return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
שוליית המכשף 3 SIMON ! (pg. 6)
View this Thread in Original format
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
לך תזדיין ... 18 נקודות זה חור באחד בכל דבר

זה לא כאילו שלקחתי את אחותי הקטנה לטרמפולינה לקפוץ ולהקפיץ אם אתה יודע למה אני מתכוון



יוווו איזה מעצבן אתה
אני כבר שעה איתו על הקו
והוא לא מסכים להגיד לי כמה עלה לשחרר את אבא שלו בערבות

אפשר לחשוב רועי מה אתה מתבייש ?
למרות שזה דיי מוזר שעצרו אותו בגיל כזה על התערטלות בפומבי ...
MoSH_MaN
מורן יא שרוך מתי אתה באאאאאאאא
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
יוווו איזה מעצבן אתה
אני כבר שעה איתו על הקו
והוא לא מסכים להגיד לי כמה עלה לשחרר את אבא שלו בערבות


בטוח שלא עלה כמו שעלה לשחרר את אמא שלך על זנות ומכירת סמים...
אולי זה למה אין לך כסף לחשבון פלאפון :rolleyes:
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
בטוח שלא עלה כמו שעלה לשחרר את אמא שלך על זנות ומכירת סמים...
אולי זה למה אין לך כסף לחשבון פלאפון :rolleyes:


טוב נראה לי מיצינו את הקטע ...
הרגע לימדתי אותו על הקו איך למחוק
מההיסטורי של האינטרנט את האתרים הכחולים
שהוא נכנס אליהם כדי שההורים שלו
לא יתפסו אותו מאו***ן כמו פעם קודמת ...

רועי אמרתי לך - כנס להיסטורי מהאקספלורר ומשם
תעשה דיליט לכל הרשימה שאמרת לי

...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
לא יתפסו אותו מאו***ן כמו פעם קודמת ...


דיסלקט... כמה אותיות יש במילה מאונן?
ואל תגיד שסוואמפר תיקן... כי זה לא תופס פה
בטח השתן לך עלה לך לראש.. בעצם אולי זה היה החרא
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
דיסלקט... כמה אותיות יש במילה מאונן?
ואל תגיד שסוואמפר תיקן... כי זה לא תופס פה
בטח השתן לך עלה לך לראש.. בעצם אולי זה היה החרא

טוב באמת מיצינו ...
:)

קטע הבא בקשה
NEXT ...
MasterP
השחטתם את הטרד בצורה חלקה

w000t
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MasterP
השחטתם את הטרד בצורה חלקה

w000t


כאילו היה מה להשחית...
את סיימון הטבח המשוגע
אפשר לחשוב :)
luckystrike
מוש יא חמור תענה כבר לטלפון !
אני מת לדיסק ...
arik
סימון 3
הוא קקי בגלל התלת מימד

אין על 1 ו 2

למרות שהמחשק קווסט הטוב מכולם
הוא גובלינים במיוחד 3
ואחר כך היה את 4 אם גרפיקה לא רעה אבל שחכתי איך קראו לו

luckystrike
quote:
Originally posted by arik
סימון 3
הוא קקי בגלל התלת מימד

אין על 1 ו 2



יש לך אותו ????
MoSH_MaN
מורן אתה הומו


יש לי גם את 2 על דיסק
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement