|
טראקים לסט (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
אם הורדת את זה באם פי 3 אז זה ה
kaylab
אני יודע כי שמעתי את זה בקרמבו, זה מיסלייבל, הם הפכו את השמות של הרמיקסים... :) |
אחי,
יש לי את ה
kaylab
והוא הרבה פחות טוב, לא הייתי שם אותו
וגם לטראקים של
essential dj's
יש צליל יחודי שקשה לפספס
| quote: | אסף שמח שהלך טוב - נשמע סט חזק ! היו הרבה
כוסיות דרך אגב ?
|
לתדהמתי היו הרבה,
זה היה מוזר, כי הגיעו כוסיות שאף אחד לא מכיר
(וזו בעיקרון מסיבה שיחצנו אליה רק בהרצליה)
אז היה נחמד
| quote: | | יש תיכנון לפעמים אחרות שתופיעו בקרוב ? |
אני מקווה שיהיה |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by ripcurl
אני מקווה שיהיה |
תודיע אה ?
דרך אגב - מתי אתה מתגייס ? אתה בי"ב עכשיו לא ?
תוסיף פוסט שלך ל
MEET THE CREW |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by luckystrike
תודיע אה ?
דרך אגב - מתי אתה מתגייס ? אתה בי"ב עכשיו לא ?
תוסיף פוסט שלך ל
MEET THE CREW |
כן אני בי"ב,
כרגע תאריך הגיוס הוא אוקטובר
אבל אני מאמין שזה ישתנה
ואל תדאג אני יודע |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by ripcurl
כן אני בי"ב,
כרגע תאריך הגיוס הוא אוקטובר
אבל אני מאמין שזה ישתנה
ואל תדאג אני יודע |
אוקטובר תאריך פצצצצצצה
אין כמו אוקטובר
יענו לא מוקדם מדי לא מאוחר מדי
ועדיין יותר פזמניק מנובמבר ...
אתה יודע לאן ? |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אוקטובר תאריך פצצצצצצה
אין כמו אוקטובר
יענו לא מוקדם מדי לא מאוחר מדי
ועדיין יותר פזמניק מנובמבר ...
אתה יודע לאן ? |
וואלה לא,
אני במחזור השני
אז זימונים עוד לא הגיעו |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by ripcurl
וואלה לא,
אני במחזור השני
אז זימונים עוד לא הגיעו |
פרופיל , קב"ה , דפ"ר ?
לאן אתה רוצה להגיע אגב ? |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by luckystrike
פרופיל , קב"ה , דפ"ר ?
לאן אתה רוצה להגיע אגב ? |
בואנה אתה ממש איש צבא אחי
אתה חותם קבע?
;) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
קב"ה |
חחחחחחחחחחחחחחחחחח זה אחד הפוסטים היותר מצחיקים שראיתי היום!!!! |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by luckystrike
פרופיל , קב"ה , דפ"ר ?
לאן אתה רוצה להגיע אגב ? |
אתה מתכוון קב"א
פרופיל:64
קב"א:54
דפר אני לא יודע
האמת אני ממש ממש מבואס מהקב"א, פשוט פישלתי איפשהו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by ripcurl
אתה מתכוון קב"א
פרופיל:64
קב"א:54
דפר אני לא יודע
האמת אני ממש ממש מבואס מהקב"א, פשוט פישלתי איפשהו |
אני
פרופיל: 97
קב"א: 56
דפ"ר: 90
ייהיי לי :D |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by ripcurl
אחי,
יש לי את ה
kaylab
והוא הרבה פחות טוב, לא הייתי שם אותו
וגם לטראקים של
essential dj's
יש צליל יחודי שקשה לפספס
|
שמעתי את התקליט עצמו אני אומר לך, הרמיקס של קיילב הוא הרמיקס עם השני עליות כמו של אייזיק, אל תתווכח אני יודע על מה אני מדבר... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by ripcurl
אתה מתכוון קב"א
פרופיל:64
קב"א:54
דפר אני לא יודע
האמת אני ממש ממש מבואס מהקב"א, פשוט פישלתי איפשהו |
אני יודע התבלבלתי - קב"א - קבוצת איכות למי שלא יודע ...
דפ"ר - דרוג פסיכוטכני ...
ורועי - נשבע לך אני דוחף לך עירוי לתחת !!!
פעם שנייה כבר יא חמור ...
אסף - שמע זה סתם שטויות זה לא אומר כלום
אני באתי לשם עייף וחולה אבל למי אכפת ...
עם 38 חום הוצאתי קב"א 55 ...
סתם זונות - היה שלב הרגשתי כל כך לא טוב שלחצתי סתם על אנטר
כדי לעבור הלאה ... |
|
|
|
|