|
מה אתם עושים בחופש?
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
| טוב קצת משעמם לי ורציתי לדעת מה אתם עושים בחנוכה? |
|
|
| MasterP |
איזה חופש נעל רבק אחרי שסיימת יב כבר לחופשים אין משמעות אם כבר אז עדיף שלא יהיו למה האחיות שלי שורצות בבית אז מעפנה פה
בכל אופן אם אתה מחפש תעסוקה אני ממליץ:
א. ספורט כושר הכי הכי הכי טוב
ב. לישון
ג. טלוויזיה + מחשב + סוני
ד. חברים למרות שזה אמור להיות למעלה
הם גם ישנים או מגוייסים לא יודע איך אצלך
ה. עבודה
ו. ספורט ושינה הכי הכי טוב
וכמובן טראקים איכותיים |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by MasterP
וכמובן טראקים איכותיים |
זה הדבר
התחלתי לעבור אתמול על כל הטראקים הישנים שיש לי..
מצאתי את הטראק האהוב עלי
02-the_traveller_and_in_motion-believe__key_south_rmx-snd
אבל שילוב של ב' וג' הכי קטלני
:D |
|
|
| Sniper |
חחחח
תאמת שאני בחופש הזה לא כ"כ יהנה כי יש לי יום שלישי הבא מיבחן על מלאא חומר בהיסטוריה.. וצריך להתחיל לילמוד אז מחר אני מתחיל
אבל בינתיים יש מסיבות חברים חברות ידידות יזיזות סתם לשבת בבתי קפה
ממממ סתם לנוח גם מה שעשיתי היום ואתמול פשוט לא לעשות שום דבר.. לקום ב 2
ככה בצהריים פנאני בלי לחץ ולהעביר את היום בשקט. מממ
תאמת שגם אני עשיתי סדר במחשב שלי אבל עדיין לא סיימתי מחקתייי פולל שירים\סרטים\תוכנות\ וכל מיני חארטות שהורדתי ואנילא משתמש בהם
בינתיים המיבצע הסתיים בפינוי של גיגה וחצי משו כזה |
|
|
| HyPeRSoNiC |
ביום חמישי אני, החברה שלי, ועוד כמה חברים חוגגים לחברה שלי יום הולדת!!!!!
אנחנו נוסעים לעזריאלי ליוטבטה בעיר.... הזמנו כבר מקום והכל!!
ושתבינו, זה בלי קשר ליציאה שלי ושלה ליום הולדת שלה.... :D |
|
|
| Scorchio |
חופש חנוכה שלי ייקרא מעכשיו חופש הפורנו
אני יושב מול המחשב מוריד פול סרטים כחולים ולומד טכניקות שאני מתרגל על עגבנייה
בייחוד סרטים של לסביות
אגב עגבנייה מה זה מרגיש כמו כוס אחושרמוטה
קיצר
אני יפסיק עכשיו... |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Scorchio
חופש חנוכה שלי ייקרא מעכשיו חופש הפורנו
אני יושב מול המחשב מוריד פול סרטים כחולים ולומד טכניקות שאני מתרגל על עגבנייה
בייחוד סרטים של לסביות
אגב עגבנייה מה זה מרגיש כמו כוס אחושרמוטה
קיצר
אני יפסיק עכשיו... |
LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
וואיי קטלת אותי עכשיו!! איןןן אין אני לא יכול לנשוםם מרוב צחוק |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Scorchio
חופש חנוכה שלי ייקרא מעכשיו חופש הפורנו
אני יושב מול המחשב מוריד פול סרטים כחולים ולומד טכניקות שאני מתרגל על עגבנייה
בייחוד סרטים של לסביות
אגב עגבנייה מה זה מרגיש כמו כוס אחושרמוטה
קיצר
אני יפסיק עכשיו... |
חחחחחחחח צח חזק אתה... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
חחחח
תאמת שאני בחופש הזה לא כ"כ יהנה כי יש לי יום שלישי הבא מיבחן על מלאא חומר בהיסטוריה.. וצריך להתחיל לילמוד אז מחר אני מתחיל
|
בכיין!!!!
ואל תחשבו שצח צוחק... הוא באמת עושה את זה ;)
אני תכננתי ללכת לפול מסיבות השבוע אבל אני רואה שהחברים המסריחים שלי דופקים ברזים אז לא יודע
תכננתי שישי להיות במסיבה והייתי
אחר כך שבת לא בגלל התלפיות אבל ת'כלס אם לא היה לי הייתי הולך
ראשון רציתי להיות בטי אל וי ודפקו לי ברז...
רביעי אולי אני ילך לאיזה מסיבה או משהו
חמישי לתל יצחק כנראה
ושישי אולי לסטודיו עוד פעם
נראה |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by Scorchio
חופש חנוכה שלי ייקרא מעכשיו חופש הפורנו
אני יושב מול המחשב מוריד פול סרטים כחולים ולומד טכניקות שאני מתרגל על עגבנייה
בייחוד סרטים של לסביות
אגב עגבנייה מה זה מרגיש כמו כוס אחושרמוטה
קיצר
אני יפסיק עכשיו... |
אחי אתה גמור לגמרי אולי תביים את
אמריקאן טומאטו 3
לכל הטיפשים
american tomatoe (יעני עגבנייה) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MasterP
אחי אתה גמור לגמרי אולי תביים את
אמריקאן טומאטו 3
לכל הטיפשים
american tomatoe (יעני עגבנייה) |
חחחחח אתה יצאת טיפש פה... :)
tomato זה אמור להיות
אלא אם כן אתה רוצה להגיד עגבניית בוהן... (מה שזה לא יהיה)1 |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
אני הולך להיות כל החופש הזה בגעש, או שיכור או מאולף
דרורי תזהר אנחנו באיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם |
|
|
|
|