|
ספאם (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
אני מסכים באופן כללי
אל תעשו ספאם בלי תוכן ...
לדוגמא :
שרשרת הספאמים :
פוסט של עודד :
| quote: | Originally posted by oDrori
יאללה שמישהו יחליף אותם בתור מוד |
יענו סבבה צחוקים ואז תשובה של חן :
| quote: | Originally posted by DjChook
אווווו
אני בעד אני מוש ואלעד עושים השתלטות עוינת |
אוקיי נגיד עדיין מתקבל ...
ואז עוד משהוא חכם שאלעד זורק :
| quote: | Originally posted by Sniper
חחחח אם אני יהיה מוד אז לא יקראו לזה טראנס אדיקט
יקראו ל זה
spameaddict
חחח סתםם לדעתי המודים מספיק טובים:P |
אוקיי לדעתי פה הגבול כבר עבר ...
זהו - לפוסט הזה בטוח שאין כבר מקום והוא בגדר נמחק
אבל רגע
הענין ממשיך :
| quote: | Originally posted by DjChook
יש ויש
סתם סתם |
וכן הלאה והלאה ...
איפה יענו זה כבר עבר את הגבול ?
דוגמא מספר 2 :
| quote: | Originally posted by DjChook
גיל שוורץ ? אני לא יודע על מה אתה מדבר, אבל הבנאדם כבר לא בפורום |
סבבה אין בעיה בכלל פה ...
ואז תוספת שחוזרת על התוכן אבל לדעתי היא עדיין סבבה :
| quote: | Originally posted by Sniper
no more gil....... |
אוקיי נגיד ועדיין סבבה
ושוב תוספת שמוסיפה לתוספת :
| quote: | Originally posted by DjChook
4U |
אוקיי פה כבר בטוח לדעתי אין מקום לפוסט הזה
והוא בגדר רשאי להימחק ...
אבל רגע !
השרשרת ממשיכה :
| quote: | Originally posted by Sniper
ומה זה אמור להביע |
שאלה עם המון תוכן והכרחיות
ואז תשובה :
| quote: | Originally posted by DjChook
No more soup 4u...
נו באמת |
יענו תראו לאן זה מגיע
ושוב תשובה לתשובה של התשובה שכולם דפוקות :
| quote: | Originally posted by Sniper
whatever.... |
עכשיו סתם אני שואל בתור מוד מה הייתם עושים ? |
|
|
| Hell_Copter |
כל הכבוד על ההשקעה בפוסט שלך מורן...
אני חושב שביססת את הטענות שלי טוב מאוד
ומוש...
מריבות זה משהו אחד... וזה לא במקום פה
וצחוקים מתקבלים ביותר מברכה
שאני אומר משהו כמו הקטע שלי עם ה 4...
כל האנשים מכירים את זה כי הסברתי על זה... אז מה הקטע להשתמש? למה תמיד שנאי אומר את זה אתה מתעצבן
וזה נוגע בדוק לקטע של עודד והנבלה היום... אותו חרא בדיוק
הרי אני הסברתי את כל הקטע עם החלאות והכל ויש צחוקים והכל וכולם נהנים
ואז אתה בא ומעכיר את האווירה והכל וטוען שזה חרא
לא מצחיק אותך, אל תצחק
אף אחד לא מכוון לך אקדח לראש ואומר לך תגיב על זה או תגיד שזה מצחיק!! |
|
|
| Hell_Copter |
חחחחחחח דוגמה טובה מורן... אהבתי
אחר כך אתם תבכו שמוחקים דברים... אבל עכשיו תשימו לב למה מוחקים
ואני אומר לך שקורה לא פעם ולא פעמיים שאם אני רואה פוסט אחד ויחיד שלא במקום אני מוחק אותו...
כי הוא לא קשור לשיט |
|
|
| MoSH_MaN |
זה בדיוק העניין!!!!1
זה הבלי תוכן
אני שמח שאת מסכים איתי באופן כללי לפורום הספאמוקרטי!
דוגמא:
| quote: | אני עודד
נבלה וספאמר לשירותך |
| quote: | עכשיו אתה נבלה אה...
חשבתי שאתה סתם בנזונה
:D |
| quote: | עבדתי עלייך!
(מה שמחזיר אותי להיות סתמבנזונה)
|
זה שרשרת מפגרת בלי תוכן |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
כל הכבוד על ההשקעה בפוסט שלך מורן...
אני חושב שביססת את הטענות שלי טוב מאוד
|
כן נראה לי שתי הדוגמאות האלה בערך מראים את המצב של הפורום כמו שהוא ....ואני לא אומר שאין לי חלק בזה
שיא הרצינות - מה דעתכם לגבי הדוגמאות שנתתי - מה הייתם עושים ? |
|
|
| MoSH_MaN |
לפי עיקרון הפורום הספאמוקרטי
צריך להפסיק עם הספאם הלא עינייני הזה ולעבור לספאם עינייני |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
לפי עיקרון הפורום הספאמוקרטי
צריך להפסיק עם הספאם הלא עינייני הזה ולעבור לספאם עינייני |
נכון
הקטע הוא באמת להבדיל
שיהיה תוכן ...
גם אם הוא נוטה מהנושא או שהוא אישי או שהוא בצחוקים זה בסדר
רק שיהיה איכשהוא קשור למשהוא ...
למה חן - שאלת לגבי המחיקות שזה לא טוב
אני רואה כזאת שרשרת וזה אחוש מעצבן
אז גם אם יש תוכן מסוים וקטן שלא קשור לשרשרת בט'רד אני
מעדיף למחוק את כולו
הנה אתה רואה אף אחד לא שם לב בכלל ואני עושה את זה כבר יותר משבוע...
מישהוא שם לב ? |
|
|
| MoSH_MaN |
מורן סוף סוף הבנתי אותי
וזהו אני מציתי את הרעיון שלי
ואני חושב שצריך לעשות סטיקי או בעצם בתוך החוקים
את הסכם עיקרון הפורום הספאמוקרטי ..חחחחחחח :p
כמו סטטוס קוו אבל אפקטיבי |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
מורן סוף סוף הבנתי אותי
וזהו אני מציתי את הרעיון שלי
ואני חושב שצריך לעשות סטיקי או בעצם בתוך החוקים
את הסכם עיקרון הפורום הספאמוקרטי ..חחחחחחח :p
כמו סטטוס קוו אבל אפקטיבי |
ואללה סבבה אחי
:D
רק אני רוצה שאחרים גם יגיבו ויכתבו את הדעות שלהם ...
ונסכם ככה מחר מחרתיים מה נסגר סופי
פשוט נשנה קצת מגמה זה הכל
:)
לדעתי |
|
|
| MoSH_MaN |
:) אחייייי
מתי אתה קופץ אלי עם רועי????
ועוד משהו
ההמנון החדש שלי זה
Angel (katana remix)
:
ANGELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
TA TA TA ,TATATATATATA TA TA TA TA |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
מורן סוף סוף הבנתי אותי
וזהו אני מציתי את הרעיון שלי
ואני חושב שצריך לעשות סטיקי או בעצם בתוך החוקים
את הסכם עיקרון הפורום הספאמוקרטי ..חחחחחחח :p
כמו סטטוס קוו אבל אפקטיבי | ]
אתה ספאמר עם הרעיון ה-ספאמוקרטי שלך
חלאס הבנו תקטע, ספאמולויזציה של הפורום
הסדר הספאמר-וו
[סוומפאר[אין שום קשר סתם נזכרתי פתאום
יאללה, חלאס, כל עוד סוומפר באמת לא מתלונן
אין שום בעיה
פעם ב יש שטויות
והדוגמאות שנתתם לא כאלה רציניות
תשמע שרשרת של 5 ספאמים היא לא כזאתי קריטית
כמו הטר'ד ספאם שלם , אם אתה זוכר מורן , שלי שלך של חן ועוד כמה
אז יאללה
מי שלא טוב לא
שלא ייכנס לטר'ד
אני עושה את זה מלא
אני רואה טר'ד טפשי פשוט לא נכנס
לא חייבים להיכנס לכל מקום |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
:) אחייייי
מתי אתה קופץ אלי עם רועי????
|
ואללה אני בשלושה ימים הבאים בבית חולים רואה
ניתוחים וכאלה אז אני כל יום בביית מוקדם
מחר מתאים לכם ? |
|
|
|
|