|
ניח ניף ניש!
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
עוד כמה שעות אני עולה למטוס לפראג
(ד"א- מצחיק כמה אנשים חושבים שזה בהונגריה)
אז עד יום שני יהיה לכם זיין שכל אחד פחות פה בפורומים |
|
|
| Scorchio |
חחחחחחחחחחח פראג בהונגריה
אגב יש שם מועדונים בני זונות |
|
|
| Sniper |
רונן אחי אני אוהב אותך תהנה בפראג!! בן זונה של מקוםםם
באמת כמו שצח אמר יש שם מועדונים בני זונות וגם הרבה מאפיההה
אז תיזהר להיסתבך איתם
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
חחחחחחחחחחח פראג בהונגריה
אגב יש שם מועדונים בני זונות |
מועדונים עם זונות אתה מתכון ;)
שיהיה לך אחלה שם אחי!!!
שמעתי עיר יפה לגמרי
תהנה |
|
|
| DjChook |
חחח אח שלי חזר משם יום שני
AND IT'S GOOOOOD 2B BACK ! |
|
|
| Rising |
תהנה גבר..
תיהיה שם שעה כבר לא תרצה לחזור. |
|
|
| Tarantula |
אני חושבת שאיחרתי תמועד... אבל בכל זאת תהנה גבר!@#$!$$ :D :D
| quote: | Originally posted by DjChook
חחח אח שלי חזר משם יום שני
AND IT'S GOOOOOD 2B BACK ! |
ייייוווווווווו תתראאווו מי חזר!@@#!$$@
התגעגעתייייי!!!!!:D :D :) :p :rolleyes: :toothless |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Tarantula
התגעגעתייייי!!!!!:D :D :) :p :rolleyes: :toothless |
איזה מאמי :)
חולה עליך |
|
|
| oDrori |
| ראסמי לא תרצה לעזוב בחיים ! מה גם שאת האוכל האיטלקי הכי טוב בחיים שלי אכלתי שם :) איזה מסעדה אדירה שהלוואי והייתי זוכר איך להדריך אותך אליהS |
|
|
| MoSH_MaN |
אווווווווו איזה כיף לך!
תהנה אח"ש !
אני מניח שאתה על המטוס
נשמיך את השיחה שתחזור
:)
המון ברכותתתתתתתתתתתתתתתתת
!
:thepirate |
|
|
| HyPeRSoNiC |
חחחחחחחחחחחחחחחח
פראג!?!?!? בהונגריה? מי לעזאזל חושב ככה?
בכל מקרה
תהנה אחי
ותחזור שלם!!!!!!! :D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
ראסמי לא תרצה לעזוב בחיים ! מה גם שאת האוכל האיטלקי הכי טוב בחיים שלי אכלתי שם :) איזה מסעדה אדירה שהלוואי והייתי זוכר איך להדריך אותך אליהS |
היית לפני חודשיים באיטליה... אבל את האוכל האיטלקי הכי טוב אכלת בפראג!??!
גוד אתה מוזר... |
|
|
|
|