|
טראקים לסט (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by ripcurl
אני מקווה בשביל שנינו שיהיה מסיבה טובה
ולא הבנתי למה אתה מתכוון בקטע של הטראקליסט?
*מה אתה חושב?* |
עדכון
סט של אסף:
1. Innerlife
2. milky way
3. beat is pumping
4. the recall
5. mystery - devotion (flutlicht remix)
6. legends (green court remix)
7. urban train (cosmic)
8. Diving (cosmic)
אחלה סט
הייתי משנה את הרמיקס של דיבינג ל
H&H REMIX
למה אני חולה עליו
ולדעתי הוא גם יותר טוב ...
בקשר לשאר - גם אני בגישה של עירבוב חדש עם ישן
הייתי משאיר את יורבן טריין
את
MILKY WAY
הייתי משנה ל
THE WAVE
לא הייתי פותח עם
INNER-LIFE
הייתי מנסה משהוא פחות כבד
משהוא ככה לפתיחה פצצתית - צריך לחשוב
שנייה אחי אני זז לאכול
יחזור עוד מעט |
|
|
| MoSH_MaN |
הייתי מוציא איזה שיר של קוסמיק ושם
raging club mix |
|
|
| Hell_Copter |
Cosmic Gate - Raging (Flutlicht Mix)
Dave 202 & Phil Green -Legends (Green Court Remix)
Cosmic Gate - Human Beings
4 Strings - Diving (Cosmic Gate Remix)
Sunblind - Believe (Nu Nrg Remix)
Cosmic Gate - The Wave
Miss Shiva - Dreams (Cosmic Gate Remix)
Bk - Revolution (Alphazone Remix)
זה הסט שהצעתי להם... בסדר הזה
משם הם לקחו קצת ויענו שיבצרו את הסט של אסף |
|
|
| ripcurl |
לא יודע
אני חושב שלפחות עם אינר לייפ זה פצצה
זה פשוט טראק מפציץ
ואני שם רק את ה2 דקות ראשונות שלו
לגבי מילקי, אני שם אותו כי הוא משתלב מדהים באינר לייפ |
|
|
| luckystrike |
אחי - תשלב כמה קלאסיקות !
אבל כאלה שלא מכירים יותר מדי
אנעארף ...
אני אוהב לבנות טראק ליסט אבל זה יותר מדי מחשבה ...
לא הייתי שם דווקא מה שחדש
הייתי שם מה שיפה
היה לנו ט'רד על זה |
|
|
| luckystrike |
ואללה עכשיו שאני חושב על זה
זה היה עוד בימים שהיית !
וכתבת שם גם
זוכר ? |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by luckystrike
למה ?
|
| quote: | You have received a message!
כי אין לי זמן ואין לי סבלנות ואין לי עצבים עוד פעם להתחיל להיות באינטרנט כל הזמן ולהכנס לשם לבדוק מה קורה |
|
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
|
שייכנס להגיד שלום
:( |
|
|
| Dj-2TaLL |
!!!יאללה
!!!אני פשוט "מבורך" במזל נאחס
:( :( :whip: :( :( :( :(
היה את הציוד השכונתי שלי ואת הציוד של הדיג'י
פיונייר 500 - מיקסר
פיונייר CDJ 500 - קומפקטים
וכלכך רציתי לעבוד איתם אבל לא רק שהדיסקים שלי לא נקלטו בקומפקטים
גם חתכו אותי באמצע!!! עשיתי איזה 3 העברות שהלכו פצצה
(שאלו את נשר)
אבל עדיין מבאס שסוףסוף עליתי וזה בסוף שאין אף אחד...
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(: |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
!!!יאללה
!!!אני פשוט "מבורך" במזל נאחס
:( :( :whip: :( :( :( :(
היה את הציוד השכונתי שלי ואת הציוד של הדיג'י
פיונייר 500 - מיקסר
פיונייר CDJ 500 - קומפקטים
וכלכך רציתי לעבוד איתם אבל לא רק שהדיסקים שלי לא נקלטו בקומפקטים
גם חתכו אותי באמצע!!! עשיתי איזה 3 העברות שהלכו פצצה
(שאלו את נשר)
אבל עדיין מבאס שסוףסוף עליתי וזה בסוף שאין אף אחד...
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(: |
איזה סרט רעעע:\\
חפיף אח שלי יהיה טוב בסוףףף
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
שמע,
אם הייתי אתה, הייתי רושם אותו דבר
אבל האמת היא שבגלל שרציתי לתקלט את הסגנון שלי
(הארד טראנס - הארד טראנס מלודי)
אבל גם לא להעמיס על הקהל החסר מושג טראקים איכותיים וכבדים מדי
הייתי חייב להתפשר
וזה יצא שהרבה טראקים הם של קוסמיק גייט
בדוגרי אם זו הייתה מסיבה של טראנס אדיקט זה לא היה הסט שהייתי מנגן |
סבבה אחי ביקשת דעה נתתי.. אמרתי שזה כבר סט מפציץץ
ורועי אין שום דבר רע בבוסי פשוט הסט יצא כמו הסטים של קוסמיק שהם שמים פוללל מהחובר שלהם.. |
|
|
| oDrori |
| ?!?!?!?!נמרוד, איך היה?!?!?! |
|
|
| ripcurl |
לנימרוד באמת היה נאחס,
אבל כניראה שכל הנאחס הלך אליו..
אני עבדתי עם הציוד של הדי ג'י שבא,
והסט עבר בשלום
אני לא רוצהלתת ביקורת על הסט של עצמי
אז אם נשר או נימרוד ירצו לכתוב מה הם חשבו אז שיגידו |
|
|
|
|