|
Maar weer ff een drugsthreadje voordat ik ga slapen...
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
Wat voor drugs gebruiken jullie?
(nee, sigaretten en drank doen niet mee):D
meerdere keuzes mogelijk! |
|
|
| Apoptosis |
| Vroeger deed k regelmatig een wietje, maar daar ben k mee gestopt. k kan er helemaal nie meer goed tegen :rolleyes: . Nee, k hou t lekker by alcohol :disbelief :wtf: :crazy: :tongue3 |
|
|
| eieregooie |
Hehe... Heb me jarenlang de tering geblowd vroeger... nu nie meer... En verders nooit iets aangeraakt...
Dusss... niks joh, drugs zuigt |
|
|
| DJ_Massive |
/me paast Tin nog een lijntje
ja coke he... en af en toe een snuifje heroine :rolleyes: :haha: |
|
|
| T.H.C. |
Haha een snuifje heroine...heb je pulp fiction gezien? zij probeerde het ook door de neus, was niet zo geslaagd geloof ik:D
Eigenlijk vind ik het een beetje overdreven om zo even mijn drugsverleden hier neer te zetten, alsof ik reclame maak om drugs te gaan doen.Ik heb de poll wel ingevuld.
Only users lose drugs!:crazy: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
 |
|
|
| Chicane |
| progressive is m'n drugs... heb geen pille of drank nodig, gewoon beukende beats en een vibe waar zelfs je kontharen van overeind komen :D |
|
|
| Dr. Kuipers |
| M'n vriendin is mijn drugs :p ;) |
|
|
| AFTERNATIVE |
| Eerst indrinken, dan n blowtje en dan weer verder zuipen, perfect |
|
|
| magrec |
Zo af en toe een paar hijsjes van een joint :rolleyes:
Maar meestal nuchter op alcohol na dan :) |
|
|
| DJ_Siesta |
muziek is m'n drugs, ik heb geen drugs nodig, maybe dat ik later nog wel eens een pil neem. maar dan zie ik dan wel weer.
Music is the only Drug 4 me |
|
|
|
|