return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
כמה יחידות בגרות אתם עושים? (pg. 5)
View this Thread in Original format
DjChook
אלעד צא מיזה, מה כולם נכנסים לי לדכאון פתאום ?!

רק תחילת הדרך, תמיד אפשר לשפר בסוף השנה

לי מחר יש מבחן בהסטוריה סעמק, אין לי זין ללמוד לזה
Tarantula
quote:
Originally posted by DjChook
בכל מקרה אלונה, פאק יו :)

חחח


קודם כל מה זה אמור להיות?!?!



ואלעד מותק אל תהיה מבואס זה לא שווה את זה, באמת..


ודרך אגב שיחת הנפש עדיין בתוקף :D
Sniper
חחחח שלא תחשבו שהדיכאון זה מהלימודים
פשוט זה יום מסריח כזה לא יודע מה יש
דוגרי זה גם קשור ללימודים אבל אין לי
כוח כבל לכלום אין מצב רוח בקיצר

ואלונה יש מצב שאני יתקשר היום בערב... בכל אופן
אין לי כוח לעשות כלום אני הולך לישון
עד מחר בבוקר
או לא יודע מה
:( :(
Tarantula
quote:
Originally posted by Sniper


ואלונה יש מצב שאני יתקשר היום בערב...



ייייייששששששששששש!!!!!!:D :D :D :D
אני כבר אדאג להרים לך את המצב רוח:D :happy2: :crazy: ;)
Sniper
quote:
Originally posted by Tarantula
ייייייששששששששששש!!!!!!:D :D :D :D
אני כבר אדאג להרים לך את המצב רוח:D :happy2: :crazy: ;)



חחח
אני לא מצליח להירדם
ניראה לי אני ילך לחבר או משו שיעביר לי תבאסה
DjChook
אלעד אם גם אלונה לא תצליח להוציא אותך מהבאסה

U KNOW WHO U CAN COUNT ON
;)
Sniper
חחחחחחחחחח

חולה עלייך חן
DjChook
quote:
Originally posted by Sniper
חחחחחחחחחח

חולה עלייך חן


:happy2:
itamarsan
פיייייייייי איזה אנשים חכמים כאן
טוב אני ככה
5 פיזיקה
5 גיאוגרפיה
4 מתמטיקה
5 אנגלית
אני מאמין שזה בסדר
DjChook
אצלנו בעיקרון אי אפשר לעשות 5 פיסיקה עם 4 מתמטיקה


אלא אם כן אתה נושר בכיתה יב ל 4 ואז אפחד לא יכול להגיד לך כלום

HyPeRSoNiC
בואו נראה..........
5 מתמטיקה
או 7 או 11 אנגלית..... עוד לא החלטתי.......
5 פיסיקה
5 מדעי המחשב
אממממ........ ומקצועות החובה......
DjChook
למה ואיך ככ הרבה באנגלית ?!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement