|
טראקים לסט (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| nesher |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
גם אני לא יכול לבוא
יש לי מבחנים מחר לתלפיות :) |
היה לי גם ונכשלתי
:( :( :( :(
קיצר
אני כמעט מאה אחוז הולך לשם
תבואו תבואו
נראה לי הולך להיות טוב
אני מאמין בנמרוד
ויש לו גם טראקליסט טוב חבלז
=] |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by nesher
היה לי גם ונכשלתי
:( :( :( :(
|
איך היה לך בדיוק?
אתה לא כיתה יא!? |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
איך היה לך בדיוק?
אתה לא כיתה יא!? |
ממש אחי
אני בן - 18
עוד שניה מסיים י"ב
;) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by nesher
ממש אחי
אני בן - 18
עוד שניה מסיים י"ב
;) |
לא יודע למה אבל משום מה הייתי בטוח שאתה ב יא...
מצטער אחי
יודע מה בוא לא נדבר על זה פה...
אני יפתח ט'רד על זה...
ותסביר לי שם הכל שכולם יבינו גם |
|
|
| Dj-2TaLL |
אגב, אסף מוסר תודה רבה
וזה הטראקליסט שלו:
1. Innerlife (אני באמת לא זוכר את השם של היוצר)
2. Cosmic Gate - Milky Way
3. BossDrum - Beat is pumping (essential dj's remix)
4. saccoman - the recall (call up remix)
5. Blank & jones - DFF (Cosmic Gate Remix)
6. Cosmic Gate - Human Beings
7. Dj Tiesto - Urban Train (Cosmic Gate remix)
8. 4 Strings - Diving (Cosmic Gate remix) |
|
|
| Hell_Copter |
לא רוצה להשמע ביקורתי יותר מדי אבל הסט ממש לא טוב
אתה לא יכול להביא סט עם טראקים של אותו יוצר
יש לכל הטראקים את אותו סאונד ולא כל כך מומלץ לתת כזה סט
אבל אם כבר אז כבר
תגיד לו שיתקע שם גם את
Miss Shiva - Dreams (Cosmic Gate Remix)
או את החידוש
Volts Wagen - Moo Master
עדיף את הזה של קוסמיק נראה לי...
:disbelief |
|
|
| Dj-2TaLL |
וזה הטראקליסט הסופי שלי,אלא אם כן יש לכם עוד הצעות
:
Jurgen Vries - The Theme (Original Mix)
Driftwood - Freeloader (Driftwood Remix)
Members of Mayday - 10 In 01 (PvD Club Mix)
Dumonde - God Music (Cosmic Gate Mix)
Marc Dawn - Expander (Flutlicht Remix)
Flutlicht - Icarus (Daedalus Mix)
Boca - Play With Me (Bellfire Mix)
Marco V - The Mutalisk
Dj Isaac - On The Edge
הערות לגבי מיקום וסדר יתקבלו בברכה
(תעירו)
:) |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לא רוצה להשמע ביקורתי יותר מדי אבל הסט ממש לא טוב
אתה לא יכול להביא סט עם טראקים של אותו יוצר
:disbelief |
נמרוד: לדעתי יש צדק בדבריך, אבל זה בהחלט סט מפציץ
לחזור לנושא הויכוח הסוער בכל הזמנים של הפורום,
תסתכל גם אל עבר מי הסט מיועד, רובם "בורים" כפי שקראנו להם
:):):)
ברויטמן: אני מסכים איתך אבל זה פשוט יצא ככה
:) |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
אגב, אסף מוסר תודה רבה
וזה הטראקליסט שלו:
1. Innerlife (אני באמת לא זוכר את השם של היוצר)
2. Cosmic Gate - Milky Way
3. BossDrum - Beat is pumping (essential dj's remix)
4. saccoman - the recall (call up remix)
5. Blank & jones - DFF (Cosmic Gate Remix)
6. Cosmic Gate - Human Beings
7. Dj Tiesto - Urban Train (Cosmic Gate remix)
8. 4 Strings - Diving (Cosmic Gate remix) |
אחי העיקר שאין פה קוסמיק גייט:]]]]
סתם הסט עצמו ממש חזק אבל יותר מידי קוסמיק עוד יחשבו שאתה
Dj Boosi! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
אחי העיקר שאין פה קוסמיק גייט:]]]]
סתם הסט עצמו ממש חזק אבל יותר מידי קוסמיק עוד יחשבו שאתה
Dj Boosi! |
יש משהו רע ב
Dj Bossi?
אני שאני חושב על זה הייתי מכניס את קן יו דיג איט איפשהו שם
ואת
sunblind - Believe (Nu Nrg Remix)
שהוא טראק חובה!!
בקשר לסט של נמרוד ושל ברויטמן אני מגיב לנמרוד באיי סי קיו והוא אחר כך יכתוב ונראה מה הוא משנה |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
וזה הטראקליסט הסופי שלי,אלא אם כן יש לכם עוד הצעות
:
Jurgen Vries - The Theme (Original Mix)
Driftwood - Freeloader (Driftwood Remix)
Members of Mayday - 10 In 01 (PvD Club Mix)
Dumonde - God Music (Cosmic Gate Mix)
Marc Dawn - Expander (Flutlicht Remix)
Flutlicht - Icarus (Daedalus Mix)
Boca - Play With Me (Bellfire Mix)
Marco V - The Mutalisk
Dj Isaac - On The Edge
הערות לגבי מיקום וסדר יתקבלו בברכה
(תעירו)
:) |
שעה שלמה!!!!!
יכלתי ללמודדדדדדדדדדד
בעעעעעעעעעעעעעע
תכניס את אנג'ל קטנה במקום מקרו וי או תוסיף |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by Sniper
אחי העיקר שאין פה קוסמיק גייט:]]]]
סתם הסט עצמו ממש חזק אבל יותר מידי קוסמיק עוד יחשבו שאתה
Dj Boosi! |
שמע,
אם הייתי אתה, הייתי רושם אותו דבר
אבל האמת היא שבגלל שרציתי לתקלט את הסגנון שלי
(הארד טראנס - הארד טראנס מלודי)
אבל גם לא להעמיס על הקהל החסר מושג טראקים איכותיים וכבדים מדי
הייתי חייב להתפשר
וזה יצא שהרבה טראקים הם של קוסמיק גייט
בדוגרי אם זו הייתה מסיבה של טראנס אדיקט זה לא היה הסט שהייתי מנגן |
|
|
|
|