return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Al(gemeen)e verkiesing ta nert 2002 (pg. 2)
View this Thread in Original format
TranceFool
Lastig kiezen tussen al die nerds....:D. Toch voor Magrec gekozen omdat ie zo graag wil winnen :p
Cosmic Guy
quote:
Originally posted by New Wave
Ik heb net een lijst gemaakt in de andere thread.
Je hebt verkeerd geteld Magrec
Cosmic Guy is nummer 1 met 8 stemmen, jij 7 :p
Jij wilt gewoon die award winnen he.:)


Nee, Magrec en ik hebben beide 7 stemmen:d Tel maar na.


En het is GUY, not GAY:whip: :whip: :whip: :whip:
raoel
Ik ga nog steeds voor Optimus.

Maar maQrec en cosmic gay :p staan vlak ACHTER hem ;)
DJ Bazz
Cosmic Guy krijgt hem van mij, op de voet gevolgd door Magrec en Optimus
Little Theseus
Kheb op Ruben_Dubbink gestemd, de eeuwige maagd :D

Ik kon eigenlijk niet kiezen, de meesten zijn zulke nerds dat ze echt een "veto" vote verdienen :D:D:D
Dr. Kuipers
Magrec krijgt mijn stem! :)

Maareh welke nerd heeft er op mij gestemt dan...
Kolkie zeker weer :p
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Little Theseus
Kheb op Ruben_Dubbink gestemd, de eeuwige maagd :D




PRACHTIG!!!! hehe, doet me echt aan alle meeting met theseus denken :p

en nee kuipers, ik heb nie op jou gestemt, mijn numero uno was dunnink (duidelijk de betere benaming in deze draad, De bink (klank) is nie goed op zn plek hier :p ), tenminste, na franzelare... kan ik me stem nie meer wijzigen ofzo :D
mr.marcello
En wie heeft er nu weer op mij gestemd??? :mad:
Flipper01
quote:
Originally posted by Little Theseus
Kheb op Ruben_Dubbink gestemd, de eeuwige maagd :D

LOL!! :haha:
Ik ben er zelf nog niet over uit wie men stem gaat krijgen... Er zijn gewoon teveel nerds!! :p
Joost008
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
En het is GUY, not GAY:whip: :whip: :whip: :whip:


Owhh Yeah Spank me Baby:D

De enigste die ik hier ech ken is glanis en die zat vanmiddag alweer porno te kijke dus lijk me duidelijk he

AlFerox
quote:
Originally posted by raoel
Ik ga nog steeds voor Optimus.

Maar maQrec en cosmic gay :p staan vlak ACHTER hem ;)


magreQ zou het dan nog altijd zijn he..

ik weet niet hoe jullie in brabant de G uitspreken, maar ik hoop toch niet als een k-klank :mad:

bij deze is raoel dus ook genomineerd voor de TA-nurt van het jaar verkiezing!



:p ;)
TimeportE
hoe kom ik nu weer aan 3 stemmen..
is mijn leeuw nie gezellig??? :(


:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement