return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
ספאם (pg. 6)
View this Thread in Original format
Rising
quote:
Originally posted by MasterP
נראה לי המודים עצבניים...

מורן תרגיע
דבראלי יפהההההההההההה

וכל פוסט על הספאמורקטיה בלבה בהלבה לבה לבה
זה ספאם
וגם לא מצחיק

דבראלי יפהההההההההההההההההההההה


תדבר לעניין...
זה אשכרה ספאם מה שעשית עכשיו.
Hell_Copter
אפשר כבר לסגור את הט'רד הזה?
וראסמי שהספאמופאקינג מאשגדכשדגכ לא מצחיק
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אפשר כבר לסגור את הט'רד הזה?
וראסמי שהספאמופאקינג מאשגדכשדגכ לא מצחיק


קיצר רועי - תקצר את הסיכום של מוש ותעביר לסטיקי ...
יש מצב ?


וריזינג לשלטון !!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
קיצר רועי - תקצר את הסיכום של מוש ותעביר לסטיקי ...
יש מצב ?


וריזינג לשלטון !!!


אני לא יעשה שום סיכום של הדברים של מוש...
שמע אחי חדשים לא באים ועושים ספאם בת'כלס... אלא הותיקים
והותיקים קראו את הט'רד הזה ואני לא חושב שצריך לעשות סיכום של כל המילים המטומטמות שהוא אמר
אתה רוצה כל כך תעשה אתה סיכום של זה
MoSH_MaN
זה לא מטומטם
זה פשוט היה באופן הומוריסטי.........
luckystrike
דרך אגב עכשיו שגילי לא פה
מי מעדכן את המפה ?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
דרך אגב עכשיו שגילי לא פה
מי מעדכן את המפה ?


גילי יעדכן בסופי שבוע אם יבוא לו :)
מורן, אפשר כבר לסגור??
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
גילי יעדכן בסופי שבוע אם יבוא לו :)
מורן, אפשר כבר לסגור??


לא !
מה זה ייתן לך ?
מה זה עושה לך את זה

מה 'כפת 'ך ?
Hell_Copter
כי מיצה את עצמו...
כמה אפשר?!
טוב די אני יסתום את הפה שלי בקשר לזה וזהו
קרציות
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
כי מיצה את עצמו...
כמה אפשר?!
טוב די אני יסתום את הפה שלי בקשר לזה וזהו
קרציות

ראסמי אני אומר לך רועי מה קורה איתך בזמן האחרון ???
נהיית טמבל!


נ.ב - בא לך לקפוץ לחוות רונית ?
אני לא צוחק זה פה לידנו

Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
ראסמי אני אומר לך רועי מה קורה איתך בזמן האחרון ???
נהיית טמבל!


נ.ב - בא לך לקפוץ לחוות רונית ?
אני לא צוחק זה פה לידנו


זה לייב ההופעה הזאת?
אם כן בסבבה אח שלי
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
זה לייב ההופעה הזאת?
אם כן בסבבה אח שלי

וואי יש בזה משהוא
אין לי מושג !
בטח עוד רגע יגידו בפרסומת

אחי זה משהוא מטורף
יכול להיות גם חבר שלי יבוא איתנו

יש למישהוא מושג אם זה לייב?
נראה לי שכן
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement