return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
ניח ניף ניש! (pg. 2)
View this Thread in Original format
oDrori
quote:
Originally posted by Hell_Copter
היית לפני חודשיים באיטליה... אבל את האוכל האיטלקי הכי טוב אכלת בפראג!??!
גוד אתה מוזר...


אין לך\כם מושג!!! לזניה מהגן עדן, קלצונה כמו בשומקומחר, ליקרים כל כך טובים... לחם משובך....

רונן
קח אותי!!!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
רונן
קח אותי!!!!


טוב די אחי הנטיות שלך כבר עוברות כל גבול!!!!! :stongue:
luckystrike
תעשה חיים אחי !!!
:)
oDrori
quote:
Originally posted by Hell_Copter
טוב די אחי הנטיות שלך כבר עוברות כל גבול!!!!! :stongue:

סקרו יו היפי
:p

וגם סתכל בסיג שלי
;)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
סקרו יו היפי
:p

וגם סתכל בסיג שלי
;)


באמת שלא הבנתי איזה חרא של פרות הסנפת שציטטת אותו...
קר טו אקספליין!?!?!?
oDrori
איזה אחד התחיל טרד אנטי פול ואן דייק

אז גרופי של פול אמר לו את זה :) לא הפסקתי לצחוק מזה שעה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
איזה אחד התחיל טרד אנטי פול ואן דייק

אז גרופי של פול אמר לו את זה :) לא הפסקתי לצחוק מזה שעה


רוצה להצטרף לאגודת חולי הנפש שלנו??
מוזר אתה
itamarsan
איזה חרא איתך למה לא אמרת שאתה טסס אני טס ב18 לפנות בוקררר:)))))
חכה לי שםםם......
Hell_Copter
quote:
Originally posted by itamarsan
איזה חרא איתך למה לא אמרת שאתה טסס אני טס ב18 לפנות בוקררר:)))))
חכה לי שםםם......


חחחחח מה זה 18 לפנות בוקר??
Tarantula
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חחחחח מה זה 18 לפנות בוקר??


רוועיי... תחחששווובב.. תחשוב טובב טובב, מה זה יכול להיות:stongue:

MoSH_MaN
בשבילי המפגרים!!
(אוווו עכשיו זה רועי)
:p

ב18,לפנות בוקר

זה מה שהוא התכוון

תחשוב שנייה ותבין
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
בשבילי המפגרים!!
(אוווו עכשיו זה רועי)
:p

ב18,לפנות בוקר

זה מה שהוא התכוון

תחשוב שנייה ותבין


אתה גוזר אותי מצחוק
כמה דפוק וחסר חוש הומור אתה יכול להיות!?!?
לא ברור לך שזה היה בצחוק??
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement