|
שוליית המכשף 3 SIMON ! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by luckystrike
נו מה אתה עושה צחוק ???
אתה יכול להשיג לי או לא ?
:( |
יא הומו
יש לי את זה |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by NyKoN
זה היה השלישי..
ואותו הכיייי אהבתי! הרביעי כבר היה מממממממש חרא כי הוא תלת מימדי.. לא המשכתי לשחק בו אפילו
אבל איייייייייייין בעולם על השלישי!! יוווווווו כמה אהבתיאותו!! זה היה קטלנייייי |
לא לא אחי זה היה הראשון עם הפיראט השיכור סמוך עלי זה בדוק..
איזה משחקים אדירים אלוהים.....
| quote: | Originally posted by DjChook
נגיד מאד אהבתי את דיאבלו, אבל למשל
MIGHT & MAGIC
מגעיל בטירוף
וגם ICEWIND 2
אני חושב
מאז
Warcraft II
C&c
KkNd
C&c - red alert / tiberien sun
Starcratf - BEST STARTEGY GAME EVER
|
אני דווקא אהבתי נורא את
Might & Magic
שרף זמן כמו אני לא יודע מה
וגם קניתי את
Baldu'rs Gate
איזה משחק מדהים אלוהים חובה לכל חובב הז'אנר
ואחי אתה טועה המשחק שהתחיל את אסטרגיה בזמן אמת זה האחד והיחיד
Dune 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
איזה משחק מדהים הייתי כ"כ חורש עליו
command & conquer
וכל שאר הזבל אני שונא כאילו אין מחר פשוט גועל נופש
אחרי זה באו כל משחקי
blizzard
שאת כולם בלי יוצא מן הכלל קניתי ואני לא מצטער
warcraft... warcraft 2 & exp
וכמובן הגדול מכולם
starcraft
שלא יהיה יותר כמוהו המשחק האסטרגיה הטוב מכולם
וחן אני קורע אותך בעיניים עצומות
אני תותח עולמי במשחק הכי אהוב עלי בכל הזמנים
| quote: | Originally posted by nesher
The Dig
באמת אחד הקוואסטים הכי יפים איי פעם , אם לא היפה ביותר
מ-ד-ה-י-ם
ומרגש, אני זוכר שכמעט בכיתי שם בכמה קטעים |
בהחלט משחק הקווסט הטוב ביותר בכל הזמנים פשוט מרגש לאללה
והסיפור כזה ענק..........
מתאים לי איזה פול קטן על כל ז'אנר נבחר את המצטיין ביותר
וואי מתאים |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
יא הומו
יש לי את זה |
וזה עובד ?
אני בא לקחת היום !!! |
|
|
| DjChook |
דיי נו
גם אתה, וגם רון
(Narcotic Mind)
מזיינים את השכל
אל תדאגו, איזה יום אחד נישב אני אתה רון ושגיא
(koodoo)
לסדרה של משחקים :)
אחי תאמין לי שאני תותח
בקשר לזה ש
DUNE 2
התחיל את הזאנר
לא אמרתי שלא
אבל אני לא אהבתי את המשחק אז לא שיחקתי בו
התמכרתי מ
COMMAND AND CONQUER
שלדעתי הרבה יותר ריאליסטי ואני תופס מ
RED ALERT
יותר טוב מ
WARCRAFT 2
אבל
STARCRAFT OWNS THEM ALL |
|
|
| MoSH_MaN |
| מורן זה צריך לעבוד |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by MasterP
אני דווקא אהבתי נורא את
Might & Magic
שרף זמן כמו אני לא יודע מה
|
מסכים איתך אחי...משחק ענק
סיימתי את כולם החל מ 6
רק 9 האחרון דיי ביאס אותי
אבל 6 7 8 משחקים גדולים
ואני כמעט סגור על זה ש וורקראפט 1 היה משחק האסטרטגיה הראשון
איזה משחק טוב זה היה...
למרות שבקושי הייתי מצליח להבדיל בין הדמויות בגלל הגרפיקה הגרועה
:wtf: |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by MasterP
לא לא אחי זה היה הראשון עם הפיראט השיכור סמוך עלי זה בדוק..
|
בכולם היו פיראטים- זה כל הקטע
השאלה זה אם אתה מתכוון למשחק שהיה קרב העלבות?
זה היה בשלישי |
|
|
| DjChook |
אחי
Dune II
זה משחק האסטרטגיה בזמן אמת הראשון |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by DjChook
אחי
Dune II
זה משחק האסטרטגיה בזמן אמת הראשון |
בדוגרי
משחק ענננננננק מתתי עליו! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
ואני כמעט סגור על זה ש וורקראפט 1 היה משחק האסטרטגיה הראשון
איזה משחק טוב זה היה...
למרות שבקושי הייתי מצליח להבדיל בין הדמויות בגלל הגרפיקה הגרועה
:wtf: |
אין על וורקראפט 2
אפילו אני שיחקתי בזה!!
:D |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
מורן זה צריך לעבוד |
אחי אני בא היום לקחת !!!!!!
אני לא צוחק !
רועי אתה בא איתי ???
אני חוזר מחר בערב - אני מקווה שאני לא יהיה הרוג ... |
|
|
| MasterP |
ווואוו חן אתה זיין שכל רציני
אין ב
starcraft / bw
אני טוחן אותך בלי מים
וגם את כל מי שאתה מכיר
וגם את כל מי שהם מכירים
וכן הלאה
מתאים לי איזה טורניר
ILTA
וכן
dune 2
המשחק אסטרטגיה בזמן אמת הראשון.. משחק אלוף
לפי דעתי
warcraft 1
לוקח את ה-2 בהרבה אפילו שהגרפיקה יותר גרועה לפחות שם יכולת לזמן מפלצות
ואני שונא את
command & conquer
וחברים למה זה חיקוי עלוב לחולית 2
וגם המשחק פשוט נורא איטי (מבחינת משחק לא הרצה)
ונייקון במשחק הראשון כזה אתה עובר שיעורי קרבות עם חרב
שאיזה אחד מלמד אותך על כל מיני משפטים שצריך לענות לכל דבר
ואז אתה נלחם בכמה חברה עם אותו עיקרון
זה שיא הצחוקים |
|
|
|
|