|
Best Dutch Trance Master
|
View this Thread in Original format
| Ornadel |
| Yo, ik ben nieuw hier. Mijn handle Ornadel, mijn echte naam Jason. Ik kom uit Rotterdam en ben een groot trance fan. Om maar meteen met de deur in huis te vallen. Wie is jullie favoriete Nederlandse trance DJ? |
|
|
| Optimus |
heb voor Armin gekozen.
btw, de titel en de vraag kloppen niet, favoriet en beste zijn niet hetzelfde |
|
|
| Dr. Kuipers |
Ga ook voor Armin.
Altijd kippevel bij zijn remixen!
En op Qontact draaide ie echt heerlijk........ :) |
|
|
| Blik |
| ik ga ook voor armin :) |
|
|
| Ornadel |
| Heb je gelijk in. Gaat om favoriet. Wie je het beste vindt, is niet zo belangrijk:D Maar meestal komt het wel op hetzelfde neer. Neem aan dat de slechtste DJ niet je favoriet is? |
|
|
| Optimus |
| waarom staan Jurgen en Jean erin btw... Jurgen zuigt en Jean mag je eigenlijk geen trance dj noemen... Don Diablo snap ik ook niet echt, al kan hij echt alles draaien, maar het bekenste is ie toch van hardhouse. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Ik heb voor tiesto gekozen omdat zijn platen keuze de laatste tijd me t meeste aanstaat. |
|
|
| Optimus |
| hmmm, ben een beetje de poll aan t afkraken zie whehehe. Ik zal mijn mond verder houden;) |
|
|
| Chicane |
| Mis eigenlijk een boel andere namen, maar ja.. kan niet alles hebben he? :D Hou wel van het geluid van Cross, San, Johan Cyber, Emjay, dus dan komt Ton TB het meest in de buurt, maar die heb ik nog niet zovaak gehoord.... dus dan kies ik gewoon voor me all time favo.. TIESTO!!! :D |
|
|
| Dj Lex |
| Ben ook voor Tiesto gegaan. Blijft mijn favoriet. Armin nadert snel :D |
|
|
| kolkiewolkie |
armin, uitleg: 26 oktober (need to say more?)
[slijmmode] waarom staat eye-riz d'r nie bij eigenlijk [/slijmmode] :D :p |
|
|
|
|