return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
ספאם (pg. 5)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Flotser
ולמי שלא יוכל בלי ספאם...
אפשר לעשות סיטיקי לספאם:wtf:
... או שלא


היה נסיון לכזה דבר ואף אחד לא דיבר שם...
אז אל תחשבו שזה פתרון
luckystrike
חחחחחח
סטיקים לספאם ...
סואמפר יראה דבר כזה יחטוף חררה ...

בקיצר - חן אז מעכשיו אני אומר שאפשר ...

נשאיר את ההמלצות - כי זה נוח נגיד אם מישהוא נוסע לכמה ימים או
שאין לו מחשב והוא צריך להתעדכן הוא יכול להתעדכן
מהסטיקי של ההמלצות וחוץ מזה תמיד רועי ויובל
כותבים שם דברים טריים וזה סבבה - לא צריך למחוק את הסטיקי ...

אבל כן אפשר לפתוח כמו שאילן עשה - פתח ט'רד על מינימליסטיקס
על איזה רמיקס שלהם ועוד הוסיף כמה מילים עלהם בכלליות
ולאט לאט אני מקווה שיתפתח דיון ...
בשביל זה הרי אנחנו ב
TRANCEADDICT
ולא רק סתם
ISRAELADDICT

אז בוא נסכם - פתחו ט'רדים על דיונים של טראקים , סטים ,
אומנים וכאלה זה סבבה ...

ומה סיכמנו - לקחנו את מדיניות הספמוקרטיה של מוש ?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
ומה סיכמנו - לקחנו את מדיניות הספמוקרטיה של מוש ?


אוי תעשה לי טובה...
אל תתחיל לדבר בשפה המטומטמת הזאת כמוהו!
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אוי תעשה לי טובה...
אל תתחיל לדבר בשפה המטומטמת הזאת כמוהו!

זה קיצור לכל מה שדיברנו עליו
:D

קיצר נו ראסמי מה נסגר
צריך לדעת מה בדיוק להעביר לסטיקי של ה
IMPORTANT
DjChook
סבבה מורן !
MasterP
אנשים מפגרים ומשומעממים

טוב שאני לא מוד

בהההההההה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MasterP
אנשים מפגרים ומשומעממים

טוב שאני לא מוד

בהההההההה


ומה זה צריך להביע... לא הבנתי
MasterP
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ומה זה צריך להביע... לא הבנתי


תראה פתחתם פה 4 עמודים על ספאם וזה בעצמו הפך לספאם

וגם מזל שאני לא מוד כי תראה כמה עבודה יש לך לנקות את השטויות שלנו
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MasterP
תראה פתחתם פה 4 עמודים על ספאם וזה בעצמו הפך לספאם

וגם מזל שאני לא מוד כי תראה כמה עבודה יש לך לנקות את השטויות שלנו


ראסמי
אני מחכה כבר שיסכמו פה את העניין ושאני יוכל להעיף את הט'רד קיביניאמו
luckystrike
quote:
Originally posted by MasterP
תראה פתחתם פה 4 עמודים על ספאם וזה בעצמו הפך לספאם

וגם מזל שאני לא מוד כי תראה כמה עבודה יש לך לנקות את השטויות שלנו

מה בדיוק ספאם פה ???
יא דפוק - לא כל דיון הוא ספאם ...

בכל אופן באמת מזל שאתה לא מוד פה ...

ואל תעשה שטויות אז לא יהיה מה לנקות ...

YuVaL
quote:
Originally posted by luckystrike
מה בדיוק ספאם פה ???
יא דפוק - לא כל דיון הוא ספאם ...

בכל אופן באמת מזל שאתה לא מוד פה ...

ואל תעשה שטויות אז לא יהיה מה לנקות ...


חחחחחחחחחחחחחח
הביא לך בהפוכה אחי
:)
MasterP
quote:
Originally posted by luckystrike
מה בדיוק ספאם פה ???
יא דפוק - לא כל דיון הוא ספאם ...

בכל אופן באמת מזל שאתה לא מוד פה ...

ואל תעשה שטויות אז לא יהיה מה לנקות ...


נראה לי המודים עצבניים...

מורן תרגיע
דבראלי יפהההההההההההה

וכל פוסט על הספאמורקטיה בלבה בהלבה לבה לבה
זה ספאם
וגם לא מצחיק

דבראלי יפהההההההההההההההההההההה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement