|
Best Dutch Trance Master (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| raoel |
Ik kies voor Tiësto
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik de laatste tijd weinig van Armin heb gehoord.
Maar Tiësto is al jaren super zowel als DJ en als producer.
Armin draaide eerst altijd iets rustiger, meer richting progressive, terwijl Tiësto de heerlijke opzwepende en energierijke trance draaide.
Vooral zijn Energy set in Ehv was gewoon bruut!!!. |
|
|
| Joost008 |
| Ik ga voor Armin, heeft voor mij iig dit jaar veel goede en lekkere sets neergezet en zijn remixes van dit jaar waren uitmuntend |
|
|
| Nook |
| ik ga voor signum, alleen heb ik per ongeluk op ferry corsten gestemd :rolleyes: |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by Chicane
Mis eigenlijk een boel andere namen, maar ja.. kan niet alles hebben he? :D Hou wel van het geluid van Cross, San, Johan Cyber, Emjay, dus dan komt Ton TB het meest in de buurt, maar die heb ik nog niet zovaak gehoord.... dus dan kies ik gewoon voor me all time favo.. TIESTO!!! :D |
heee hoo heee hoooo ;)
waarom staat Piet Bervoets er niet tussen, en Cyber en San enzo zoals chic zei dus, :(
dan kies ik maar voor dj Precision -> geile platenkeuze! en anders Marco V hehehe:toocool:
gegroet,
Kleine B33r (zo goed Sjinees? :p ) |
|
|
| -TAIS- |
Mijn stem was dus ook naar Precision gegaan :)
Ff ter ondersteuning playlist van hem en Spider b2b op de openingsavond van Club XL (tussen Armin en Jean door):
03:00-04:00 - Battle: Precision vs. Spider
14. Darren Tate feat. Roxanne Wild - Destination [FFRR]
15. Warrior - If You Want Me [Incentive]
16. Rollerball - Albinoni (Above & Beyond Remix) [Anjuna Beats Promo]
17. ID - ID (Spider spun) [ID]
18. ID - ID (Spider spun) [ID]
19. ID - ID (Spider spun) [ID]
20. Viframa - Cristalle (Katana feat. DJ Precision Remix) [Jinx UK]
21. Hiver & Hammer feat. Javah - 5 Million Miles [Cookies & Cream]
22. System F - Solstice [Tsunami White]
23. ID - ID (Spider spun) [ID]
24. ID - ID (Spider spun) [ID]
25. ID - ID (Spider spun) [ID]
26. Ayu - Connected (Push Dub) [Bonzai] |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by -TAIS-
Mijn stem was dus ook naar Precision gegaan :)
Ff ter ondersteuning playlist van hem en Spider b2b op de openingsavond van Club XL (tussen Armin en Jean door):
03:00-04:00 - Battle: Precision vs. Spider
16. Rollerball - Albinoni (Above & Beyond Remix) [Anjuna Beats Promo]
|
woohoooo maak me gek :D
btw wat een hoop tiesto en armin sjappies hier zeg pff ;) :crazy: |
|
|
| Apoptosis |
Ik heb Astrid een stem gegeven omdat k veel respects voor haar heb en omdat k d8 dat ze nog geen stemmen zou hebben tussen al die andere grootheden (k vraag me af wie haar die andere stem heeft gegeven).
Maar mn echte held is en blijft Tiesto!! Vanwege zn hele oeuvre (hoe je t ook schrijft :conf: ) en alles wat ie bereikt heeft en zn Dj-skills en de sfeer altijd op zn feestjes en hoe hij het publiek altijd weet op te zwepen en noem maar op... Oops, heb k nou de poll verneukt om dat k niet op hem gestemd heb?? :nervous: :p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by -TAIS-
Rollerball - Albinoni (Above & Beyond Remix) [Anjuna Beats Promo]
|
Wat? Nieuwe A&B? Relaxed :D Alleen nog nie op de hub :( |
|
|
| mr.marcello |
| Ik wilde eigenlijk voor Ferry Corsten gaan, maar heb (gezien de recente ontwikkelingen) toch maar gekozen voor Armin van Buuren! |
|
|
| Smirnoff |
Ik heb voor Jean gekozen, omdat hij anders zo zielig op 0 blijft staan :D:D
En ik kan niet kiezen tussen Tiesto en Armin.
De platenkeus van alletwee spreekt mij erg aan mar ik vind Armin beter draaien de laatste tijd. |
|
|
| Ornadel |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
Ik heb voor Jean gekozen, omdat hij anders zo zielig op 0 blijft staan :D:D
En ik kan niet kiezen tussen Tiesto en Armin.
De platenkeus van alletwee spreekt mij erg aan mar ik vind Armin beter draaien de laatste tijd. |
Je vindt hem stiekem gewoon heel goed. Als je wilt, wil ik morgen wel met je meer naar de Powerzone met zijn geweldige Madhouse avonden :haha: |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by Ornadel
Je vindt hem stiekem gewoon heel goed. Als je wilt, wil ik morgen wel met je meer naar de Powerzone met zijn geweldige Madhouse avonden :haha: |
Zou je je niet eerst effe voorstellen dan ??¿¿ |
|
|
|
|