|
כמה יחידות בגרות אתם עושים? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MasterP
בכל אופן הדבר היחיד שהוא קשה להוציא ציון טוב בו זה הבגרות בתנ"ך
כל השאר עם טיפה הבנה לא צריכה להיות בעייה... |
בולשיט לגמרי
תנ"ך אחד המקצועות הכי קלים שיש!!!!!!!!
הוצאתי בו 96 בלי להשקיע יותר מדי |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
אני פשוט המיולין!!!
:D :D :D |
ראסמי שכל הסדרה הזאת הייתה של משתמשי סמים
כזה מר המיולין אוסף צמחי סמים כל היום
ומגדל אותם בחממה שלו
ויש את סנופקין
ואת סניף
hell_copter
עשית את הבגרות כבר? כי אם לא גם אני קיבלתי ככה במבחנים רק אצלנו כולם כולל אותי נפלו בתנ"ך חזק
אם עשית את הבגרות אז קבל ח"ח אחי
איזה אחת חרשנית סוג אא הוציאה בתנ"ך
100
עגול אלוהים יודע איך
חוץ מזה אני מדבר מניסיוני כל השאר באמת לא היה כזה קשה |
|
|
| elad11 |
אני כבר עשיתי את הבגרויות שלי
נפטרתי מזה.....
עשיתי 30 יחידות
105.9
כולל בונוסים
:D |
|
|
| Sniper |
טוב כולם פיירטו אז אני גם יפרט
בעיקרון אני במגמת אלקטורניקה ככה שזה חרא של דבר וביגלל שלא הבנתי כלום במיקצוע אז ניכשלתי אם יש משו שאני מצטער עליו זה שבחרתי אלקטוריניקה
3 מתמטיקה
עשיתי יש לי 90
1 לשון
65
מיתוג 1
מיקצוע לא מובן קשור לחשמל 80
תורת החשמל + מעבדה 5
ניכשלתי כמו כמעט כל המחזור של השנה
זה מה שעשיתי מכיתה י'. ועכשיו נעבור לשנה
__________________________________________
ספורת 2
מועד חורף עוד חודשיים
תנך 2
ספורט 1
אנגלית 4
חיבור 1
היסטוריה +אזרחות 2
בעיקרון למדתי גם
5 יחידות תיקשורת
ו
3 מיקרו מחשבים
אבל פרשתי מזה כי ממש ממש לא הבנתי בזה כלום חרא של מיקצוע חח
רוב הכיתה עזבה תמיקצוע
וקשר לבגרות שניכשלתי אני מיתכוון ללכת לילמוד גאוגרפיה 5 יחידות
ולשפר אנגלית ומתמטיקה לחמש
אז יש 21 יחידות העיקר שעברתי
כי כמו שהבנתי מותר ניכשל אחד בתעודה:]]
מממ חפיף ניראה מה יהיה כבר
בעיקרון יכלתי להרבה יותר ממה שיש לי עכשיו אבל אני ממש עצלן ואחד כזה שהכי לא משקיע כאילו אני עושה רק לפעמים את מה שאני צריך וזהו לא יותר מזה ודוגרי אני ממש מפגר שאני לא משקיע
:rolleyes: :sadgreen: :( |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
אבל
העיקר שקיבלתי 100 בהגדרת צמחים שבוע שעבר
שזה 20 אחוז מיחידה אחת ביולוגיה
|
אוי אחי מזה לא נעים לי להגיד לך את זה...
אבל מי שאמר לך שזה 20 אחוז מיחידה אחת... עבד עליך בגדול!!
זה בקושי 2 אחוז מהיחידה
יענתו במקרה שלא עשית את זה אתה מתחיל את היחידה הזאת מ 98 |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אוי אחי מזה לא נעים לי להגיד לך את זה...
אבל מי שאמר לך שזה 20 אחוז מיחידה אחת... עבד עליך בגדול!!
זה בקושי 2 אחוז מהיחידה
יענתו במקרה שלא עשית את זה אתה מתחיל את היחידה הזאת מ 98 |
חחחחחח
חפיף...
העיקר שאני מרוצה מעצמי
:D |
|
|
| Tarantula |
ייווואאווו.... איזה מבאסים אתם... אני מנסה לשכוח מבית ספר לכמה שעות לפחות
ואתם מתחילים לפתח לי שיחות על זה?!#!
wtf??:wtf:
אלק בגרות קלה במתמטיקה, כן בטטחחחח....
אני בכלל אין לי מושג מה אני עושה ב5 יחידות...
חחחח.... המורה שלנו מזה מצחיק רומני כזה שדומה לאינשטיין, (שיער) חחחח
זה כל הקונץ!@!#
כלום כככלללללוווםםםםם כ-ל-ו-ם אתם לא יודעים... חחחחח...
חבל שאתם לא מכירים אותו:happy2: |
|
|
| DjChook |
לא לא רועי הוא צודק
זה נקרא רבע יחידה בערך
וזה לא יותר מ 5 נקודות בסיכום הכללי של הביולוגיה
קיצר זה בדיחה וממש קשה לא לקבל בזה מאה אמרו לי
בבקשר לתנך, מה אתה דפוק ?!
זה הבגרות שהכי קל ללמוד אליה, יש לי 90 או 85 סופי כי אני קראתי את אנקורי פעם אחת וזהו, אבל בעיקרון אם אתה משקיע בזה ולומד מחגי ישראל אין שום סיבה לא להוציא מעל 90
עכשיו לדעתי המקצוע היחיד הבעייתי בתיכון הוא מתמטיקה
לא משנה באיזה רמה
כל אחד והרמה שלו שנראת לו קשה חוץ מהמפגרים שסתם יורדים ביחידות בשביל חיים קלים
וספרות גם שיא הקשה לדעתי |
|
|
| Tarantula |
ספרות שיא הקשה??!!?
אאללקקקקקק.....
אני אלופה בספרות, לפני בגרות קראתי הכל פעם אחת, וקיבלתי 90 והמגן היה 98...
אז ככה ש...כיף לי...:D |
|
|
| DjChook |
אני בן
אני מדעית
למה את מצפה ?! |
|
|
| MasterP |
לי מתמטיקה היה ממש קל בבגרות לא יודע סיימתי איזה שעה לפני הזמן והוצאתי 90 בסוף סופי 93
תנ"ך אצלנו כולם נפלו בבגרות נערף
ספרות כן זה מחייב הרבה שינונים
אתה מוצא את עצמך בא בבוקר בביה"ס ובתור שיחה עם חברים מתחילים לדקלם הרצאות של המורה
ברררררררר.... איזה כיף שאני מאחורי זה |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by DjChook
למה את מצפה ?! |
הייתי אומרת לך, אבל לא נעים......;) |
|
|
|
|