|
Al(gemeen)e verkiesing ta nert 2002 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
... DAMN, waarom staat kuipers nog maar op 1 stem terwijl ie in de nominaties veel vaker genoemd.. werd...
OBJECTION YOUR HONOUR!!
ik stem voor een andere manier van kiezen :p |
komt natuurlijk omdat je nu maar 1 stem mag uitbrengen... als je nou gewoon een top 3 maaakt, dan kan je meer mensen nomineren (en maak ik nog een klein kansje om te winnen:D)
Dus magrec, begin maar weer een nieuwe draad:D |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by Optimus
komt natuurlijk omdat je nu maar 1 stem mag uitbrengen... als je nou gewoon een top 3 maaakt, dan kan je meer mensen nomineren (en maak ik nog een klein kansje om te winnen:D)
Dus magrec, begin maar weer een nieuwe draad:D |
/me knijpt TIn in ze tepel
had je nou ff gezegd dat jij wilde winnen had je me nog om kunnen kopen om op je te stemmen:rolleyes: :crazy: ;) |
|
|
| arjoderoon |
whee
zo ik maak er ff 15-14 van int voordeel van magrec. :) |
|
|
| magrec |
JAAAAAAAAH
Ik ga winnen :)
nog 11 uur!!!! |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by magrec
JAAAAAAAAH
Ik ga winnen :)
nog 11 uur!!!! |
Volgens mij moet Tim z'n stem ook nog uitbrengen.... |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Volgens mij moet Tim z'n stem ook nog uitbrengen.... |
whehe ik heb daar goede vertrouwen in :) |
|
|
| Flipper01 |
Voor degenen die nog niet hebben gestemd, dit is nou Magrec:
 |
|
|
| magrec |
GVD :(
gvd :(
Lekker dan die foto, maar goed zo voelde ik mij ook op dat moment :(
whehe bweuh bweuh
:crazy: :tongue2 |
|
|
| TimeportE |
magreQ probeert altijd zo stoicijns mogelijk op een foto te staan..
met recht gezicht en zonder emotie! ;):D |
|
|
| Cosmic Guy |
Volgens mij wachten er een aantal mensen tot het allerlaatste moment met hun stem uit te brengen....
Die foto::haha: :haha: :haha: |
|
|
| TranceFool |
| Wordt spannend :D |
|
|
| Cosmic Guy |
Het is 12 uur geweest, de stemmen zijn geteld....
15-15
Magrec, gefeliciteerd met onze overwinning!:D:D |
|
|
|
|