return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Best Dutch Trance Master (pg. 2)
View this Thread in Original format
total woot
kga toch ook voor mn all time favorite tiesto

Grtzz
WooT
Ornadel
Tuurlijk ontbreken er altijd namen. Daar kom je niet onder uit. En ja ik vind Jean & Jurgen ook pannekoeken, maar misschien zijn er mensen die hun wel goed vinden.

Ik snap die link niet echt? Wat is daar zo interessant aan?
Cosmic Guy
Heb ook voor Tiesto gekozen, die man staat al jaren aan de top en is toch wel het gezicht van de Nederlandse trance scene.

Ik mis alleen wel een heel belangrijk duo: RANK 1. Die hoort er echt wel tussen...
Flipper01
quote:
Originally posted by Ornadel
Ik snap die link niet echt? Wat is daar zo interessant aan?

Ik heb voor Armin gevote!! Mijn nummer 1 op dit moment!!

In die thread kan je je ff voorstellen ;)
Weten wij ook wie er allemaal op het forum komen
arjoderoon
heb voor armin gekozen omdat ik tiesto niet meer onder de noemer trance vind vallen. zn sets zijn onwijs gaaf (IMHO) maar vind het niet echt trance meer, daarom voor armin, zijn sets zitten boordevol kwaliteit
dj_spare
Ik heb voor Tiesto gekozen voor mij issie toch echt de nummer 1!
magrec
Armin van buuren.

Omdat ik hem als één van de weinige dj's die op dat lijstje staan nog echt goed vind. Zijn asot sets zijn ook weer erg strak de laatste tijd :)
basd
Ook voor mij Armin.

Zijn marathonset in de Eau van 26-10 is het enige wat ik zo de laatste tijd heb geluisterd aan trance..

Enige andere optie was misschien Tiesto geweest, de rest vind ik sowieso niet echt interessant. Tiesto valt me de laatste tijd gewoon een beetje tegen, vandaar mijn keuze.
Flippe
IK zit te twijelen tussen Armin en tiesto!
Maar t wordt denk ik toch Armin van buuren, waarom weet ik niet
maar vind z'n platen keus iets beter denk ik
Ornadel
Zelf heb ik ook voor Armin gekozen. Tiesto viel me erg tegen bij Capital. Capital viel zowiezo tegen. Tweede keus voor mij was Astrid en dan waarschijnlijk Ferry.

New Wave
Kid Vicious all the way.
Hoorde ik in spanje draaien.
Echt DE topper van dit moment.
Raymond
Duidelijk Misja Helsloot, de manier hoe hij progressive en trance weet te samensmelten :eyes:

En hij draaid meestal niet van die commerciele tunes, maar lekkere unknown platen maar toch met de juiste touch!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement