return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 
Maar weer ff een drugsthreadje voordat ik ga slapen...
View this Thread in Original format
Optimus
Wat voor drugs gebruiken jullie?

(nee, sigaretten en drank doen niet mee):D

meerdere keuzes mogelijk!
Apoptosis
Vroeger deed k regelmatig een wietje, maar daar ben k mee gestopt. k kan er helemaal nie meer goed tegen :rolleyes: . Nee, k hou t lekker by alcohol :disbelief :wtf: :crazy: :tongue3
eieregooie
Hehe... Heb me jarenlang de tering geblowd vroeger... nu nie meer... En verders nooit iets aangeraakt...

Dusss... niks joh, drugs zuigt
Odyne
niksss..
DJ_Massive
/me paast Tin nog een lijntje

ja coke he... en af en toe een snuifje heroine :rolleyes: :haha:
T.H.C.
Haha een snuifje heroine...heb je pulp fiction gezien? zij probeerde het ook door de neus, was niet zo geslaagd geloof ik:D
Eigenlijk vind ik het een beetje overdreven om zo even mijn drugsverleden hier neer te zetten, alsof ik reclame maak om drugs te gaan doen.Ik heb de poll wel ingevuld.
Only users lose drugs!:crazy:
!_PeTrUs_!
Chicane
progressive is m'n drugs... heb geen pille of drank nodig, gewoon beukende beats en een vibe waar zelfs je kontharen van overeind komen :D
Dr. Kuipers
M'n vriendin is mijn drugs :p ;)
AFTERNATIVE
Eerst indrinken, dan n blowtje en dan weer verder zuipen, perfect

magrec
Zo af en toe een paar hijsjes van een joint :rolleyes:
Maar meestal nuchter op alcohol na dan :)
DJ_Siesta
muziek is m'n drugs, ik heb geen drugs nodig, maybe dat ik later nog wel eens een pil neem. maar dan zie ik dan wel weer.


Music is the only Drug 4 me
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement