return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 
Ik ben mooi en jullie zijn daar! :)
View this Thread in Original format
mido
raoel
Kan ik mijn keuze in de topic over Ta nerd van het jaar nog aanpassen ;)

Overigens klopt het eerste gedeelte van je zin niet helemaal :toothless
DJ_Massive
hee lekker ding!!! :thepirate ;)
New Wave
Wat staat er op je t-shirt "born to be Nerd"?

;)
Three 'O Three
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!

:wtf: :wtf: :eyes: :eyes:




O sorry, ik schrok even..... :p
ryo
:eyes: :eyespop: schrik :eyespop: :eyes:
mido
2 DJ Massive: NEEEEJ dat staat er niet kreng! :P

Dit staat er:

tijs08
born to mix...

zittend :conf: :conf:

:D :D :p
mido
whehe

ja ik ben lui! :P

Of zou het komen dat mijn tafels te laag staan?? :P
TimeportE
quote:
born to mix



Optimus
ik wilde ff zeggen:

MAIKEL!!!

HAAAAAPPPPYYYY HAAAAARDCOREEEEEEEE ZUPAAAAAHHHHHH!!!!!!!!!!

Timmy, met mij eens?:D
mido
quote:
Originally posted by TimeportE


Kijk jij snapt um! :)

Want anders ga je spontaan paars denken in plaats van geel!

En dat kan natuurlijk niet! :P
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement