return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Ik ben mooi en jullie zijn daar! :) (pg. 3)
View this Thread in Original format
mido
quote:
Originally posted by arjoderoon
in dit geval wint afternative toch de "ik kijk het beste uit me doppen award"
maar ja.. t ging me meer over hoe die op de foto staat... zou ik niet durven! :) zulke foto's vliegen bij mij gelijk in de prullenbak. en ja.. die in me avatar, thats me


Sorry hoor maar dan ben ik toch echt wel trotser op mijn foto....


Dat JIJ je foto online durft te zetten! ....petje af hoor!!... :D :D :D

Ennuh.... Donna wanneer gaat ik je weer eens een keertje treffen??? Want dit is echt hopeloos zoals het nu gaat! :(
arjoderoon
hehe staan we weer quitte :)
total woot
quote:
Originally posted by arjoderoon
hehe staan we weer quitte :)



allebei lelijk :crazy: :eyespop:
arjoderoon
hehehe... wou je ons iets vertellen over je vriendin woot? :D
mido
is de vriendin van WooT nog lelijker dan arjoderoon dan????

Ken toch bijna niet?? :P
Donna
Uiterlijke drukmakerij,ik kijk gewoon of ik iemand goed om me heen kan hebben,en of t gezellig voelt,dan gaak later wel s kijken,tegen die tijd vind ik iemand al zo sympathiek dat ik niet eens meer weet of hij/zij nouh mooi of lelijk is,mensen die je graag mag hebben namelijk altijd wel "iets" wat je leuk vind aan degene,al is t grappig,lief,mooi,apart of whatsoever.
Mensen om wie ik me niet bekommer denk ik nie echt over na dus ben daarom ook niet met hun uiterlijk bezig,interesseerd me namelijk geen zak hoe ze eruit zien,deze ppl gaan mn ene oog in en mn andere er weer uit.
Das dus uit t oog,uit t hart:P
Donna
Ennuh sja Maikel,jij bent een stamper en ik een zwever,hoe moet dat nouh?!:D
mido
quote:
Oribinally posted by Donna
Uiterlijke drukmakerij,ik kijk gewoon of ik iemand goed om me heen kan hebben,en of t gezellig voelt,dan gaak later wel s kijken,tegen die tijd vind ik iemand al zo sympathiek dat ik niet eens meer weet of hij/zij nouh mooi of lelijk is,mensen die je graag mag hebben namelijk altijd wel "iets" wat je leuk vind aan degene,al is t grappig,lief,mooi,apart of whatsoever.
Mensen om wie ik me niet bekommer denk ik nie echt over na dus ben daarom ook niet met hun uiterlijk bezig,interesseerd me namelijk geen zak hoe ze eruit zien,deze ppl gaan mn ene oog in en mn andere er weer uit.
Das dus uit t oog,uit t hart:P


*AMEN*

Hier sluit ik mij volledig bij aan! :) Ongeacht mijn laatste opmerking. Die kan beschouwd worden als een rasechte internet opmerking! :)




quote:
Originally posted by Donna
Ennuh sja Maikel,jij bent een stamper en ik een zwever,hoe moet dat nouh?!:D


Daar heb je wel gelijk in ja. Maar dat zegt niet dat ik niet te vinden ben op zweef feestjes! :) Ga je nog naar Qontact 31 dec.? Want daar zal ik wel te vinden zijn.
Otte
quote:
Originally posted by mido


He Mido, kom je wel eens in de Velserbroek?

Otte
Optimus
quote:
Originally posted by Otte
He Mido, kom je wel eens in de Velserbroek?

Otte


hij woont daar zelfs:D

mido
quote:
Originally posted by Optimus
hij woont daar zelfs:D


*AMEN*
Otte
quote:
Originally posted by mido
*AMEN*


Ben jij de Maikel die de kroeg binenloopt na de wedstrijd Nederland - Italie (EK 2000) in zijn ITALIESHIRT en het dan nog gek vindt dat hij van twee man flinke klappen krijgt op het toilet?



Zo ja, dan nomineer ik jou voor TA nerd van het jaar!
Zo nee, dan ook!

Otte
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement