|
ספאם (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
תרגע עם הספאמוקרטי...
זהלא משהו מצחיק :)
רותם... ט'רד ספאם שלם של 10 עמודים תוך לילה אחד יועד למחיקה מההתחלה
נכון שמוד השתתף בזה ... אפילו יותר מהשתתף אבל זה לא היה במקום
ובאותה נימה אני רוצה לבקש בפעם המיליון לא לכתוב פוסטים בט'רד של המיט דה קרו
כל פעם אני רואה שם פוסטים וזהמשגע אותי...
כמו אז שאלעד עושה לי באיי סי קיו
ידעתי שתמחק את זה... פשוט רציתי להראות לאורן (ריזינג) זתתעצבן מזה
מה הקטע פה?!
פשוט להמנע מדברים כאלה... וכן מוש אתה תמיד שם פוסטים שם!! |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
פשוט להמנע מדברים כאלה... וכן מוש אתה תמיד שם פוסטים שם!! |
אז אם כבר
כולם רוצים להגיב על התמונות.....
אז בוא נפריד אותם שיוכלו להגיב....... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ואללה אני בשלושה ימים הבאים בבית חולים רואה
ניתוחים וכאלה אז אני כל יום בביית מוקדם
מחר מתאים לכם ? |
וואלה מחר אני לא יודע מתי אני חוזר
המבחנים רק נגמרים ב 4 וחצי או משהו כזה ואז הדרך חזרה מירושלים...
בטח רק באיזה 6-7 אני יחזור
ובערב אני רוצה ללכת לדיסקוטק...
דבר איתי מחר מורן
לא כמו שאמרת היום שתתקשר |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אז אם כבר
כולם רוצים להגיב על התמונות.....
אז בוא נפריד אותם שיוכלו להגיב....... |
על תמונות אני מוכן להבליג...
יענו מגיבים לך... אתה רואה את הפוסטים... ואז אני מוחק
אי אפשר שבט'רד כזה יהיה ספאם
אחי מ 17 עמודים בערך הייתי צריך למחוק הודעה הודעה עד שזה ירד ל 4...
זה לקח לי שעתיים בערך
וזה סבל אחי... קל לשים פוסטים בלי הבחנה... אבל אני זה שצריך לנקות את החרא אחר כך... וכמובן גם מורן ויובל |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
וואלה מחר אני לא יודע מתי אני חוזר
המבחנים רק נגמרים ב 4 וחצי או משהו כזה ואז הדרך חזרה מירושלים...
בטח רק באיזה 6-7 אני יחזור
ובערב אני רוצה ללכת לדיסקוטק...
דבר איתי מחר מורן
לא כמו שאמרת היום שתתקשר |
יא בן זונה אני הייתי עם חברים בפיתוח
ישבנו בבורגוס ואח"כ גנבנו 2 סופגניות עם ריבת חלב
מטל-בייגלס
הזונות האלה נתנו לי לחכות שנה בתור אז פשוט הלכנו עם סופגניות
...
שיגעו אותי שם - לך לפה לך לשם לך לפה לך לשם
כולה בשביל סופגניה מסריחה אז לקחנו 2 והלכנו החוצה ...
קיצר - רועי קח קו 947 יהיה לך הכי מהיר
איפה זה בירושליים ? יש שם כמה בסיסים ?
ומוש - אפשר גם לפתוח ט'רד נפרד לתמונות
וחן - בקשר למה שאמרת קודם לגבי הסטיקי
אפשר להמליץ על טראק ולפתוח עליו דיון גם בט'רד משלו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
קיצר - רועי קח קו 947 יהיה לך הכי מהיר
איפה זה בירושליים ? יש שם כמה בסיסים ?
ומוש - אפשר גם לפתוח ט'רד נפרד לתמונות
וחן - בקשר למה שאמרת קודם לגבי הסטיקי
אפשר להמליץ על טראק ולפתוח עליו דיון גם בט'רד משלו |
זה באוניברסיטה העברית...
ואני נוסע עם ההורים שלי...
הם כבר נוסעים לסבא וסבתא
ואני בספק בקשר לטראק... יענו זה לא יגמר לעולם
יותר על סט או דיסק... זה נוגע |
|
|
| DjChook |
מורן הוצאת אותי פה חרא :(
ולא אי אפשר
כי כל פעם שזה קורה, אנשים מתחילים לצעוק שם שזה לא המקום ולא צריך לפתוח טרד
יעני שחר פתח טרד על השיר של ג'יימס בונד או אני לא זוכר
וכולם התחילו לצעוק עליו שימליץ בטרד
או שאני פתחתי טרד כי חיפשתי מאד את השיר המדהים של פרוייקט עידן רייכל
וישר רועי סגר אותו
זה חרא דבר
אחכ אתם מתפלאים שלא מדברים פה על מוזיקה
אני אישית לא מתקרב לטרדים שב
STICKY
רק פעם ב לראות עם יש איזה
CAT FIGHT
ששווה להסתכל עליו |
|
|
| oDrori |
אני מסכים עם חן פה. בין אם באשמת הסטיקי או לא, בעיקר הסטיקי המלצות,
שהפך לרצף המלצות בלי דיסקוסים, אני בעצמי זוכר שבשני פוסטים שם ביקשתי תגובות, באחד רק נמרוד ועוד מישהו הגיבו, בשני כתבתי
'ד"א, מישהו פה בכלל מוריד את זה, כי אני לא רואה בכלל תגובות אז תהיתי מה זה שווה'
ולא קיבלתי על זה פאקינג תגובה!
קיצר, מאחר ולא מדברים פה על מוזיקה אלא רק יורים אותה מנסתם ייצא פורום ספאם... וכשיש הרבה ספאם, מה לעשות חלק מזה בדיחות פרטיות עד סמי-פרטיות |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
פחחח מסטול |
ועוד שאלה...
האם הפוסט הזה נחוץ?
תמיד מפוסטים כאלה מתחילות השרשראות המטומטמות...
קחו אחריות לפעמים |
|
|
| DjChook |
סליחה, לא שמתי לב, תכננתי לעשות לו
QUOUTE
על ה
סמי-פרטיות
זה פשוט הרג אותי :) |
|
|
| Flotser |
מצטער לא היה לי כוח לקרוא את כל הט'רד,
אבל לדעתי צריך פשוט לפרק את הסטיקי של ההמלצת שירים, כי מעצבן להכנס לשמה, ובגלל זה אני בקושי מדבר פה על מוזיקה, ורק יוצא לי להגיב על טרדים שנפתחים ורובם כמובן לא על מוזיקה
ולמי שלא יוכל בלי ספאם...
אפשר לעשות סיטיקי לספאם:wtf:
... או שלא
בקיצור הבנתם |
|
|
|
|