|
ספאם (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Rising |
| quote: | Originally posted by MasterP
נראה לי המודים עצבניים...
מורן תרגיע
דבראלי יפהההההההההההה
וכל פוסט על הספאמורקטיה בלבה בהלבה לבה לבה
זה ספאם
וגם לא מצחיק
דבראלי יפהההההההההההההההההההההה |
תדבר לעניין...
זה אשכרה ספאם מה שעשית עכשיו. |
|
|
| Hell_Copter |
אפשר כבר לסגור את הט'רד הזה?
וראסמי שהספאמופאקינג מאשגדכשדגכ לא מצחיק |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אפשר כבר לסגור את הט'רד הזה?
וראסמי שהספאמופאקינג מאשגדכשדגכ לא מצחיק |
קיצר רועי - תקצר את הסיכום של מוש ותעביר לסטיקי ...
יש מצב ?
וריזינג לשלטון !!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
קיצר רועי - תקצר את הסיכום של מוש ותעביר לסטיקי ...
יש מצב ?
וריזינג לשלטון !!! |
אני לא יעשה שום סיכום של הדברים של מוש...
שמע אחי חדשים לא באים ועושים ספאם בת'כלס... אלא הותיקים
והותיקים קראו את הט'רד הזה ואני לא חושב שצריך לעשות סיכום של כל המילים המטומטמות שהוא אמר
אתה רוצה כל כך תעשה אתה סיכום של זה |
|
|
| MoSH_MaN |
זה לא מטומטם
זה פשוט היה באופן הומוריסטי......... |
|
|
| luckystrike |
דרך אגב עכשיו שגילי לא פה
מי מעדכן את המפה ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
דרך אגב עכשיו שגילי לא פה
מי מעדכן את המפה ? |
גילי יעדכן בסופי שבוע אם יבוא לו :)
מורן, אפשר כבר לסגור?? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
גילי יעדכן בסופי שבוע אם יבוא לו :)
מורן, אפשר כבר לסגור?? |
לא !
מה זה ייתן לך ?
מה זה עושה לך את זה
מה 'כפת 'ך ? |
|
|
| Hell_Copter |
כי מיצה את עצמו...
כמה אפשר?!
טוב די אני יסתום את הפה שלי בקשר לזה וזהו
קרציות |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
כי מיצה את עצמו...
כמה אפשר?!
טוב די אני יסתום את הפה שלי בקשר לזה וזהו
קרציות |
ראסמי אני אומר לך רועי מה קורה איתך בזמן האחרון ???
נהיית טמבל!
נ.ב - בא לך לקפוץ לחוות רונית ?
אני לא צוחק זה פה לידנו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ראסמי אני אומר לך רועי מה קורה איתך בזמן האחרון ???
נהיית טמבל!
נ.ב - בא לך לקפוץ לחוות רונית ?
אני לא צוחק זה פה לידנו |
זה לייב ההופעה הזאת?
אם כן בסבבה אח שלי |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה לייב ההופעה הזאת?
אם כן בסבבה אח שלי |
וואי יש בזה משהוא
אין לי מושג !
בטח עוד רגע יגידו בפרסומת
אחי זה משהוא מטורף
יכול להיות גם חבר שלי יבוא איתנו
יש למישהוא מושג אם זה לייב?
נראה לי שכן |
|
|
|
|