|
היי אני חדש פה (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| arik |
| quote: | Originally posted by DjChook
אתה לא יודע שאלונה מדורניקית
ואריאל משטרה צבאית, באמת ?
בכל מקרה
יש או
TURBO WRX
או
TURBO STI
שניהם ביחד זה כמו להגיד
Golf 1.6 V6 :) :) |
אז פה אתה טועה גבר
STI זה גם WRX
חתום בדוק וסגור
ואני מאד מקווה שאני צודר אחרת אני משפיל את אצמי למרות שאני כמעט סגור על זה שאני צודק |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by Tarantula
אוווףףף איתך, מה אתה הורס לי?! עכשיו הוא ידע שלא רק אני יכולה...:rolleyes: :D |
סילחי לו גברתי
אני ידעתי שאפשר לרשום בקטן
פשוט אף פעם לא חשבתי לעשות את זה!!!
:) |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לא אותי... אני לקחתי כבר את הג'אסטי של אריק בנסיעה רגילה
אז למה נראה לך שברוורס תצליח לקחת אותי?? |
חחחחח צחקתי יא קרוע האוטו שלי גם ככה מקרטע עם כל החרישות שלי עליו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by arik
אז היא משופרת מהתחת
רוצה שאני ישפר ככה את הקליאו ונראה מי פותח על מי
:)
מה הקטע לא הבנתי
גם אם תשפר כמו שצריך ג'סטי היא תיקח את הקליאו
ואם מה שאתה אומר לי לא משופר למרות שקשה לי להאמין
אז זה אוטו מרוצים
או משהו כזה |
זה אוטו טורבו אורגינל אחי
לא סתם משופר
xt turbo
זה השם שלו!!
ואם תשפר ג'אסטי כמו שצריך אולי תצליח לקחת אותי :) |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ואם תשפר ג'אסטי כמו שצריך אולי תצליח לקחת אותי :) |
אני רואה שאתה מזלזל בג'סטי ספורט האדומה והסקסית שלי
אני מזמין אותך פה שכולם רואים את זה
לפתיחות אם הג'סטי!!!!!
ת-י-ג-ר!!!!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by arik
אז פה אתה טועה גבר
STI זה גם WRX
חתום בדוק וסגור
ואני מאד מקווה שאני צודר אחרת אני משפיל את אצמי למרות שאני כמעט סגור על זה שאני צודק |
כן אחי אתה צודק
יש
WRX רגילה
ויש את המשופרת שהשם המלא שלה זה
WRX STI
בדרך כלל על האס טי איי תראה ג'אנטים ממגנזיום בצבע זהב ומדבקות של אס טי איי אולי כמו הזאת הלבנה שיש פה ברעננה :)
גם הבפנים שלה ממש שונה והידית הילוכים שלה אדירה!!!!
ומאסטר פי... התכוונתי לקחת אותי... יענו אני רץ
אם היית בפגישה היית מביו :) |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by arik
סילחי לו גברתי
אני ידעתי שאפשר לרשום בקטן
פשוט אף פעם לא חשבתי לעשות את זה!!!
:) |
???דדדדדדדיייייייייייייייי........ באמתתתת
:D :crazy: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by arik
אני רואה שאתה מזלזל בג'סטי ספורט האדומה והסקסית שלי
אני מזמין אותך פה שכולם רואים את זה
לפתיחות אם הג'סטי!!!!!
ת-י-ג-ר!!!!! |
anytime anyplace |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by Tarantula
???דדדדדדדיייייייייייייייי........ באמתתתת
:D :crazy: |
תתפלאי אבל כן כן באמת!:D |
|
|
| Hell_Copter |
| טוב הבנתי את זה בפוסט הראשון ששמת!!!! |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ומאסטר פי... התכוונתי לקחת אותי... יענו אני רץ
אם היית בפגישה היית מביו :) |
ד"א קוראים לי גלעד
ולאיזה מרחק זה היה שלקחת את האוטו של אריק?
ד"א כמה אתה רץ 2000
אני הייתי שיא הסלטנות רצתי 9:30
הכי מהר שלי אבל אחרי חודשיים עבודה
אני שמח להגיד
שעכשיו אני רץ 2000... וקבלו היטב:
7:45
ברור שיש יותר טובים אבל 2 דקות שיפור זה ממש נחמד
חבר שלי רץ לפני שהוא הולך עושה 2000 ב-6:40
זה כבר מטורף לגמרי |
|
|
| luckystrike |
פשששש
אריק מפגין נוכחות !
יא ג'ובניק מעפנה ! איפה אתה אחי ?
בקר לעיתים יותר קרובות ...
דרך אגב - אלונה אולי מתישהוא איזה פגישה קטנה אצלך ?
נעשה סרט תיעודי
"המסע אל אלונה" |
|
|
|
|