|
כמה יחידות בגרות אתם עושים? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
(אנגלית 5 (אולי עוד שתיים בי"ב
5 מתמטיקה
כימייה 5
פיזיקה 5
כל השאר זה הרגילים...
2 היסטוריה
2 ספרות
1 אזרחות
2 לשון וחיבור
2 תנ"כ
1 ספורט
סה"כ 30... פנימיות נחשבות? |
|
|
| fishfish |
| הבגרות היא באמת אותה בגרות אבל הרמה אצלנו גבוהה ככה שמי שניגש לבחינה, אם הוא הצליח לשרוד את השנה מקבל ציון ממש גבוה (לא פחות מ-90( |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
מתמטיקה 5 - בנתיים למה אמרו לי שמהשנה חמש הולך להיות שיא הקשה
אנגלית 4/5
פיזיקה 5
מחשבים 5
ביולוגיה 3
יש כמה שעוד לא החלטתי
וכל השאר רגילים
הממ...
מישהו פה מ י' עושה השנה הגדרת צמחים בביולוגיה?
:rolleyes: |
|
|
| MoSH_MaN |
אני מרחיב 25 נראה לי
5 כימיה
4 מתמטיקה
5 אנגלית |
|
|
| Tarantula |
אני מגבירה:
ביולוגיה 5
כימיה 5
מתמטיקה 5
פיזיקה 5
אנגלית 5
ואני נראה לי הולכת למות לאט לאט, מזה מלחיצים אותנו, עבודות מבחנים בחנים מה לא, ומי שלא מצליח יורד וזהו אז צריך גם לשמור על ציונים גבוהים ויש גם את כל המקצועות הרגילים, וכל זה פשוט הרגגג
אם אני לא אחטוף התמוטטות עצבים בקרוב, אני אתפלא...:crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| AnthemFreak |
אני עדיין רק ב-י' ...כל זה רק בתכנון
כנראה
מתמטיקה 5
היסטוריה 5
אנגלית 5
תקשורת 8
פיזיקה אני לא יודע איך ילך לי.. אבל אומרים שזה חשוב וזה אלי אני יעשה 5
ספרות 2
לשון 2
אזרחות 1
תנ"ך 2
לא יודע לגבי ספורט
36
אבל שום דבר לא בטוח
אבל כמעט בטוח יהיה לי מעל 30!!!!!
אךךךךךךך
החיים קשים!
שונא לימודים
:rolleyes: |
|
|
| AnthemFreak |
| וואלה ועוד ביולוגיה 3!!!!! |
|
|
| DjChook |
מה אתה עושה 5 הסטוריה ?
זה ממממממממממממממממש קשהההה
ואלונה למה את עושה ביולוגיה כימיה פיסיקה
זה ככ לא נחוץ !!!
תוותרי על אחד, ביולוגיה :)
בקשר לאנגלית - 4 זה ממש לרמה נמוכה.
והשנה מי שאמר לכם זיין את השכל, צופים בגרות קלה במתמטיקה ל 5 כי שנה שעברה היה קשה מדי וגם המועד ב ! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
והשנה מי שאמר לכם זיין את השכל, צופים בגרות קלה במתמטיקה ל 5 כי שנה שעברה היה קשה מדי וגם המועד ב ! |
אם ירצה השם!! |
|
|
| DjChook |
אם ירצה השם המועד חורף יהיה קל
גם אותו אני עושה :)
(רק את ה 3 מתוך ה 5) |
|
|
| MasterP |
אחח ביה"ס... היה נחמד בזמנו
לא זוכר כמה עשיתי אבל יצא די הרבה
מחשבים - 10
מתמטיקה - 5
אנגלית - 5
פיסיקה - 5
כימיה - 5
וכל הרגילים...
בכל אופן הדבר היחיד שהוא קשה להוציא ציון טוב בו זה הבגרות בתנ"ך
כל השאר עם טיפה הבנה לא צריכה להיות בעייה... |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
לנו אמרו שמהמחזור שעכשיו י' משתנה כל התוכנית של המטמתיקה
ה 4 יחידות הופך להיות הרבה יותר קל ממה שהוא עכשיו
והחמש פשוט מפוצץ בחומר...
אבל
העיקר שקיבלתי 100 בהגדרת צמחים שבוע שעבר
שזה 20 אחוז מיחידה אחת ביולוגיה
אני פשוט המיולין!!!
:D :D :D |
|
|
|
|