return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Al(gemeen)e verkiesing ta nert 2002 (pg. 4)
View this Thread in Original format
John
lol dit gaat echt nergens over:D...ik heb geen idee op wie ik moet stemmen, korte biografie en fotos hadden er toch zeker bijgemoeten van de deelnemers. en ik sta er zelf niet bij zie ik, erg jammer.
maar goed, mijn stem is nog te koop, bieden kan beginnen...:)
Cosmic Guy
quote:
Originally posted by John
lol dit gaat echt nergens over:D...ik heb geen idee op wie ik moet stemmen, korte biografie en fotos hadden er toch zeker bijgemoeten van de deelnemers. en ik sta er zelf niet bij zie ik, erg jammer.
maar goed, mijn stem is nog te koop, bieden kan beginnen...:)


Jouw stem zou wel eens de beslissende kunnen zijn..... Ik zou niet graag in jouw schoenen willen staan...

Wat had je zelf in gedachten?:D
New Wave
Mijn stem moet ook nog gegeven worden :D
Tot de laatste seconde houden we de spanning er in :nervous: :crazy:
Flipper01
Oehh, Magrec staat met 13 stemmen op nummer een...
DjSuez
13-13

zo, de spanning is weer terug!:D :D
DJ_Massive
quote:
Originally posted by New Wave
Mijn stem moet ook nog gegeven worden :D
Tot de laatste seconde houden we de spanning er in :nervous: :crazy:


IK IK IK IK IK:D :rolleyes: ;)
New Wave
quote:
Originally posted by DJ_Massive
IK IK IK IK IK:D :rolleyes: ;)



PM maar een bedrag.
Dan bepaal ik of je dan mijn gironumemr krijgt om het over te maken :p
DJ_Massive
quote:
Originally posted by New Wave
PM maar een bedrag.
Dan bepaal ik of je dan mijn gironumemr krijgt om het over te maken :p


(%)

:rolleyes: :crazy:
kolkiewolkie
and magrec takes the leading position :haha:

toch humor dat de starter van dit geheel de titel zelf krijgt :p



... DAMN, waarom staat kuipers nog maar op 1 stem terwijl ie in de nominaties veel vaker genoemd.. werd...

OBJECTION YOUR HONOUR!!

ik stem voor een andere manier van kiezen :p
DJ_Massive
zeg... zijn jullie nou nog wel " eerlijk " aan het stemmen of gaat het er alleen maar om dat cosmicdinges en magrec zoveel mogelijk stemmen krijgen ofoz :rolleyes: :gsmile:

Otte
Magrec 14 - Cosmic Guy 14

Woei, wat spannend!!!

Otte
TimeportE
straks krijgen we hertelling.. zul je zien!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement