return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
טראקים לסט (pg. 7)
View this Thread in Original format
ripcurl
quote:
Originally posted by Vortex_SA
אם הורדת את זה באם פי 3 אז זה ה
kaylab

אני יודע כי שמעתי את זה בקרמבו, זה מיסלייבל, הם הפכו את השמות של הרמיקסים... :)


אחי,
יש לי את ה
kaylab

והוא הרבה פחות טוב, לא הייתי שם אותו

וגם לטראקים של
essential dj's
יש צליל יחודי שקשה לפספס


quote:
אסף שמח שהלך טוב - נשמע סט חזק ! היו הרבה
כוסיות דרך אגב ?


לתדהמתי היו הרבה,
זה היה מוזר, כי הגיעו כוסיות שאף אחד לא מכיר
(וזו בעיקרון מסיבה שיחצנו אליה רק בהרצליה)
אז היה נחמד

quote:
יש תיכנון לפעמים אחרות שתופיעו בקרוב ?


אני מקווה שיהיה
luckystrike
quote:
Originally posted by ripcurl



אני מקווה שיהיה


תודיע אה ?

דרך אגב - מתי אתה מתגייס ? אתה בי"ב עכשיו לא ?

תוסיף פוסט שלך ל
MEET THE CREW
ripcurl
quote:
Originally posted by luckystrike
תודיע אה ?

דרך אגב - מתי אתה מתגייס ? אתה בי"ב עכשיו לא ?

תוסיף פוסט שלך ל
MEET THE CREW


כן אני בי"ב,
כרגע תאריך הגיוס הוא אוקטובר
אבל אני מאמין שזה ישתנה

ואל תדאג אני יודע
luckystrike
quote:
Originally posted by ripcurl
כן אני בי"ב,
כרגע תאריך הגיוס הוא אוקטובר
אבל אני מאמין שזה ישתנה

ואל תדאג אני יודע


אוקטובר תאריך פצצצצצצה
אין כמו אוקטובר
יענו לא מוקדם מדי לא מאוחר מדי
ועדיין יותר פזמניק מנובמבר ...

אתה יודע לאן ?
ripcurl
quote:
Originally posted by luckystrike
אוקטובר תאריך פצצצצצצה
אין כמו אוקטובר
יענו לא מוקדם מדי לא מאוחר מדי
ועדיין יותר פזמניק מנובמבר ...

אתה יודע לאן ?


וואלה לא,
אני במחזור השני
אז זימונים עוד לא הגיעו
luckystrike
quote:
Originally posted by ripcurl
וואלה לא,
אני במחזור השני
אז זימונים עוד לא הגיעו

פרופיל , קב"ה , דפ"ר ?
לאן אתה רוצה להגיע אגב ?
nesher
quote:
Originally posted by luckystrike
פרופיל , קב"ה , דפ"ר ?
לאן אתה רוצה להגיע אגב ?


בואנה אתה ממש איש צבא אחי
אתה חותם קבע?
;)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
קב"ה


חחחחחחחחחחחחחחחחחח זה אחד הפוסטים היותר מצחיקים שראיתי היום!!!!
ripcurl
quote:
Originally posted by luckystrike
פרופיל , קב"ה , דפ"ר ?
לאן אתה רוצה להגיע אגב ?


אתה מתכוון קב"א
פרופיל:64
קב"א:54
דפר אני לא יודע

האמת אני ממש ממש מבואס מהקב"א, פשוט פישלתי איפשהו
Hell_Copter
quote:
Originally posted by ripcurl
אתה מתכוון קב"א
פרופיל:64
קב"א:54
דפר אני לא יודע

האמת אני ממש ממש מבואס מהקב"א, פשוט פישלתי איפשהו


אני
פרופיל: 97
קב"א: 56
דפ"ר: 90

ייהיי לי :D

Vortex_SA
quote:
Originally posted by ripcurl
אחי,
יש לי את ה
kaylab

והוא הרבה פחות טוב, לא הייתי שם אותו

וגם לטראקים של
essential dj's
יש צליל יחודי שקשה לפספס


שמעתי את התקליט עצמו אני אומר לך, הרמיקס של קיילב הוא הרמיקס עם השני עליות כמו של אייזיק, אל תתווכח אני יודע על מה אני מדבר...
luckystrike
quote:
Originally posted by ripcurl
אתה מתכוון קב"א
פרופיל:64
קב"א:54
דפר אני לא יודע

האמת אני ממש ממש מבואס מהקב"א, פשוט פישלתי איפשהו

אני יודע התבלבלתי - קב"א - קבוצת איכות למי שלא יודע ...
דפ"ר - דרוג פסיכוטכני ...

ורועי - נשבע לך אני דוחף לך עירוי לתחת !!!
פעם שנייה כבר יא חמור ...

אסף - שמע זה סתם שטויות זה לא אומר כלום
אני באתי לשם עייף וחולה אבל למי אכפת ...
עם 38 חום הוצאתי קב"א 55 ...

סתם זונות - היה שלב הרגשתי כל כך לא טוב שלחצתי סתם על אנטר
כדי לעבור הלאה ...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Privacy Statement