return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
מה לעזאזל עושים עם כל המוזיקה
View this Thread in Original format
MasterP
כאילו יש לי המון
mp3
ונגמר לי בטירוף המקום ואין מצב שאני קונה הארדיסק חדש
עכשיו יש לי המון טראקים וצריך להתחיל לצרוב
אבל מה אין לי כוח לכל שנייה לפתוח דיסק לשים כדי לשמוע אותם
וגם בעייה אחרת שאני אוהב אותם מסודרים יפה בתיקיות
כזה בפורמט
Artist Name - Song Name (Remixer's Name + Remix)

ויש לי את כל החרא בפורמט
05_dj_tiesto-lethal_industry__cj_stone_meets_mr._phillips_remix-mtc.mp3

אתם עושים
rename
או משאירים את זה ככה למה לשנות שם לוקח שנים

קיצר איך אתם צורבים את הטראקים שלכם
warpedd_
יש תוכנה שמשהו מהפורומים כתב

שמסדרת את העניין של השמות קבצים
Hell_Copter
אני משאיר את השמות כמו שהם...
וצורב ככה
אני מפריד את הטראקים מהתיקיה של הריליס ושם את כל האינפו בתיקיה מיוחדת של אינפויים של מלא ריליסים שהורדתי
וזהו
HyPeRSoNiC
מוריד
מעתיק את הכל לתיקיה של טראנס ואת מה שאני רוצה לצרוב - אני רושם לי איפשהו

צורב
מוחק
מוריד עוד
:D
Djsamorai
אני לא מאמין שאתה שומע יותר מאיזה 500 שירים ..
השאר פשוט כבר שמעת אותם ..

מה שאני עושה זה צורב את מה שאני כבר לא שומע ..

ככה חדשים שאני כן שומע נישארים לי על ההרד דיסק ..
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Djsamorai
ככה חדשים שאני כן שומע נישארים לי על ההרד דיסק ..


החדשים והישנים הטובים
Djsamorai
בידיוק !
NyKoN
אני בעיקרון כשאני מוריד רליסים.. אני משאיר אותם בשם המלא והכל בתוך התיקיות עם האינפו והכל כי ככה נוח
ואח"כ עושה סלקציות מה שטוב צורב מה שלא מוחק..
מה שאני מוריד מקאזה וזה לא צורב בכלל או מוחק כשאין מקום או משאיר סתם בשביל לשמוע לפעמים
NaOren
quote:
Originally posted by Djsamorai
מה שאני עושה זה צורב את מה שאני כבר לא שומע ..


למה לצרוב משו שאתה כבר לא שומע?
nargila-man
אחי אני עושה ככה:
אני מוריד את כל הטראקים שאני ורוב הפעמים יוצא לי למחוק חצי כי הם סתם מגעילים אז לא שווה להשאיר.
אחרי זה אני בודק מה נשאר ומשנה להם את השם שיהיה מסודר ויפה
אחרי זה אני מעביר אותם לתיקיות לפי חודשים
ופעם בודש בערך אני עושה מחיקה של כל מיני טראקים שאני כבר לא שומע ומוריד במקומם אחרים...

שיטה בדוקה וככה ישאר לך מקום.

MoSH_MaN
מוריד את התיקייה של הריליס

וצורב
אחרי זה לוקח את ההכי טובים ושם אותם בתיקייה אחת של השירים הכי טובים


השאר מוחק
Triple-z
אם אתה מחפש דרך טובה לשנות את השמות אני ממליץ לך על התוכנה
Tagscanner
היא ממש פשוטה ונוחה
תוריד מפה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement