return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Al(gemeen)e verkiesing ta nert 2002 (pg. 3)
View this Thread in Original format
Ornadel
Altijd op de initiator van een dergelijke poll stemmen;)
eieregooie
quote:
Originally posted by Ornadel
Altijd op de initiator van een dergelijke poll stemmen;)

Juist :)
magrec
quote:
Originally posted by Chicane
verkieSing en nerT ?? Lol, jij bent dan echt een n00b!! :D


ghehe, mijn stem hebbie :P


wat is er mis met de woorden?
Toch niet verkeerd gespelt toch?
Ik las ook al zoiets bij blik:conf: :conf: :nervous:
Ruben_Dubbink
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
PRACHTIG!!!! hehe, doet me echt aan alle meeting met theseus denken :p

en nee kuipers, ik heb nie op jou gestemt, mijn numero uno was dunnink (duidelijk de betere benaming in deze draad, De bink (klank) is nie goed op zn plek hier :p ), tenminste, na franzelare... kan ik me stem nie meer wijzigen ofzo :D


hehehe....eindelijk de kans om ook even mijn zegje te doen. M'n pc is een beetje dood, vandaar dat ik de laatste week niet heb kunnen reageren :(

1. M'n naam is DUBBINK (dus geen dunnink Magrec)
2. Thesus: is er weer gezeurd in die thread of.......
wil niet zeiken hoor, maar volgens mij is kolkman de eeuwige maagd :) en niet alleen vanwege z'n sterrenbeeld he kolkman :). Moet toch even kwijt dat kolkie nog steeds achter z'n buurmeissie aanzit :):):) hehehe....

3. Tevens wil ik meneer Kolkman even nomineren, mocht dit nog mogelijk zijn, vanwege onderstaand verhaal:

Kolkman komt ALTIJD te laat bij de bushalte, zo ook een weekie geleden. Dus kolkman verwacht (heel logisch kolkman) dat de bus al 'gevlogen' is omdat er verder niemand bij de bushalte staat. Omdat ie toch naar college moet besluit hij om het hele eind naar het station te fietsen (zo'n 15 kilometer :) :D ). Net buiten ons dorpie komt ineens de bus (die hij gemist dacht te hebben) voorbij rijden............mwahahahaha....:D :D :D. Dit is voor mij zeker de actie van de maand!!! :D

Allemaal de hartelijke groeten!

GreetZ RubDub

edit: zie dat kolkman uiteraard genomineerd is....
Kolkan, je krijgt m'n stem!!! :)
DJ_Massive
ejjj. welke NeRd hep er nou weer op mij gestemd? :rolleyes: ;) '


IK WIL MEER@!~
eieregooie
quote:
Originally posted by DJ_Massive
ejjj. welke NeRd hep er nou weer op mij gestemd? :rolleyes: ;) '


IK WIL MEER@!~

Ben je nu al vergeten dat je stiekem op jezelf had gestemd? :p
mr.marcello
Ik heb de stand tussen magrec en Cosmic Guy effe gelijk getrokken.......het staat nu 11-11!!! Spannend!!! :p
DJ_Massive
quote:
Originally posted by eieregooie
Ben je nu al vergeten dat je stiekem op jezelf had gestemd? :p


;) had ik bijna gedaan ja wheehehe, als GLaniskanis niet tussen de nominaties had gestaan :crazy: :rolleyes:
Flipper01
MaQrec heeft ook mijn stem gekregen!! :D :p
Cosmic Guy
quote:
Originally posted by mr.marcello
Ik heb de stand tussen magrec en Cosmic Guy effe gelijk getrokken.......het staat nu 11-11!!! Spannend!!! :p


Ik kan er bijna niet van slapen 'snachts...:nervous: :nervous:

45 stemmen al, wie hebben er nog niet gestemd?

magrec
Jullie kunnen tot maandag stemmen.
Chicane
He!! Zout es op met die proxy's! Stelletje steggelende nerd aapjes! :D

Zo is bush ook president geworden... (AOL r0xx) :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement