|
ניח ניף ניש! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
היית לפני חודשיים באיטליה... אבל את האוכל האיטלקי הכי טוב אכלת בפראג!??!
גוד אתה מוזר... |
אין לך\כם מושג!!! לזניה מהגן עדן, קלצונה כמו בשומקומחר, ליקרים כל כך טובים... לחם משובך....
רונן
קח אותי!!!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
רונן
קח אותי!!!! |
טוב די אחי הנטיות שלך כבר עוברות כל גבול!!!!! :stongue: |
|
|
| luckystrike |
תעשה חיים אחי !!!
:) |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
טוב די אחי הנטיות שלך כבר עוברות כל גבול!!!!! :stongue: |
סקרו יו היפי
:p
וגם סתכל בסיג שלי
;) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
סקרו יו היפי
:p
וגם סתכל בסיג שלי
;) |
באמת שלא הבנתי איזה חרא של פרות הסנפת שציטטת אותו...
קר טו אקספליין!?!?!? |
|
|
| oDrori |
איזה אחד התחיל טרד אנטי פול ואן דייק
אז גרופי של פול אמר לו את זה :) לא הפסקתי לצחוק מזה שעה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
איזה אחד התחיל טרד אנטי פול ואן דייק
אז גרופי של פול אמר לו את זה :) לא הפסקתי לצחוק מזה שעה |
רוצה להצטרף לאגודת חולי הנפש שלנו??
מוזר אתה |
|
|
| itamarsan |
איזה חרא איתך למה לא אמרת שאתה טסס אני טס ב18 לפנות בוקררר:)))))
חכה לי שםםם...... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by itamarsan
איזה חרא איתך למה לא אמרת שאתה טסס אני טס ב18 לפנות בוקררר:)))))
חכה לי שםםם...... |
חחחחח מה זה 18 לפנות בוקר?? |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחח מה זה 18 לפנות בוקר?? |
רוועיי... תחחששווובב.. תחשוב טובב טובב, מה זה יכול להיות:stongue: |
|
|
| MoSH_MaN |
בשבילי המפגרים!!
(אוווו עכשיו זה רועי)
:p
ב18,לפנות בוקר
זה מה שהוא התכוון
תחשוב שנייה ותבין |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
בשבילי המפגרים!!
(אוווו עכשיו זה רועי)
:p
ב18,לפנות בוקר
זה מה שהוא התכוון
תחשוב שנייה ותבין |
אתה גוזר אותי מצחוק
כמה דפוק וחסר חוש הומור אתה יכול להיות!?!?
לא ברור לך שזה היה בצחוק?? |
|
|
|
|