|
שוליית המכשף 3 SIMON ! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
אבל רק שתדעו שאם זה משחק מצויר אז אין על הפנתק הורוד - משימה בינלאומית!!!!
עדיין לא פיצחתי את הסוף!! :D |
|
|
| luckystrike |
???
לא הבנתי אותך אחי
שלח לי
PM
שאתה מחובר:) |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by luckystrike
???
לא הבנתי אותך אחי
|
חחח
אתה לא יודע מה זה אידונקי!??!!?
סיימון משחק עננננננננק!! שיחקתי ב1 ו2
עננננננק
הקווסט הראשון שאי פעם שיחקתי בו
אח"כ עברתי למונקי איילנד שזה גם ממש טוב |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by NyKoN
חחח
אתה לא יודע מה זה אידונקי!??!!?
סיימון משחק עננננננננק!! שיחקתי ב1 ו2
עננננננק
הקווסט הראשון שאי פעם שיחקתי בו
אח"כ עברתי למונקי איילנד שזה גם ממש טוב |
סורי אבל אין לי מושג מה זה ...
לא נגעתי במשחקים המון זמן
ואף פעם לא הייתי עליהם יותר מדי גם ככה ...
מה זה ?
ואני יודע סייימון ענננננק
מת על ההומור שלו |
|
|
| MoSH_MaN |
אוי זכרונות
הם כבר הלכו לסיים את 3
ואז הם החליטו שהם צריכים לעשות את זה
3D
כי זה יצליח יותר או משהוכזה
אוי זכרונות........
:(
שיחקתי קצת 3 ולא היה לי כוח יותר |
|
|
| DjChook |
מההההההההההההההההההה
THE DAY OF THE TENITICLE
זה המשחק הקווסט הכי טוב שיוצר איי פעם
ככ גאוני !!!
אחכ שיחקתי קצת גבריאל נייט נראה לי שתיים, זה היה איזה 6 דיסקים
גם כן משחק מטורף
הייתי צריך חבר בטלפון שיעשה לי
WALKTHROUGH
בכל זאת הייתי ילד קטן :)
ובעיקרון באמת קווסטים מתו ממזמן, ממש ממזמן
גם אסטרטגיה בזמן האחרון לא מתפתח לשום מקום, הכל עכשיו זה שוטרים וזה קצת מבאס כי הרוב חוזר על עצמו
המשחק האחרון שאני יכול להגיד שהוא איזה שינוי היה מאפיה, שזה פשוט שילוב של כל דבר שקיים :) |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by DjChook
המשחק האחרון שאני יכול להגיד שהוא איזה שינוי היה מאפיה, שזה פשוט שילוב של כל דבר שקיים :) |
גם מקס פיין היה שילוב של קווסט וקצת יריות..
הקווסטים לא מתו בכלל
פשוט לא רואים אותם יותר
לכו לחנות מחשבים תראו שיש מלא קווסטים
לפי דעתי היו קווסטים שעשו מהם תלת מימדי אחרי שהם היו מצויר רגיל וזה הרררררררס
אני יודע שבמונקי איילנד היה בהתחלה מצויר ומממממממממש אהבתי ואז הפכו את זה לתלת מימדי וזה היה מסרייייייייח!!! |
|
|
| DjChook |
הממ תן לי שמות של שתי קווסטים שזכו לפרסום בשנה האחרונה אחי ?
גם עוד משהו שפעם בסגנון זה שבזמן האחרון המון גיימרים עברו לקונסולות,
ואין קווסטים בקונסולות
לפחות לא מצליחים |
|
|
| Sniper |
אף פעם לא שיחקתי בסימון אבל אני זוכר שלמישהו שאני מכיר יש תמישחק על דיסק כאילו את 3 אני יברר וידבר איתך מורן
ד"א תחבר כבר לאי סי קיו!!!!! מממ
וחן אני גם כמוך אני מחכה לג'נרלסססססס
כמולא יודע מה!!!!!! שווקקקקק
תאמת שאני מעדיף תמישחקי אסטרטגיהה בזמן אמתת
המסובכים האלהה
וגם אני אוהב תסיגנון של קומנדואוס דספרדוס
אם יש קווסט שישחקתי בו הרבה ואף פעם לא הצלחתי לסיים אותו זה
ZORK
אני מת להמשיך לשחק בזה אבל אנילא מוצא אתזה כאילו תדיסק
איזה קריז |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
מההההההההההההההההההה
THE DAY OF THE TENITICLE
זה המשחק הקווסט הכי טוב שיוצר איי פעם
ככ גאוני !!!
|
שובו של הטנטקל... אני זוכר אח שלי היה משחק בזה הרבה פעם
קונוסים עם כפתורים עליהם :) |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by DjChook
גם עוד משהו שפעם בסגנון זה שבזמן האחרון המון גיימרים עברו לקונסולות,
ואין קווסטים בקונסולות
לפחות לא מצליחים |
אלא אם כן אתה מחשיב את ריימן
ויוצאים קווסטים לקונסולות כל כמה זמן..
פשוט אף אחד לא קונה כי זה זין לשחק קווסט בקונסול |
|
|
|
|