוס... הרי זה לג'ובניקים בלי חיים
אז מעכשיו לא אומרים יותר שאתה נהג וזהו
דרך אגב... רציתי לשאול אותך... על איזה אוטו אתה מסיע את כולם?? |
|
|
|
|