return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
ניח ניף ניש!
View this Thread in Original format
eXeTik
עוד כמה שעות אני עולה למטוס לפראג
(ד"א- מצחיק כמה אנשים חושבים שזה בהונגריה)
אז עד יום שני יהיה לכם זיין שכל אחד פחות פה בפורומים
Scorchio
חחחחחחחחחחח פראג בהונגריה

אגב יש שם מועדונים בני זונות
Sniper
רונן אחי אני אוהב אותך תהנה בפראג!! בן זונה של מקוםםם
באמת כמו שצח אמר יש שם מועדונים בני זונות וגם הרבה מאפיההה
אז תיזהר להיסתבך איתם
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
חחחחחחחחחחח פראג בהונגריה

אגב יש שם מועדונים בני זונות


מועדונים עם זונות אתה מתכון ;)

שיהיה לך אחלה שם אחי!!!
שמעתי עיר יפה לגמרי
תהנה
DjChook
חחח אח שלי חזר משם יום שני

AND IT'S GOOOOOD 2B BACK !
Rising
תהנה גבר..
תיהיה שם שעה כבר לא תרצה לחזור.
Tarantula
אני חושבת שאיחרתי תמועד... אבל בכל זאת תהנה גבר!@#$!$$ :D :D


quote:
Originally posted by DjChook
חחח אח שלי חזר משם יום שני

AND IT'S GOOOOOD 2B BACK !



ייייוווווווווו תתראאווו מי חזר!@@#!$$@

התגעגעתייייי!!!!!:D :D :) :p :rolleyes: :toothless
DjChook
quote:
Originally posted by Tarantula

התגעגעתייייי!!!!!:D :D :) :p :rolleyes: :toothless



איזה מאמי :)
חולה עליך
oDrori
ראסמי לא תרצה לעזוב בחיים ! מה גם שאת האוכל האיטלקי הכי טוב בחיים שלי אכלתי שם :) איזה מסעדה אדירה שהלוואי והייתי זוכר איך להדריך אותך אליהS
MoSH_MaN
אווווווווו איזה כיף לך!

תהנה אח"ש !
אני מניח שאתה על המטוס
נשמיך את השיחה שתחזור
:)

המון ברכותתתתתתתתתתתתתתתתת

!

:thepirate

HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחחחחח
פראג!?!?!? בהונגריה? מי לעזאזל חושב ככה?

בכל מקרה
תהנה אחי
ותחזור שלם!!!!!!! :D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
ראסמי לא תרצה לעזוב בחיים ! מה גם שאת האוכל האיטלקי הכי טוב בחיים שלי אכלתי שם :) איזה מסעדה אדירה שהלוואי והייתי זוכר איך להדריך אותך אליהS


היית לפני חודשיים באיטליה... אבל את האוכל האיטלקי הכי טוב אכלת בפראג!??!
גוד אתה מוזר...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement