|
כמה יחידות בגרות אתם עושים? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
אלעד צא מיזה, מה כולם נכנסים לי לדכאון פתאום ?!
רק תחילת הדרך, תמיד אפשר לשפר בסוף השנה
לי מחר יש מבחן בהסטוריה סעמק, אין לי זין ללמוד לזה |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by DjChook
בכל מקרה אלונה, פאק יו :)
חחח |
קודם כל מה זה אמור להיות?!?!
ואלעד מותק אל תהיה מבואס זה לא שווה את זה, באמת..
ודרך אגב שיחת הנפש עדיין בתוקף :D |
|
|
| Sniper |
חחחח שלא תחשבו שהדיכאון זה מהלימודים
פשוט זה יום מסריח כזה לא יודע מה יש
דוגרי זה גם קשור ללימודים אבל אין לי
כוח כבל לכלום אין מצב רוח בקיצר
ואלונה יש מצב שאני יתקשר היום בערב... בכל אופן
אין לי כוח לעשות כלום אני הולך לישון
עד מחר בבוקר
או לא יודע מה
:( :( |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Sniper
ואלונה יש מצב שאני יתקשר היום בערב... |
ייייייששששששששששש!!!!!!:D :D :D :D
אני כבר אדאג להרים לך את המצב רוח:D :happy2: :crazy: ;) |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Tarantula
ייייייששששששששששש!!!!!!:D :D :D :D
אני כבר אדאג להרים לך את המצב רוח:D :happy2: :crazy: ;) |
חחח
אני לא מצליח להירדם
ניראה לי אני ילך לחבר או משו שיעביר לי תבאסה |
|
|
| DjChook |
אלעד אם גם אלונה לא תצליח להוציא אותך מהבאסה
U KNOW WHO U CAN COUNT ON
;) |
|
|
| Sniper |
חחחחחחחחחח
חולה עלייך חן |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Sniper
חחחחחחחחחח
חולה עלייך חן |
:happy2: |
|
|
| itamarsan |
פיייייייייי איזה אנשים חכמים כאן
טוב אני ככה
5 פיזיקה
5 גיאוגרפיה
4 מתמטיקה
5 אנגלית
אני מאמין שזה בסדר |
|
|
| DjChook |
אצלנו בעיקרון אי אפשר לעשות 5 פיסיקה עם 4 מתמטיקה
אלא אם כן אתה נושר בכיתה יב ל 4 ואז אפחד לא יכול להגיד לך כלום |
|
|
| HyPeRSoNiC |
בואו נראה..........
5 מתמטיקה
או 7 או 11 אנגלית..... עוד לא החלטתי.......
5 פיסיקה
5 מדעי המחשב
אממממ........ ומקצועות החובה...... |
|
|
| DjChook |
| למה ואיך ככ הרבה באנגלית ?! |
|
|
|
|