|
ניח ניף ניש! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Tarantula
אז איך תסביר אותי ואת מריה?!:rolleyes: |
אוווו מריה ...
מזכיר לי את מאריצה ...
אני לא מאמין ...
אני לא יירדם היום בלילה עד שאני יידע אם אבא שלה הצליח
לקחת אותה מסוניה ולברוח לטיול בחו"ל....
אולי בגלל זה נהייתי חולה ...
כוס אמק כולי נזלת
אלונה אני רוצה מרק עוף ! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אוווו מריה ...
מזכיר לי את מאריצה ...
|
מה אמרתי לך שאם הוא ישמע עליה הוא ידלק ויתחיל להתלהב כי זה יזכיר לו את מאריצה?? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מה אמרתי לך שאם הוא ישמע עליה הוא ידלק ויתחיל להתלהב כי זה יזכיר לו את מאריצה?? |
חחחחחחחחחחחחחח
קרעת אותי אחי ...
ראסמי אמרת את זה ?
אלונה אולי תכירי לי אותה ...
היא רוסייה ?
אני כבר מנוסה עם רוסיות ...
בייחוד עם מרי(צ)ה !!!!!
נו כוס אמק אין למישהוא אחים קטנים שרואים תמורדים ויכולים
להגיד אם מאאאריצה נסעה לחול עם האבא הזונה שלה ???
אתם לא רואים שאני לחוץ כוס אמק !!!
בחיית ! |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אוווו מריה ...
מזכיר לי את מאריצה ...
אני לא מאמין ...
אני לא יירדם היום בלילה עד שאני יידע אם אבא שלה הצליח
לקחת אותה מסוניה ולברוח לטיול בחו"ל....
אולי בגלל זה נהייתי חולה ...
כוס אמק כולי נזלת
אלונה אני רוצה מרק עוף ! |
חחחחחחחחחח...... לא היא יותר שווה ממאריצצהה..:p
ושתדע לך בגללך גם אני התחלתי לראות את החרא הזה, אבל בערוץ 10
למה שם זה רק התחיל עכשיו.. :crazy:
רוצה מרק עוף?! דווקא יש לי אמא הכינה ממממזההההה טעעיםם.. יאאממיייי...
בא לך אתה מוזמן:D
*EDIT*
:)ובהזדמנות זה נביא גם את מריה
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מה אמרתי לך שאם הוא ישמע עליה הוא ידלק ויתחיל להתלהב כי זה יזכיר לו את מאריצה?? |
וואלה צודק..:) חחחחחחחח:D :D :stongue: :stongue: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Tarantula
חחחחחחחחחח...... לא היא יותר שווה ממאריצצהה..:p
ושתדע לך בגללך גם אני התחלתי לראות את החרא הזה, אבל בערוץ 10
למה שם זה רק התחיל עכשיו.. :crazy:
רוצה מרק עוף?! דווקא יש לי אמא הכינה ממממזההההה טעעיםם.. יאאממיייי...
בא לך אתה מוזמן:D
|
אין יותר שווה ממאריצה !!
אל תעלי את שם האלוהים לשוא !
ואני לא מאמין שהתחלת לראות !!!
איזה קטע - חבר'ה אני מחזיר אותכם בתשובה !
זה הגיע לשלב שמילאתי דלק היום ושאלו אותי בתחנה אם
אני רוצה לקנות קלפים בהנחה של המורדים ואשכרה חשבתי לפני שאמרתי לא ...
:eyespop:
בקשר למרק אני בדרך ...
בקושי להגיע למיטה אני יכול עם החרא הזה ...
איך אני אמור להדריך את המילואימניקים שלי מחר שאני ככה :(
אני רוצה משלוח אלונה ! |
|
|
| luckystrike |
| ואלונה מה היה בפרק היום ??!? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
חחחחחחחחחחחחחח
קרעת אותי אחי ...
ראסמי אמרת את זה ?
|
ראסמי אחי
דיברנו על זה שאז רצינו להמשיך בקטע הספונטני ולנסוע אליה...
ומה שאמרת לה אז שתהיה הנהג מונית והכל
אז אמרתי לה למה לא להביא את מריה
ואז חשבתי על כמה תתלהב ממנה בגלל השם! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ראסמי אחי
דיברנו על זה שאז רצינו להמשיך בקטע הספונטני ולנסוע אליה...
ומה שאמרת לה אז שתהיה הנהג מונית והכל
אז אמרתי לה למה לא להביא את מריה
ואז חשבתי על כמה תתלהב ממנה בגלל השם! |
יא נקניק בטוח הייתי נוסע למה לא אמרת ...
נו איזה פיספוס ...
לא נורא פעם הבאה
היא פנויה המאריצה הזאת ? |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אשכרה !!!
ויש גם את הפיתוח של החוק סעיף 2 ג' שאומר
שבכל חבורה של מגעילות תהיה אחת כוסית אחושרמוטה שאלוהים
יודע איך קשורה לשאר היצורים .... |
יש חוק א' סעיף עוד לפני ה-1 שאומר שעל כוסית יש 10 ערסים |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
יא נקניק בטוח הייתי נוסע למה לא אמרת ...
נו איזה פיספוס ...
לא נורא פעם הבאה
היא פנויה המאריצה הזאת ? |
האמת שלא...
אבל חבר שלה מעפן אז זה בסדר ;)
וברק... החוק הזה לא תופס
אולי רק אצלכם בקיבוץ :D
ובגעש :D |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ואלונה מה היה בפרק היום ??!? |
אחי אתה רוצה להגיד לי שאתה רואה את התועבה הזאת מרצון? תגיד מישהו מאכיל אותך כדורים בלי מירשם??????????????
אני כבול לחרא הזה בגלל אחותי הפוסטמה.......שעתיים ביום אני חייב לשמוע את האיומות האלה הולכות מכות, ועוד איזה מכוערות הם, מילא שיביאו איזה כוסיות אבל לא, חוץ מהזאתי שרוקדת שם (שיט אני כבר מבין) אין כוסיות ושלא לדבר על נאות מראה, אז בבקשה מימך לא להזכיר את זה פה יותר כי זה עושה לי סיוטים, קודם מפלצות (קטנטנות) ועכשיו חמורים (המורדים) דייייייייייייי
אלונה מצטער אבל זאת באמת סידרה גרועה במלוא מובן המילה
:wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
האמת שלא...
אבל חבר שלה מעפן אז זה בסדר ;)
|
אני ידאג לחבר ...
גם פרה שבעה אוכלת עשב ... או מה שהמשפט המפגר הזה אומר ..
קיצר נייטי נייט ...
סעמק על השפעת הזאת ... |
|
|
|
|