|
ניח ניף ניש! (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| MasterP |
| quote: | Originally posted by eXeTik
איך הגענו מהנסיעה שלי לפראג לט'רד של המורדים?! |
זה רועי ומורן עוברים על כל טרד
ומשחיטים אותו עם שטויות שלהם
כשמורן בדר"כ מוסיף משהו על מאריצה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MasterP
זה רועי ומורן עוברים על כל טרד
ומשחיטים אותו עם שטויות שלהם
כשמורן בדר"כ מוסיף משהו על מאריצה |
טוב תעשה לי טובה ותסתום כבר
אני רואה פה יותר מדי פוסטים שלך נערכים על ידי מורן!!
תרגע!!
סליחה באמת שאנחנו מכניסים קצת חיים לפורום
ונכון שמורן הזה התחיל את הקטע המעפן הזה בצחוק ועכשיו נתפס לזה אבל עדיין תרגיע קודם כל את עצמך |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
טוב תעשה לי טובה ותסתום כבר
אני רואה פה יותר מדי פוסטים שלך נערכים על ידי מורן!!
תרגע!!
סליחה באמת שאנחנו מכניסים קצת חיים לפורום
ונכון שמורן הזה התחיל את הקטע המעפן הזה בצחוק ועכשיו נתפס לזה אבל עדיין תרגיע קודם כל את עצמך |
הפוסטים שלי נערכים כי אני כותב על מאריצה
ומורן לא אוהב את זה
אז תרגיע בעצמך
ואני צחקתי אם זה לא היה ברור |
|
|
| oDrori |
יש בזה משהו...
בספתא שלי רועי, כרגע קראתי טרד שהוא עמוד שלם אתה ומורן מדברים על לא יודע מה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
יש בזה משהו...
בספתא שלי רועי, כרגע קראתי טרד שהוא עמוד שלם אתה ומורן מדברים על לא יודע מה |
זה בטח ביום שהיינו משוגעים לגמרי
ואחרי זה באנו לך אם שכחת...
ראית מה עבר על מורן באותו לילה.... או יותר נכון השתמשת בחוש אחר שלך בשביל להבין |
|
|
| Q-PiXeL |
המממ... שמתם לב שרונן חזר?
:p
Welcome back...
איך היה? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
המממ... שמתם לב שרונן חזר?
:p
Welcome back...
איך היה? |
הוא חזר ביום שני כבר...
הוא כבר סיפר שהיה בנזונה והכל... :D
אתה זה שלא שמת לב :) |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by eXeTik
איך הגענו מהנסיעה שלי לפראג לט'רד של המורדים?! |
רק בישראל... |
|
|
| Q-PiXeL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
הוא חזר ביום שני כבר...
הוא כבר סיפר שהיה בנזונה והכל... :D
אתה זה שלא שמת לב :) |
חחחחח...
טוב לא אשמתי... אתם עשיתם הצפה לת'רד הזה
:D :D |
|
|
| Hell_Copter |
ת'אמת מה שהוא היה צריך לכתוב זה
"איך הגענו מהנסיעה שלי לפראג לעוד ט'רד של המורדים" |
|
|
| luckystrike |
טוב חבר'ה שינויים
סעמק רק תלונות אתם ...
מעכשיו מדיניות נאצית
כל פוסט ללא תוכן הולך לפח
C YA DONT WANNA B YA |
|
|
| luckystrike |
ועוד משהוא -
מאסטר פיפי
שים לב לפוסטים האחרונים שלך בכל הט'רדים אתה האחרון שליכול
לדבר ...
חאלאס - אין לי עצבים לשטויות כאלה ...
למישהוא יש בעיה עם מאריצה שיכתוב ויענש |
|
|
|
|