|
Al(gemeen)e verkiesing ta nert 2002 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| Lastig kiezen tussen al die nerds....:D. Toch voor Magrec gekozen omdat ie zo graag wil winnen :p |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik heb net een lijst gemaakt in de andere thread.
Je hebt verkeerd geteld Magrec
Cosmic Guy is nummer 1 met 8 stemmen, jij 7 :p
Jij wilt gewoon die award winnen he.:) |
Nee, Magrec en ik hebben beide 7 stemmen:d Tel maar na.
En het is GUY, not GAY:whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| raoel |
Ik ga nog steeds voor Optimus.
Maar maQrec en cosmic gay :p staan vlak ACHTER hem ;) |
|
|
| DJ Bazz |
| Cosmic Guy krijgt hem van mij, op de voet gevolgd door Magrec en Optimus |
|
|
| Little Theseus |
Kheb op Ruben_Dubbink gestemd, de eeuwige maagd :D
Ik kon eigenlijk niet kiezen, de meesten zijn zulke nerds dat ze echt een "veto" vote verdienen :D:D:D |
|
|
| Dr. Kuipers |
Magrec krijgt mijn stem! :)
Maareh welke nerd heeft er op mij gestemt dan...
Kolkie zeker weer :p |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Kheb op Ruben_Dubbink gestemd, de eeuwige maagd :D
|
PRACHTIG!!!! hehe, doet me echt aan alle meeting met theseus denken :p
en nee kuipers, ik heb nie op jou gestemt, mijn numero uno was dunnink (duidelijk de betere benaming in deze draad, De bink (klank) is nie goed op zn plek hier :p ), tenminste, na franzelare... kan ik me stem nie meer wijzigen ofzo :D |
|
|
| mr.marcello |
| En wie heeft er nu weer op mij gestemd??? :mad: |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Kheb op Ruben_Dubbink gestemd, de eeuwige maagd :D
|
LOL!! :haha:
Ik ben er zelf nog niet over uit wie men stem gaat krijgen... Er zijn gewoon teveel nerds!! :p |
|
|
| Joost008 |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
En het is GUY, not GAY:whip: :whip: :whip: :whip: |
Owhh Yeah Spank me Baby:D
De enigste die ik hier ech ken is glanis en die zat vanmiddag alweer porno te kijke dus lijk me duidelijk he |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by raoel
Ik ga nog steeds voor Optimus.
Maar maQrec en cosmic gay :p staan vlak ACHTER hem ;) |
magreQ zou het dan nog altijd zijn he..
ik weet niet hoe jullie in brabant de G uitspreken, maar ik hoop toch niet als een k-klank :mad:
bij deze is raoel dus ook genomineerd voor de TA-nurt van het jaar verkiezing!
:p ;) |
|
|
| TimeportE |
hoe kom ik nu weer aan 3 stemmen..
is mijn leeuw nie gezellig??? :(
:D |
|
|
|
|