|
Ik ben mooi en jullie zijn daar! :)
|
View this Thread in Original format
| mido |
 |
|
|
| raoel |
Kan ik mijn keuze in de topic over Ta nerd van het jaar nog aanpassen ;)
Overigens klopt het eerste gedeelte van je zin niet helemaal :toothless |
|
|
| DJ_Massive |
| hee lekker ding!!! :thepirate ;) |
|
|
| New Wave |
Wat staat er op je t-shirt "born to be Nerd"?
;) |
|
|
| Three 'O Three |
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!
:wtf: :wtf: :eyes: :eyes:
O sorry, ik schrok even..... :p |
|
|
| ryo |
| :eyes: :eyespop: schrik :eyespop: :eyes: |
|
|
| mido |
2 DJ Massive: NEEEEJ dat staat er niet kreng! :P
Dit staat er:
 |
|
|
| tijs08 |
born to mix...
zittend :conf: :conf:
:D :D :p |
|
|
| mido |
whehe
ja ik ben lui! :P
Of zou het komen dat mijn tafels te laag staan?? :P |
|
|
| TimeportE |
 |
|
|
| Optimus |
ik wilde ff zeggen:
MAIKEL!!!
HAAAAAPPPPYYYY HAAAAARDCOREEEEEEEE ZUPAAAAAHHHHHH!!!!!!!!!!
Timmy, met mij eens?:D |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by TimeportE
|
Kijk jij snapt um! :)
Want anders ga je spontaan paars denken in plaats van geel!
En dat kan natuurlijk niet! :P |
|
|
|
|