return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
שוליית המכשף 3 SIMON ! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
אבל רק שתדעו שאם זה משחק מצויר אז אין על הפנתק הורוד - משימה בינלאומית!!!!
עדיין לא פיצחתי את הסוף!! :D
luckystrike
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
זה יצא לרשת ב19 לאפריל
http://www.nforce.nl/site/nfoview.php?id=9218

אבללל יש לך מזל ויש את זה ב
www.sharereactor.com
רק צריך סבלנות להוריד את זה...
כנס לאייסיקיו אני יסביר לך על אידונקי/אימול


???
לא הבנתי אותך אחי

שלח לי
PM
שאתה מחובר:)
NyKoN
quote:
Originally posted by luckystrike
???
לא הבנתי אותך אחי



חחח
אתה לא יודע מה זה אידונקי!??!!?


סיימון משחק עננננננננק!! שיחקתי ב1 ו2
עננננננק
הקווסט הראשון שאי פעם שיחקתי בו
אח"כ עברתי למונקי איילנד שזה גם ממש טוב
luckystrike
quote:
Originally posted by NyKoN
חחח
אתה לא יודע מה זה אידונקי!??!!?


סיימון משחק עננננננננק!! שיחקתי ב1 ו2
עננננננק
הקווסט הראשון שאי פעם שיחקתי בו
אח"כ עברתי למונקי איילנד שזה גם ממש טוב


סורי אבל אין לי מושג מה זה ...
לא נגעתי במשחקים המון זמן
ואף פעם לא הייתי עליהם יותר מדי גם ככה ...

מה זה ?

ואני יודע סייימון ענננננק
מת על ההומור שלו
MoSH_MaN
אוי זכרונות


הם כבר הלכו לסיים את 3
ואז הם החליטו שהם צריכים לעשות את זה
3D
כי זה יצליח יותר או משהוכזה



אוי זכרונות........
:(


שיחקתי קצת 3 ולא היה לי כוח יותר
DjChook
מההההההההההההההההההה

THE DAY OF THE TENITICLE

זה המשחק הקווסט הכי טוב שיוצר איי פעם

ככ גאוני !!!

אחכ שיחקתי קצת גבריאל נייט נראה לי שתיים, זה היה איזה 6 דיסקים

גם כן משחק מטורף

הייתי צריך חבר בטלפון שיעשה לי
WALKTHROUGH

בכל זאת הייתי ילד קטן :)

ובעיקרון באמת קווסטים מתו ממזמן, ממש ממזמן

גם אסטרטגיה בזמן האחרון לא מתפתח לשום מקום, הכל עכשיו זה שוטרים וזה קצת מבאס כי הרוב חוזר על עצמו

המשחק האחרון שאני יכול להגיד שהוא איזה שינוי היה מאפיה, שזה פשוט שילוב של כל דבר שקיים :)
MoSH_MaN
חחח חן יא חמוד
NyKoN
quote:
Originally posted by DjChook


המשחק האחרון שאני יכול להגיד שהוא איזה שינוי היה מאפיה, שזה פשוט שילוב של כל דבר שקיים :)


גם מקס פיין היה שילוב של קווסט וקצת יריות..

הקווסטים לא מתו בכלל
פשוט לא רואים אותם יותר
לכו לחנות מחשבים תראו שיש מלא קווסטים

לפי דעתי היו קווסטים שעשו מהם תלת מימדי אחרי שהם היו מצויר רגיל וזה הרררררררס
אני יודע שבמונקי איילנד היה בהתחלה מצויר ומממממממממש אהבתי ואז הפכו את זה לתלת מימדי וזה היה מסרייייייייח!!!
DjChook
הממ תן לי שמות של שתי קווסטים שזכו לפרסום בשנה האחרונה אחי ?

גם עוד משהו שפעם בסגנון זה שבזמן האחרון המון גיימרים עברו לקונסולות,
ואין קווסטים בקונסולות

לפחות לא מצליחים
Sniper
אף פעם לא שיחקתי בסימון אבל אני זוכר שלמישהו שאני מכיר יש תמישחק על דיסק כאילו את 3 אני יברר וידבר איתך מורן
ד"א תחבר כבר לאי סי קיו!!!!! מממ
וחן אני גם כמוך אני מחכה לג'נרלסססססס
כמולא יודע מה!!!!!! שווקקקקק

תאמת שאני מעדיף תמישחקי אסטרטגיהה בזמן אמתת
המסובכים האלהה

וגם אני אוהב תסיגנון של קומנדואוס דספרדוס
אם יש קווסט שישחקתי בו הרבה ואף פעם לא הצלחתי לסיים אותו זה
ZORK
אני מת להמשיך לשחק בזה אבל אנילא מוצא אתזה כאילו תדיסק
איזה קריז

Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
מההההההההההההההההההה

THE DAY OF THE TENITICLE

זה המשחק הקווסט הכי טוב שיוצר איי פעם

ככ גאוני !!!


שובו של הטנטקל... אני זוכר אח שלי היה משחק בזה הרבה פעם
קונוסים עם כפתורים עליהם :)
NyKoN
quote:
Originally posted by DjChook
גם עוד משהו שפעם בסגנון זה שבזמן האחרון המון גיימרים עברו לקונסולות,
ואין קווסטים בקונסולות

לפחות לא מצליחים


אלא אם כן אתה מחשיב את ריימן
ויוצאים קווסטים לקונסולות כל כמה זמן..
פשוט אף אחד לא קונה כי זה זין לשחק קווסט בקונסול
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement