return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
כמה יחידות בגרות אתם עושים? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MasterP
בכל אופן הדבר היחיד שהוא קשה להוציא ציון טוב בו זה הבגרות בתנ"ך
כל השאר עם טיפה הבנה לא צריכה להיות בעייה...


בולשיט לגמרי
תנ"ך אחד המקצועות הכי קלים שיש!!!!!!!!
הוצאתי בו 96 בלי להשקיע יותר מדי
MasterP
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^

אני פשוט המיולין!!!
:D :D :D


ראסמי שכל הסדרה הזאת הייתה של משתמשי סמים
כזה מר המיולין אוסף צמחי סמים כל היום
ומגדל אותם בחממה שלו

ויש את סנופקין
ואת סניף

hell_copter
עשית את הבגרות כבר? כי אם לא גם אני קיבלתי ככה במבחנים רק אצלנו כולם כולל אותי נפלו בתנ"ך חזק
אם עשית את הבגרות אז קבל ח"ח אחי
איזה אחת חרשנית סוג אא הוציאה בתנ"ך
100
עגול אלוהים יודע איך

חוץ מזה אני מדבר מניסיוני כל השאר באמת לא היה כזה קשה
elad11
אני כבר עשיתי את הבגרויות שלי
נפטרתי מזה.....
עשיתי 30 יחידות
105.9
כולל בונוסים
:D
Sniper
טוב כולם פיירטו אז אני גם יפרט
בעיקרון אני במגמת אלקטורניקה ככה שזה חרא של דבר וביגלל שלא הבנתי כלום במיקצוע אז ניכשלתי אם יש משו שאני מצטער עליו זה שבחרתי אלקטוריניקה


3 מתמטיקה
עשיתי יש לי 90
1 לשון
65
מיתוג 1
מיקצוע לא מובן קשור לחשמל 80
תורת החשמל + מעבדה 5
ניכשלתי כמו כמעט כל המחזור של השנה
זה מה שעשיתי מכיתה י'. ועכשיו נעבור לשנה
__________________________________________

ספורת 2
מועד חורף עוד חודשיים
תנך 2
ספורט 1
אנגלית 4
חיבור 1
היסטוריה +אזרחות 2
בעיקרון למדתי גם
5 יחידות תיקשורת
ו
3 מיקרו מחשבים

אבל פרשתי מזה כי ממש ממש לא הבנתי בזה כלום חרא של מיקצוע חח
רוב הכיתה עזבה תמיקצוע

וקשר לבגרות שניכשלתי אני מיתכוון ללכת לילמוד גאוגרפיה 5 יחידות
ולשפר אנגלית ומתמטיקה לחמש

אז יש 21 יחידות העיקר שעברתי
כי כמו שהבנתי מותר ניכשל אחד בתעודה:]]
מממ חפיף ניראה מה יהיה כבר
בעיקרון יכלתי להרבה יותר ממה שיש לי עכשיו אבל אני ממש עצלן ואחד כזה שהכי לא משקיע כאילו אני עושה רק לפעמים את מה שאני צריך וזהו לא יותר מזה ודוגרי אני ממש מפגר שאני לא משקיע
:rolleyes: :sadgreen: :(
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
אבל
העיקר שקיבלתי 100 בהגדרת צמחים שבוע שעבר
שזה 20 אחוז מיחידה אחת ביולוגיה


אוי אחי מזה לא נעים לי להגיד לך את זה...
אבל מי שאמר לך שזה 20 אחוז מיחידה אחת... עבד עליך בגדול!!
זה בקושי 2 אחוז מהיחידה
יענתו במקרה שלא עשית את זה אתה מתחיל את היחידה הזאת מ 98
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אוי אחי מזה לא נעים לי להגיד לך את זה...
אבל מי שאמר לך שזה 20 אחוז מיחידה אחת... עבד עליך בגדול!!
זה בקושי 2 אחוז מהיחידה
יענתו במקרה שלא עשית את זה אתה מתחיל את היחידה הזאת מ 98


חחחחחח
חפיף...
העיקר שאני מרוצה מעצמי
:D
Tarantula
ייווואאווו.... איזה מבאסים אתם... אני מנסה לשכוח מבית ספר לכמה שעות לפחות
ואתם מתחילים לפתח לי שיחות על זה?!#!
wtf??:wtf:


אלק בגרות קלה במתמטיקה, כן בטטחחחח....
אני בכלל אין לי מושג מה אני עושה ב5 יחידות...
חחחח.... המורה שלנו מזה מצחיק רומני כזה שדומה לאינשטיין, (שיער) חחחח
זה כל הקונץ!@!#
כלום כככלללללוווםםםםם כ-ל-ו-ם אתם לא יודעים... חחחחח...
חבל שאתם לא מכירים אותו:happy2:
DjChook
לא לא רועי הוא צודק

זה נקרא רבע יחידה בערך
וזה לא יותר מ 5 נקודות בסיכום הכללי של הביולוגיה

קיצר זה בדיחה וממש קשה לא לקבל בזה מאה אמרו לי

בבקשר לתנך, מה אתה דפוק ?!

זה הבגרות שהכי קל ללמוד אליה, יש לי 90 או 85 סופי כי אני קראתי את אנקורי פעם אחת וזהו, אבל בעיקרון אם אתה משקיע בזה ולומד מחגי ישראל אין שום סיבה לא להוציא מעל 90

עכשיו לדעתי המקצוע היחיד הבעייתי בתיכון הוא מתמטיקה
לא משנה באיזה רמה
כל אחד והרמה שלו שנראת לו קשה חוץ מהמפגרים שסתם יורדים ביחידות בשביל חיים קלים

וספרות גם שיא הקשה לדעתי
Tarantula
ספרות שיא הקשה??!!?
אאללקקקקקק.....
אני אלופה בספרות, לפני בגרות קראתי הכל פעם אחת, וקיבלתי 90 והמגן היה 98...
אז ככה ש...כיף לי...:D
DjChook
אני בן
אני מדעית

למה את מצפה ?!

MasterP
לי מתמטיקה היה ממש קל בבגרות לא יודע סיימתי איזה שעה לפני הזמן והוצאתי 90 בסוף סופי 93
תנ"ך אצלנו כולם נפלו בבגרות נערף

ספרות כן זה מחייב הרבה שינונים
אתה מוצא את עצמך בא בבוקר בביה"ס ובתור שיחה עם חברים מתחילים לדקלם הרצאות של המורה

ברררררררר.... איזה כיף שאני מאחורי זה
Tarantula
quote:
Originally posted by DjChook

למה את מצפה ?!


הייתי אומרת לך, אבל לא נעים......;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement