return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
היי אני חדש פה (pg. 5)
View this Thread in Original format
arik
quote:
Originally posted by DjChook
אתה לא יודע שאלונה מדורניקית
ואריאל משטרה צבאית, באמת ?

בכל מקרה

יש או
TURBO WRX
או
TURBO STI

שניהם ביחד זה כמו להגיד

Golf 1.6 V6 :) :)

אז פה אתה טועה גבר
STI זה גם WRX
חתום בדוק וסגור
ואני מאד מקווה שאני צודר אחרת אני משפיל את אצמי למרות שאני כמעט סגור על זה שאני צודק
arik
quote:
Originally posted by Tarantula
אוווףףף איתך, מה אתה הורס לי?! עכשיו הוא ידע שלא רק אני יכולה...:rolleyes: :D

סילחי לו גברתי
אני ידעתי שאפשר לרשום בקטן
פשוט אף פעם לא חשבתי לעשות את זה!!!
:)
MasterP
quote:
Originally posted by Hell_Copter
לא אותי... אני לקחתי כבר את הג'אסטי של אריק בנסיעה רגילה
אז למה נראה לך שברוורס תצליח לקחת אותי??


חחחחח צחקתי יא קרוע האוטו שלי גם ככה מקרטע עם כל החרישות שלי עליו
Hell_Copter
quote:
Originally posted by arik
אז היא משופרת מהתחת
רוצה שאני ישפר ככה את הקליאו ונראה מי פותח על מי
:)
מה הקטע לא הבנתי
גם אם תשפר כמו שצריך ג'סטי היא תיקח את הקליאו

ואם מה שאתה אומר לי לא משופר למרות שקשה לי להאמין
אז זה אוטו מרוצים
או משהו כזה


זה אוטו טורבו אורגינל אחי
לא סתם משופר
xt turbo
זה השם שלו!!

ואם תשפר ג'אסטי כמו שצריך אולי תצליח לקחת אותי :)
arik
quote:
Originally posted by Hell_Copter

ואם תשפר ג'אסטי כמו שצריך אולי תצליח לקחת אותי :)

אני רואה שאתה מזלזל בג'סטי ספורט האדומה והסקסית שלי

אני מזמין אותך פה שכולם רואים את זה

לפתיחות אם הג'סטי!!!!!
ת-י-ג-ר!!!!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by arik
אז פה אתה טועה גבר
STI זה גם WRX
חתום בדוק וסגור
ואני מאד מקווה שאני צודר אחרת אני משפיל את אצמי למרות שאני כמעט סגור על זה שאני צודק


כן אחי אתה צודק

יש
WRX רגילה
ויש את המשופרת שהשם המלא שלה זה
WRX STI
בדרך כלל על האס טי איי תראה ג'אנטים ממגנזיום בצבע זהב ומדבקות של אס טי איי אולי כמו הזאת הלבנה שיש פה ברעננה :)
גם הבפנים שלה ממש שונה והידית הילוכים שלה אדירה!!!!

ומאסטר פי... התכוונתי לקחת אותי... יענו אני רץ
אם היית בפגישה היית מביו :)
Tarantula
quote:
Originally posted by arik
סילחי לו גברתי
אני ידעתי שאפשר לרשום בקטן
פשוט אף פעם לא חשבתי לעשות את זה!!!
:)


???דדדדדדדיייייייייייייייי........ באמתתתת
:D :crazy:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by arik
אני רואה שאתה מזלזל בג'סטי ספורט האדומה והסקסית שלי

אני מזמין אותך פה שכולם רואים את זה

לפתיחות אם הג'סטי!!!!!
ת-י-ג-ר!!!!!


anytime anyplace
arik
quote:
Originally posted by Tarantula
???דדדדדדדיייייייייייייייי........ באמתתתת
:D :crazy:

תתפלאי אבל כן כן באמת!:D
Hell_Copter
טוב הבנתי את זה בפוסט הראשון ששמת!!!!

MasterP
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ומאסטר פי... התכוונתי לקחת אותי... יענו אני רץ
אם היית בפגישה היית מביו :)


ד"א קוראים לי גלעד
ולאיזה מרחק זה היה שלקחת את האוטו של אריק?

ד"א כמה אתה רץ 2000
אני הייתי שיא הסלטנות רצתי 9:30
הכי מהר שלי אבל אחרי חודשיים עבודה
אני שמח להגיד
שעכשיו אני רץ 2000... וקבלו היטב:
7:45
ברור שיש יותר טובים אבל 2 דקות שיפור זה ממש נחמד
חבר שלי רץ לפני שהוא הולך עושה 2000 ב-6:40
זה כבר מטורף לגמרי
luckystrike
פשששש
אריק מפגין נוכחות !
יא ג'ובניק מעפנה ! איפה אתה אחי ?
בקר לעיתים יותר קרובות ...

דרך אגב - אלונה אולי מתישהוא איזה פגישה קטנה אצלך ?
נעשה סרט תיעודי
"המסע אל אלונה"
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement