return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
כמה יחידות בגרות אתם עושים? (pg. 4)
View this Thread in Original format
MasterP
quote:
Originally posted by Tarantula
ספרות שיא הקשה??!!?
אאללקקקקקק.....
אני אלופה בספרות, לפני בגרות קראתי הכל פעם אחת, וקיבלתי 90 והמגן היה 98...
אז ככה ש...כיף לי...:D


לבנות יש את ספרות בגנים

נערף אנחנו לא צריכים לשבת שאנחנו משתינים
Sniper
quote:
Originally posted by Tarantula
ספרות שיא הקשה??!!?
אאללקקקקקק.....
אני אלופה בספרות, לפני בגרות קראתי הכל פעם אחת, וקיבלתי 90 והמגן היה 98...
אז ככה ש...כיף לי...:D



הלוואי עליי
Tarantula
quote:
Originally posted by MasterP
לבנות יש את ספרות בגנים

נערף אנחנו לא צריכים לשבת שאנחנו משתינים


חחחחחחחח..... הלואי וזאת הייתה הבעיה הכי גדולה שלנו...:haha: :rolleyes:
Hell_Copter
לכל הסקפטים...
הנה שיחה שלי עכשיו עכשיו עם חבר שלי שלומד ביולוגיה.. נטשטש את שמו

code:
X(0:51 AM) : בקושי 1 וחצי !^Hell_Copter^! (0:51 AM) : אחוז מיחידה אחת?? X (0:52 AM) : כן !^Hell_Copter^! (0:52 AM) : תודה


i rest my case

וספרות זה לא משהו קשה... פשוט משעמם תחת
ותנך זה קל... אני יגיד עוד פעם
MasterP
quote:
Originally posted by Hell_Copter
וספרות זה לא משהו קשה... פשוט משעמם תחת
ותנך זה קל... אני יגיד עוד פעם


ושוב פעם אני אגיד שתלוי למי...

אבל ראסמי שספרות משמעם תחת
למה את מי זה מעניין שירי ימי הביניים
אקרוסתיכון בתחת שלי
Sniper
בספרות אני שונא את ביאליק!!!! בעעע
איזה בן אדם מתוסכל
סאמא שלו! אני צריך לילמוד על איך שהוא היה חם והיה מת לאיזה היתפרקותת
שיואו אני פשוט לא סובל תחומר הזה
MoSH_MaN
בעעעעעעעעעעע


אין לי מושג איך אני עובר את הבגרות בספרות

פשוט אין לי מושג
Sniper
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
בעעעעעעעעעעע


אין לי מושג איך אני עובר את הבגרות בספרות

פשוט אין לי מושג



חחח לך יש עוד זמן
לי עוד חודשיים בלאט
DjChook
אלעד למה אתה עושה את החורף ?!

בכל מקרה , רועי, זה לא עקרוני
אתה בנאדם חכם עושה כימיה ופיסיקה :)

סעמק יש ל עכשיו 3 שעות פיסיקה ולא התעוררתי, לא נורא נלך עוד מעט

בכל מקרה אלונה, פאק יו :)

חחח
Sniper
אני עושה חורף כי יש לי ביצפר ממש ממש דפוק! נישבע לך כל הניסויים שרצו ליבדוק עשו על הכיתה שלנו

MasterP
quote:
Originally posted by Sniper
אני עושה חורף כי יש לי ביצפר ממש ממש דפוק! נישבע לך כל הניסויים שרצו ליבדוק עשו על הכיתה שלנו


בגרות חורף זה שוס לאנגלית וחיבור כמו שהיה לנו
זה ממש בסטייל להיפטר מכל השעות האלו
Sniper
ממש שוס
איין לי כוח ביכלל כבר לילמוד בקיצר
תקף אותי איזה גל של דיכאון חבל על הזמן
נימאס לי מהכל
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement