|
Ik ben mooi en jullie zijn daar! :) (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| raoel |
| quote: | Originally posted by Otte
Ben jij de Maikel die de kroeg binenloopt na de wedstrijd Nederland - Italie (EK 2000) in zijn ITALIESHIRT en het dan nog gek vindt dat hij van twee man flinke klappen krijgt op het toilet?
Zo ja, dan nomineer ik jou voor TA nerd van het jaar!
Zo nee, dan ook!
Otte |
Moehahaha
dan ben je aardig dom ja :D |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by Otte
Ben jij de Maikel die de kroeg binenloopt na de wedstrijd Nederland - Italie (EK 2000) in zijn ITALIESHIRT en het dan nog gek vindt dat hij van twee man flinke klappen krijgt op het toilet?

Zo ja, dan nomineer ik jou voor TA nerd van het jaar!
Zo nee, dan ook!
Otte |
Dat is bijna 3 jaar geleden! :S En die gasten waren gewoon super triest.
En wie ben jij om mij te veroordelen?? Vertel eerst eens wie je bent.
En overdrijven ben je ook sterk in. Als je eens eerst verteld wat er echt gebeurd is. Ik ga naar de wc en vervolgens staan er heel l@me 3 man achter me. Er is 1 klap uitgedeeld en voordat ik wat terug kon doen stond de beveiliging er tussen.....
Ik weet niet wie jij bent of wat je hoord en hoe blind je bent mocht je er geweest zijn..... maar goed lekker boeie. |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by mido
Dat is bijna 3 jaar geleden! :S En die gasten waren gewoon super triest.
|
tis net 2 jaar geleden man:D
Juli 2000 |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by Optimus
tis net 2 jaar geleden man:D
Juli 2000 |
Bemoei je met je kippen jij! :P |
|
|
| Otte |
| quote: | Originally posted by mido
Dat is bijna 3 jaar geleden! :S En die gasten waren gewoon super triest.
En wie ben jij om mij te veroordelen?? Vertel eerst eens wie je bent.
En overdrijven ben je ook sterk in. Als je eens eerst verteld wat er echt gebeurd is. Ik ga naar de wc en vervolgens staan er heel l@me 3 man achter me. Er is 1 klap uitgedeeld en voordat ik wat terug kon doen stond de beveiliging er tussen.....
Ik weet niet wie jij bent of wat je hoord en hoe blind je bent mocht je er geweest zijn..... maar goed lekker boeie. |
Dus jij bent het wel!!!!
Wie gaat er nou een stampvolle kroeg in nadat Nederland heeft verloren van Italie in zijn ITALIESHIRT.
Volgens mij stond er nog iets van del Piero ook op, maar vertel eens, ben je soms ook voor Duitsland ofzo of alleen voor Italie.
Wou je echt zeggen dat je wat terug had kunnen doen tegen die gasten die je wilden pakken, je was in je eentje man! Als de beveiliging (lees de BARVROUW) er niet tussen was gekomen hadden ze je kompleet verbouwd. Die gasten waren zo gefrustreerd van de uitschakeling van Oranje!!!
Otte |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Otte
Dus jij bent het wel!!!!
Wie gaat er nou een stampvolle kroeg in nadat Nederland heeft verloren van Italie in zijn ITALIESHIRT.
Volgens mij stond er nog iets van del Piero ook op, maar vertel eens, ben je soms ook voor Duitsland ofzo of alleen voor Italie.
Wou je echt zeggen dat je wat terug had kunnen doen tegen die gasten die je wilden pakken, je was in je eentje man! Als de beveiliging (lees de BARVROUW) er niet tussen was gekomen hadden ze je kompleet verbouwd. Die gasten waren zo gefrustreerd van de uitschakeling van Oranje!!!
Otte |
sjongejonge otter waar maak je je in hemelsnaam druk om......das ing 2 jaar geleden knul. |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by Otte
Dus jij bent het wel!!!!
Wie gaat er nou een stampvolle kroeg in nadat Nederland heeft verloren van Italie in zijn ITALIESHIRT.
Volgens mij stond er nog iets van del Piero ook op, maar vertel eens, ben je soms ook voor Duitsland ofzo of alleen voor Italie.
Wou je echt zeggen dat je wat terug had kunnen doen tegen die gasten die je wilden pakken, je was in je eentje man! Als de beveiliging (lees de BARVROUW) er niet tussen was gekomen hadden ze je kompleet verbouwd. Die gasten waren zo gefrustreerd van de uitschakeling van Oranje!!!
Otte |
Ik zal je precies vertellen wat er gebeurd is.... ook al weet ik nog steeds niet wie je bent.
Ik had bij een vriend van me de wedstrijd zitten kijken volledig in oranje outfit..... We verloren nah ja nix an te doen. Jammer. Maar we besloten om naar onze stam kroeg te gaan waar ik dus altijd kwam en waar dus iedereen me ook verder kent. En dan staan er een aantal knuppeltjes die daar eigenlijk nooit komen en die zullen de sfeer dan lekker weten te verzieken. De mensen die ik daar vaker zag die konden de humor er wel van in zien. En nu snap ik best dat hun gefrustreerd zijn. Dat was ik zelf ook. Maar boeiuh.... het is een spelletje. Ik vond het diep en diep triest gedrag. En verder was ik niet alleen want een vriend van me stond al op het punt om een barkruk in zijn nek te leggen waar hij er vervolgens uit gekegeld werd. En die beveiliging waar ik het over heb was gewoon beveiliging die daar bij de deur stond. En niet Pia waar jij het over heb die er wel bij kwam staan.
En ik weet niet of ik het van ze gewonnen zou hebben. Maar ik ben nou weer niet zo'n laffaard om voor ze weg te lopen. Verder heeft 1 ventje uit dat groep je nog mazzel gehad want dat was de ex van een vriendin van mij die met mijn beste vriend ging op dat moment. Het is dat ik hem kon tegen houden anders had het er niet best voor hem uit gezien.
Maar vetel eerst nou eens even wie jij bent voor dat ik verder ga me me verhaal.... Of was jij toevallig 1 van die knuppeltjes of vriendje van?? |
|
|
| Otte |
| quote: | Originally posted by mido
Ik zal je precies vertellen wat er gebeurd is.... ook al weet ik nog steeds niet wie je bent.
Ik had bij een vriend van me de wedstrijd zitten kijken volledig in oranje outfit..... We verloren nah ja nix an te doen. Jammer. Maar we besloten om naar onze stam kroeg te gaan waar ik dus altijd kwam en waar dus iedereen me ook verder kent. En dan staan er een aantal knuppeltjes die daar eigenlijk nooit komen en die zullen de sfeer dan lekker weten te verzieken. De mensen die ik daar vaker zag die konden de humor er wel van in zien. En nu snap ik best dat hun gefrustreerd zijn. Dat was ik zelf ook. Maar boeiuh.... het is een spelletje. Ik vond het diep en diep triest gedrag. En verder was ik niet alleen want een vriend van me stond al op het punt om een barkruk in zijn nek te leggen waar hij er vervolgens uit gekegeld werd. En die beveiliging waar ik het over heb was gewoon beveiliging die daar bij de deur stond. En niet Pia waar jij het over heb die er wel bij kwam staan.
En ik weet niet of ik het van ze gewonnen zou hebben. Maar ik ben nou weer niet zo'n laffaard om voor ze weg te lopen. Verder heeft 1 ventje uit dat groep je nog mazzel gehad want dat was de ex van een vriendin van mij die met mijn beste vriend ging op dat moment. Het is dat ik hem kon tegen houden anders had het er niet best voor hem uit gezien.
Maar vetel eerst nou eens even wie jij bent voor dat ik verder ga me me verhaal.... Of was jij toevallig 1 van die knuppeltjes of vriendje van?? |
Mido rustig aan:
- ik dacht dat jij expres de kroeg in was gegaan met je Italieshirt om daar te gaan lopen klootvioolen, dat blijkt een geintje, sorry voor het misverstand.
- volgens mij waren die knuppeltjes die er anders nooit komen wel vaste gasten en wat ik heb gezien is dat ze het weekend daarna weer "vrede" hebben gesloten met "jouw groepje".
- ik stond ook raar op te kijken toen ik jou daar binnen zag komen met de blauwe shirt en ik wilde eerst nog naar je toegaan om te zeggen dat ik het op z'n zachtsgezegd niet verstandig vond om zo rond te lopen. eens te meer omdat de naastgelegen pizzatent ook als bestookt/aangevallen was door een aantal andere figuren die nog in die kroeg liepen...
- je denk toch niet dat ik ga zeggen wie ik ben!!!
Maak je niet zo druk, misverstand zoals wel vaker gebeurd hier op het forum!
Otte |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by Otte
Mido rustig aan:
- ik dacht dat jij expres de kroeg in was gegaan met je Italieshirt om daar te gaan lopen klootvioolen, dat blijkt een geintje, sorry voor het misverstand.
- volgens mij waren die knuppeltjes die er anders nooit komen wel vaste gasten en wat ik heb gezien is dat ze het weekend daarna weer "vrede" hebben gesloten met "jouw groepje".
- ik stond ook raar op te kijken toen ik jou daar binnen zag komen met de blauwe shirt en ik wilde eerst nog naar je toegaan om te zeggen dat ik het op z'n zachtsgezegd niet verstandig vond om zo rond te lopen. eens te meer omdat de naastgelegen pizzatent ook als bestookt/aangevallen was door een aantal andere figuren die nog in die kroeg liepen...
- je denk toch niet dat ik ga zeggen wie ik ben!!!
Maak je niet zo druk, misverstand zoals wel vaker gebeurd hier op het forum!
Otte |
Maikel is rust hemzelfe! :)
Ik ben niet zo iemand om zomaar te gaan kloot violen. En ik was ook zeker niet op oorlogspad. Ik weet dat ze er wel vaker waren maar echt vaak was dat ook weer niet. Tenminste niet wat mij is opgevallen. Of ze vrede gesloten hadden weet ik niet. Ik heb het er eigenlijk nooit meer over gehad tot vandaag! :P Verder wist ik ook niet dat de pizza toko aangevallen was. Het was in ieder geval gewoon als grapje bedoeld en niet om onrust te stoken. Zou niet erg snugger zijn in de tent waar ik bijna iedere dag zat.
En natuurlijk ga je me wel vertellen wie je bent! :whip: whehe Of heb je stiekem toch iets te verbergen?? whaha |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Otte
- je denk toch niet dat ik ga zeggen wie ik ben!!!
|
wrom nie?
hebben de meeste hiero wel gedaan... of ben je soms zon dude (toch?) die zich 'verschuilt achter de anonimiteit van de computer en het internet'? |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Otte
ik ben het, je verloren broer.. ik werd van je weggehaald bij de geboorte omdat onze ouders me te lelijk vonden, nu leef ik in mijn eigen digitale wereld waar ik kan zijn wie ik wil zijn! |
lol, ;) |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by total woot
allebei lelijk :crazy: :eyespop: |
| quote: | Originally posted by arjoderoon
hehehe... wou je ons iets vertellen over je vriendin woot? |
eeh pm tijs08 of three 'o three maar even, krijg je een objectieve mening ;)
Grtzz
WooT |
|
|
|
|