|
Best Dutch Trance Master (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| hamburgerboefje |
| Ik heb voor Tiesto gekozen. Reden: De Magik cdtjes van em vind ik mega relaxed and offcourse zijn IC'99 mixje..Armin heb ik te weinig van gedownload dus kan ik daar ook niet over oordelen.. |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by hamburgerboefje
Ik heb voor Tiesto gekozen. Reden: De Magik cdtjes van em vind ik mega relaxed and offcourse zijn IC'99 mixje..Armin heb ik te weinig van gedownload dus kan ik daar ook niet over oordelen.. |
als we het hebben over beste "trance master" van dit moment dan moet je vin ik nie met cdtjes van 2 jaar geleden aankomen zetten.. maar ja,
| quote: | Originally posted by arjoderoon
heb voor armin gekozen omdat ik tiesto niet meer onder de noemer trance vind vallen. zn sets zijn onwijs gaaf (IMHO) maar vind het niet echt trance meer, daarom voor armin, zijn sets zitten boordevol kwaliteit |
tiesto nie trance, was het dan? :conf:
zat zelf te twijfelen tussen tiesto, armin en marco v .. tiesto beviel me wel best goed op capital (maar toch minder als ik verwacht had), marco v (beviel me erg goed op innercity en zijn andere sets laatste tijd waren erg goed!) en armin (het is toch wel beetje zijn jaar)...
dus gegaan voor...... armin! :) |
|
|
| DJ_Siesta |
Tjek me ondertitel :D
duidelijk toch:)
tj00 |
|
|
| Three 'O Three |
| Ik heb voor Armin gekozen... Ik vind zijn platenkeuze het lekkerste. |
|
|
| Odyne |
| armin van buuren!! jep, armin..! |
|
|
| Rinus |
Ik kies voor tiesto omdat ie hier dan bij staat, maar als het echt om trance gaat dan zou ik voor armin kiezen. Vind tiesto idd niet altijd meer onder de noemer trance vallen.
Laters |
|
|
| Teal'k |
Hmm moeilijk moeilijk.. keuze tussen Tiesto en Armin.. De sets van Armin en Tiesto zijn beide goed, alhoewel ik die van tiesto toch af en toe net iets beter vind, qua platenkeuze.. Qua kwaliteit DJ uiteraard beiden top!.. Qua producties en rmx'en vind ik armin erg 'smooth' en tiesto toch soms wat afwisselender :D
allemaal onzin en prutzooi, voor een echte bredanaar is deze keuze dus echt een eitje :D
Tiesto it is :D |
|
|
| Jappio |
Ik kies voor Tiesto, omdat deze me in mijn party loopbaan tot ongeveer 100 orgasmes heeft gekregen, terwijl armin pas op 30 zit ofzo :D
(dutch dimension waren er al 93 lol)
Greetz :D |
|
|
| moogwai |
Armin van Buuren uiteraard
Omdat hij precies de muziek draait die ik goed vind en op zijn mix kwaliteiten is niks op aan te merken :) |
|
|
| Glaniskanis |
Ik trek de stand weer ff gelijk... Tiesto blijft mn nummer 1
20 - 20 nu
Zal erom spannen
Ben ook blij om Kid Vicious in de lijst te zien
Supergoeie DJ... draait heerlijke platen en is gewoon een toffe kerel
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| DJ Bazz |
voor mij Armin ik vind hem op het moment gewoon de beste
enneh johan gielen is trouwens ook gewoon Nederlander, hij heeft zich laatst genaturaliseerd, dus weer een goeie dj erbij:) |
|
|
| MaGiK54 |
| Meester Armin. Ik heb hem dit jaar vaak horen draaien en elke keer vind ik hem beter draaien, ik was voor dit jaar niet zo gechameerd van zijn stijl, maar dit jaar is hij echt gegroeid als dj, super gewoon. |
|
|
|
|