|
Ik ben mooi en jullie zijn daar! :) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| HAAAAAPPPPYYYY HAAAAARDCOREEEEEEEE TO THA BONNNEEE!!!!!!!!!!!JHIEEEEEEEEEEHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA |
|
|
| Optimus |
Nur noch mit dir!!!!!!:eek:
Duetsche Zupah Happy Haaaardcoreeee! |
|
|
| arjoderoon |
| quote: | Originally posted by mido
|
intelligente foto.... |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by arjoderoon
intelligente foto.... |
Ja maar dat komt omdat ik ook heel intelligent ben....
Maar dat straalt al van die foto af natuurlijk! :p:p:p |
|
|
| Akira |
nog een hele mooie foto van mido...
hehehe
foto |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by Akira
nog een hele mooie foto van mido...
hehehe
foto |
rot op jij ging slapen! :P |
|
|
| arjoderoon |
| quote: | Originally posted by mido
Ja maar dat komt omdat ik ook heel intelligent ben....
Maar dat straalt al van die foto af natuurlijk! :p:p:p |
wow dat je die foto op inet durft te zetten zeg :)
...petje af.... |
|
|
| Blik |
Dit verdient wel een
"ik heb een rotkop en ben er trots op" Award
:D
(de foto dan hè ;)) |
|
|
| Donna |
Hmmmm hebben we knaapje arjoderoon al gezien??
Maybe s tijd voor een plaatje van jou dan arjo?:) |
|
|
| AFTERNATIVE |
| quote: | Originally posted by Donna
Hmmmm hebben we knaapje arjoderoon al gezien??
Maybe s tijd voor een plaatje van jou dan arjo?:) |
misschien moetje es naar zn avantar kijken.... |
|
|
| Donna |
Like zo'n ding wat zegt?
Misschien moet ie zn naam er dan bij zetten:rolleyes: |
|
|
| arjoderoon |
in dit geval wint afternative toch de "ik kijk het beste uit me doppen award"
maar ja.. t ging me meer over hoe die op de foto staat... zou ik niet durven! :) zulke foto's vliegen bij mij gelijk in de prullenbak. en ja.. die in me avatar, thats me |
|
|
|
|