return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
טראקים לסט (pg. 6)
View this Thread in Original format
ripcurl
אגב, הסט הסופי היה

1. Decoy And Roy - Innerlife (Nord vs Bonk Remix)
2. Cosmic Gate - Milky Way
3. BossDrum - Beat Is Pumping (Essential Dj's Remix)
4. Saccoman - The Recall (Call-Up Mix)
5. The Mystery - Devotion (Flutlicht Remix)
6. Dave 202 & Phil Green - Legends (Green Court Remix)
7. Dj Tiesto - Urban Train (Cosmic Gate Remix)
8. 4 Strings - Diving (Cosmic Gate Remix)
oDrori
נראה סבבה מרביץ... באת אחרי נמרוד או לפני?
ripcurl
quote:
Originally posted by oDrori
נראה סבבה מרביץ... באת אחרי נמרוד או לפני?



אני עליתי לפניו
התכנון היה כזה, מוזיקת בנות עד 1 - 1 חצי.
אחרי זה נער היום הולדת (שהוא לא בדיוק די ג'י נותן סט) אבל הוא ירד באמצע כי הוא הרגיש שאנשים מפסיקים לרקוד...

ואז אחריו עוד קצת מוזיקת בנות ועליה ליותר מהיר
ואז אני עולה עם ההארד שלי. (זה היה באיזה 2 ורבע) והייתי עד 3 בערך

ואז נימרוד היה אמור אחרי עוד קצת דאנסים עד 4
אבל משום מה המסיבה נגמרה ב3 וחצי
אז עצרו אותו באמצע
oDrori
ביאוס :( :( :(
הקהל רקד בסט שלו?
MoSH_MaN
כמה אנשים היו?
nesher
אחים שליייייייייייייי
הייתה מסיבה טובהההההההההה, לאללה
נהנתי אחוש-שרמוטה, וכל החברים שלי , שבהתחלה פחדו שייצא חרא, אתה לא יודע כמה הם מודים לי , כל שניה!!!
הייתה מסיבה פשוט טובה לאללה
בדיוק כמו שצריך , בהתחלה קצת
Mtv. לאט לאט, מוזיקת דאנס כוסיות
ואז טראנס מפציץ , ואסף אחשלי
הסט שלך היה אחוש מפציץ , ומתאים לאללה
בקטע ששמת את הפלוטליכט, חשבתי אני מת , איזה מתאים זה היה
התחרפנתי שם
נמרוד אחי, מצטער על מה שקרה
:(
כבר מה ששמת היה טוב, והלך יפה
והבן-זונה הוריד אותך , גם ככה החברים שלי לחצו עליי ללכת בגלל שצריך לנהוג לחדרה וזה לא קל
חיכינו כל-כך לאיקרוס אתה לא יודע, אולי ראית את החבר המסטול שלי בא
אליך לעמדה ומזיין תמוח, איקרוס , איקרוס, חחחח
אבל לא נורא, היה שווה לאללה
ואסף , שכחתי להגיד לך מזל טוב אתמול , אז אני אומר לך עכשיו
מזל-טובבב גברררר
:haha: :happy2: :tongue3 :tongue2 :crazy: :haha: :happy2: :tongue3
:crazy: :gsmile: :toocool: :eyespop:

*edit*
משום מה חשבתי שהייתה לך יומולדת , אבל הסתכלתי עכשיו בהזמנות, זה אסף אחר בכלל
לא נורא
=]
ripcurl
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
כמה אנשים היו?


היו 140 ומשהו

quote:
ואז טראנס מפציץ , ואסף אחשלי
הסט שלך היה אחוש מפציץ , ומתאים לאללה
בקטע ששמת את הפלוטליכט, חשבתי אני מת , איזה מתאים זה היה
התחרפנתי שם

ואסף , שכחתי להגיד לך מזל טוב אתמול , אז אני אומר לך עכשיו
מזל-טובבב גברררר



תודה אחי!!!!!!!!!!!
אתה לא יודע איזה טוב עשית לי על הלב,
הייתי בהתחלה לחוץ אש למה לא הכרתי את הציוד
אני שמח שנהנת!
באמת תודה
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by ripcurl
היו 140 ומשהו



הפסד כספ אה....

/:
ripcurl
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
הפסד כספ אה....

/:



לא הייתה פה שום כוונה להרויח...
זו הייתה מסיבת יום הולדת לכיסוי הוצאות מקסימום...

והייתה מסיבה טובה
nesher
quote:
Originally posted by ripcurl
לא הייתה פה שום כוונה להרויח...
זו הייתה מסיבת יום הולדת לכיסוי הוצאות מקסימום...

והייתה מסיבה טובה


מאוד
:D

Vortex_SA
quote:
Originally posted by ripcurl

3. BossDrum - Beat Is Pumping (Essential Dj's Remix)


אם הורדת את זה באם פי 3 אז זה ה
kaylab

אני יודע כי שמעתי את זה בקרמבו, זה מיסלייבל, הם הפכו את השמות של הרמיקסים... :)
luckystrike
quote:
Originally posted by ripcurl



4. Saccoman - The Recall (Call-Up Mix)



פשש כמה כבוד יש לטראק הזה !!!
אני חולה עליו ...
הנה כאלה ישנים אני אוהב לשמוע בסטים למה
הם פצצות ולא זכו להכרה שלהם ...

אסף שמח שהלך טוב - נשמע סט חזק ! היו הרבה
כוסיות דרך אגב ?
ובסוף לא יצא לנו לקפוץ - אפילו לבורסה לא נסענו

סתם עלינו על גהה ונסענו הלוך חזור
וצילמנו אנשים עם פלאש כדי שיחשבו שמצלמים אותם בכביש על מהירות ...

בסוף התחיל לשעמם ...

ונמרוד - סורי אחי ...

יש תיכנון לפעמים אחרות שתופיעו בקרוב ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Privacy Statement