|
כמה יחידות בגרות אתם עושים? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| MasterP |
| quote: | Originally posted by Tarantula
ספרות שיא הקשה??!!?
אאללקקקקקק.....
אני אלופה בספרות, לפני בגרות קראתי הכל פעם אחת, וקיבלתי 90 והמגן היה 98...
אז ככה ש...כיף לי...:D |
לבנות יש את ספרות בגנים
נערף אנחנו לא צריכים לשבת שאנחנו משתינים |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Tarantula
ספרות שיא הקשה??!!?
אאללקקקקקק.....
אני אלופה בספרות, לפני בגרות קראתי הכל פעם אחת, וקיבלתי 90 והמגן היה 98...
אז ככה ש...כיף לי...:D |
הלוואי עליי |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by MasterP
לבנות יש את ספרות בגנים
נערף אנחנו לא צריכים לשבת שאנחנו משתינים |
חחחחחחחח..... הלואי וזאת הייתה הבעיה הכי גדולה שלנו...:haha: :rolleyes: |
|
|
| Hell_Copter |
לכל הסקפטים...
הנה שיחה שלי עכשיו עכשיו עם חבר שלי שלומד ביולוגיה.. נטשטש את שמו
code: X(0:51 AM) :
בקושי 1 וחצי
!^Hell_Copter^! (0:51 AM) :
אחוז מיחידה אחת??
X (0:52 AM) :
כן
!^Hell_Copter^! (0:52 AM) :
תודה
i rest my case
וספרות זה לא משהו קשה... פשוט משעמם תחת
ותנך זה קל... אני יגיד עוד פעם |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
וספרות זה לא משהו קשה... פשוט משעמם תחת
ותנך זה קל... אני יגיד עוד פעם |
ושוב פעם אני אגיד שתלוי למי...
אבל ראסמי שספרות משמעם תחת
למה את מי זה מעניין שירי ימי הביניים
אקרוסתיכון בתחת שלי |
|
|
| Sniper |
בספרות אני שונא את ביאליק!!!! בעעע
איזה בן אדם מתוסכל
סאמא שלו! אני צריך לילמוד על איך שהוא היה חם והיה מת לאיזה היתפרקותת
שיואו אני פשוט לא סובל תחומר הזה |
|
|
| MoSH_MaN |
בעעעעעעעעעעע
אין לי מושג איך אני עובר את הבגרות בספרות
פשוט אין לי מושג |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
בעעעעעעעעעעע
אין לי מושג איך אני עובר את הבגרות בספרות
פשוט אין לי מושג |
חחח לך יש עוד זמן
לי עוד חודשיים בלאט |
|
|
| DjChook |
אלעד למה אתה עושה את החורף ?!
בכל מקרה , רועי, זה לא עקרוני
אתה בנאדם חכם עושה כימיה ופיסיקה :)
סעמק יש ל עכשיו 3 שעות פיסיקה ולא התעוררתי, לא נורא נלך עוד מעט
בכל מקרה אלונה, פאק יו :)
חחח |
|
|
| Sniper |
| אני עושה חורף כי יש לי ביצפר ממש ממש דפוק! נישבע לך כל הניסויים שרצו ליבדוק עשו על הכיתה שלנו |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by Sniper
אני עושה חורף כי יש לי ביצפר ממש ממש דפוק! נישבע לך כל הניסויים שרצו ליבדוק עשו על הכיתה שלנו |
בגרות חורף זה שוס לאנגלית וחיבור כמו שהיה לנו
זה ממש בסטייל להיפטר מכל השעות האלו |
|
|
| Sniper |
ממש שוס
איין לי כוח ביכלל כבר לילמוד בקיצר
תקף אותי איזה גל של דיכאון חבל על הזמן
נימאס לי מהכל |
|
|
|
|